Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2013, 22:03
Verwijderd
En oh, Muut, ik heb niet meer gereageerd op je "Ik deed deze opleiding en heb dit gewerkt maar nu niet maar ik wil weer gaan werken" verhaal, ik was aan t werk toen ik dat las. Maar ik heb t dus wel gelezen! Wat voor werk zou je deeltijd willen doen dan? EN heb je een termijn waarop je weer aan het werk wil zijn of is het "Ik zie wel wanneer ik me goed genoeg voel!"
Advertentie
Oud 03-03-2013, 22:08
Verwijderd
Ik heb net besloten dat ik richting bed ga, wat een dik uur geleden al op de planning stond, maar waar iets tussen kwam ^^ dan kan ik er ook even over nadenken. Ik heb niet echt strakomlijnde plannen op het moment, nee
Oud 03-03-2013, 22:11
Verwijderd
Ok, truste!
Oud 03-03-2013, 22:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als ik zijn naam er niet bij had gezien/gehoord, had ik Anthony Hopkins nevernooit herkend:

Ik had dit al bij Graham Norton gezien en ik herken hem ook alleen aan zijn stem ja! Lijkt me wel een leuke film.
Oud 03-03-2013, 22:15
Verwijderd
Oh huh, topposter in het vorige topic? Dat is lang geleden
Oud 03-03-2013, 22:16
Verwijderd
Je bent sowieso een topposter Sannepanne!
Oud 03-03-2013, 22:21
Verwijderd
Wil je me in het forumbazenteam ofzo? ;Dd;D;D
Oud 03-03-2013, 22:27
Verwijderd
Vanzelfsprekend, ik had al een rode loper voor je uitgerold
Oud 03-03-2013, 23:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En nu speelt-ie hardcore?
Nee, daar vind ik de Sims niet leuk genoeg voor.

Citaat:
Hoei, die chick aan tafel bij Spuiten en Slikken heeft lang haar, maar één kant helemaal kaal. Wat intens lelijk
idd
Oud 03-03-2013, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Baww, weer verwijderd door een chick op Paiq
karma omdat je je mini's niet wil delen met de didamse huismoekes
Oud 03-03-2013, 23:28
Verwijderd
Oud 03-03-2013, 23:33
Verwijderd
maar eh, kan je op paiq zonder te registreren? Ik ben wel nieuwsgierig. Wat is er anders/beter aan dan andere datingsite's?

Ik zit ook op een bepaalde datingsite, je kan daar wel invullen wat je als maximaal aantal kilo's wil, maar niet minimaal. Hallo ik wil de dikkies ertussen uit halen dikkies <3
Oud 03-03-2013, 23:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, je moet je wel registreren. Maar dat is gratiesh.
Oud 03-03-2013, 23:41
Verwijderd
moeite. en ik ga d'r waarschijnlijk toch niemand vinden met dezelfde ranzige seksinteresses
Oud 03-03-2013, 23:42
Verwijderd
Citaat:
maar eh, kan je op paiq zonder te registreren? Ik ben wel nieuwsgierig. Wat is er anders/beter aan dan andere datingsite's?
Geen idee, ik heb geen ervaring met andere sites. Maar als chick kan je overal wel gratis registreren, als man is 't vaak betalen als een malle. En nou ja, dan maak je toch een semifake profiel aan?
Oud 03-03-2013, 23:44
Verwijderd
echt? wat overdreven dat mannen moeten betalen
Oud 03-03-2013, 23:45
Verwijderd
maar dat je kan chatten is wel handig, dan krijg je meteen een indruk van iemands taalgebruik enzo.
Oud 03-03-2013, 23:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
echt? wat overdreven dat mannen moeten betalen
Ja, maar ergens is het natuurlijk wel zo dat mannen sneller op datingsites gaan hangen om chickies te ronselen, geilneven dat we zijn.
En aangezien sites altijd een vrij scheve man:vrouw-verhouding hebben, helpt dit misschien om vrouwen zich sneller aan te laten melden.
Oud 03-03-2013, 23:54
Verwijderd
Citaat:
maar dat je kan chatten is wel handig, dan krijg je meteen een indruk van iemands taalgebruik enzo.
Teleurstelling troef, kan ik je verzekeren
Oud 03-03-2013, 23:56
Verwijderd
Oh Noedel, laatst met een live poker game, laatste hand. Ik krijg KK gedeeld en broerlief probeert me te 3-betten vanuit de hole cards. Ik schuif all-in, temeer omdat broerlief een beetje aan het tilten was vanwege wat kuthandjes. Blijkt-ie Q6 te hebben Anyway, uiteindelijk vallen er twee zessen en twee ducks. Motherfucker
Oud 03-03-2013, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Oh Noedel, laatst met een live poker game, laatste hand. Ik krijg KK gedeeld en broerlief probeert me te 3-betten vanuit de hole cards. Ik schuif all-in, temeer omdat broerlief een beetje aan het tilten was vanwege wat kuthandjes. Blijkt-ie Q6 te hebben Anyway, uiteindelijk vallen er twee zessen en twee ducks. Motherfucker
Oud 04-03-2013, 00:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
qft
Oud 04-03-2013, 00:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Tough luck Heb je hem nog een donk genoemd? That soothes the pain
Oud 04-03-2013, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Tough luck Heb je hem nog een donk genoemd? That soothes the pain
Hij geneerde zich, kwam zelf al met excuses
Oud 04-03-2013, 00:14
Verwijderd

Ik moest hier beschamend hard om lachen
Oud 04-03-2013, 00:39
Verwijderd
Nou ik heb braaf m'n belastingaangifte gedaan Prima tijdstip
Oud 04-03-2013, 00:39
Verwijderd
Slechts 273 schamele euro's bij elkaar gesprokkeld
Oud 04-03-2013, 01:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wees blij!
Oud 04-03-2013, 01:51
Verwijderd
Citaat:
Ja wees blij, ik krijg meestal niks.

En ik verdien ook niks. Ik zat er net doorheen jonge, heb al weken geen werk, het is armoe troef.

Dus heb nu net met angst en tegenzin op wat dingen gesolliciteerd. Nu wil ik hier bemoedigende woorden enzo, plz.
Oud 04-03-2013, 02:17
Verwijderd
Waarom met angst en tegenzin, dan?
Oud 04-03-2013, 02:20
Verwijderd
Kom nou maar gewoon met plaatjes van lieve diertjes enzo
Oud 04-03-2013, 02:22
Verwijderd

Hier. Een superlief feelgoodfilmpje.

Maar nu netjes mijn vraag beantwoorden
Oud 04-03-2013, 02:24
Verwijderd
Nee, sorry.
Oud 04-03-2013, 02:25
Verwijderd
Hmpf. Dan niet.
Oud 04-03-2013, 02:43
Verwijderd
Zo, ik heb het helemaal voor elkaar; met mijn telefoon kan ik Squeezecenter aansturen, dat draait op een laptop beneden. De Squeezebox staat aan, evenals de versterker en laptop. Als er nu een inbreker binnenkomt, en ik hoor 'm, dan kan ik vanuit mijn bed de Pink Panther-tune laten spelen

Nu nog een inbreker
Oud 04-03-2013, 04:58
Verwijderd
Ik kan echt niks leuks vinden op de miljarden vacature sites die ik heb bezocht. Allemaal kutbaantjes of je moet ervaring hebben of een rijbewijs.
Oud 04-03-2013, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Ik kan echt niks leuks vinden op de miljarden vacature sites die ik heb bezocht. Allemaal kutbaantjes of je moet ervaring hebben of een rijbewijs.
Nohh, laat je vooral niet weerhouden door dat ervaring gevraagd wordt. Gewoon solliciteren
Oud 04-03-2013, 09:39
Verwijderd
Een heel mooi liedje, speciaal voor jullie.

Oud 04-03-2013, 09:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoi, welkom in mijn wereld.
Oud 04-03-2013, 10:35
Verwijderd
Vijftien maart krijgen we de sleutel!
Oud 04-03-2013, 11:01
Verwijderd

ALARM!
Oud 04-03-2013, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Oh wauw wat fijn!
Oud 04-03-2013, 11:04
Miekje*
Miekje* is offline
Gefeliciteerd, ingegerd!

En jeej, mijn baliehandboek was op de valreep een soortvan af en ik heb mijn toepassingstoets gedaan Waarvan ik echt géén idee had over hoe hij ging :') Oh, well.
Oud 04-03-2013, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Oud 04-03-2013, 11:35
Verwijderd
Helleu!

Ik kan me enigszins wel aansluiten bij werkzoekenden . Ik wil binnenkort ook weer een baantje zoeken, maar ik mag/wil eigenlijk geen staand werk meer doen dus dan vallen er duizend dingen af.
Oud 04-03-2013, 11:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ha, is dat een dikke meevaller! Afspraak werd afgezegd en er bleek nog plek te zijn bij de wandeling met gids vanmiddag Wie wil er nu niet wandelen met dit weer?!
Oud 04-03-2013, 11:41
Verwijderd
Het is echt supersupersuperlekker weer
Oud 04-03-2013, 11:46
Verwijderd
Ik heb een bakboekje, maar het is een beetje apart. Zo staat er onder andere gewoonweg niet in vermeld of je chocola moet smelten of in stukjes moet hakken voor je het in het beslag doet (als in, er staat in de ingrediëntenlijst '50g chocola' en in het recept 'voeg de chocola toe'. Uuh, wil je dat ik er 1 blok chocola in doe? In stukjes? Gesmolten? ) en dan is bakken ineens een stuk moeilijker
Oud 04-03-2013, 11:50
Miekje*
Miekje* is offline
Het is echt megalekker weer en ik zit tot kwart voor 5 op school Ja hoor.

En ik ben net opeens ongesteld geworden. Wat twee maanden geleden was, dus het was ook best wel opeens. En nu ben ik een beetje doorgelekt en heb ik echt MEGAbuikpijn, maar ik heb een stevige spijkerbroek aan en een hoge pijngrens, dus misschien blijf ik wel op school. Maar dan heb ik om half 2 een praktijkles. Buiten. 3 uur achter elkaar honden trainen. Lees: door het park rennen, want we gaan speuren. En ik weet dus niet of ik dat ga trekken, en ik voel me zo smerig maar ik ben niet zo'n miep die bij elk steekje naar huis gaat. Wat moet ik nououou
Oud 04-03-2013, 11:51
Verwijderd
Ga lekker naar huis joh
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten