Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En aangezien sites altijd een vrij scheve man:vrouw-verhouding hebben, helpt dit misschien om vrouwen zich sneller aan te laten melden.
|
Verwijderd
|
Oh Noedel, laatst met een live poker game, laatste hand. Ik krijg KK gedeeld en broerlief probeert me te 3-betten vanuit de hole cards. Ik schuif all-in, temeer omdat broerlief een beetje aan het tilten was vanwege wat kuthandjes. Blijkt-ie Q6 te hebben
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik verdien ook niks. Ik zat er net doorheen jonge, heb al weken geen werk, het is armoe troef. Dus heb nu net met angst en tegenzin op wat dingen gesolliciteerd. Nu wil ik hier bemoedigende woorden enzo, plz. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo, ik heb het helemaal voor elkaar; met mijn telefoon kan ik Squeezecenter aansturen, dat draait op een laptop beneden. De Squeezebox staat aan, evenals de versterker en laptop. Als er nu een inbreker binnenkomt, en ik hoor 'm, dan kan ik vanuit mijn bed de Pink Panther-tune laten spelen
![]() ![]() Nu nog een inbreker ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een bakboekje, maar het is een beetje apart. Zo staat er onder andere gewoonweg niet in vermeld of je chocola moet smelten of in stukjes moet hakken voor je het in het beslag doet (als in, er staat in de ingrediëntenlijst '50g chocola' en in het recept 'voeg de chocola toe'. Uuh, wil je dat ik er 1 blok chocola in doe? In stukjes? Gesmolten?
![]() ![]() |
![]() |
|
Het is echt megalekker weer en ik zit tot kwart voor 5 op school
![]() En ik ben net opeens ongesteld geworden. Wat twee maanden geleden was, dus het was ook best wel opeens. En nu ben ik een beetje doorgelekt en heb ik echt MEGAbuikpijn, maar ik heb een stevige spijkerbroek aan en een hoge pijngrens, dus misschien blijf ik wel op school. Maar dan heb ik om half 2 een praktijkles. Buiten. 3 uur achter elkaar honden trainen. Lees: door het park rennen, want we gaan speuren. En ik weet dus niet of ik dat ga trekken, en ik voel me zo smerig maar ik ben niet zo'n miep die bij elk steekje naar huis gaat. Wat moet ik nououou ![]()
|
|