Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2002, 15:51
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
arrebar schreef:

dus hij had de pesters maar hun gang moeten laten gaan, wat kortzichtig,

Moet ie ze dan maar vermoorden?

Iedereen die je tegenzit maar uit de weg ruimen?

dás pas kortzichtig....

Lekkere wereld zouden we in leven als iedereen het recht maar in eigen handen nam!
Citaat:
als je verkracht bent en ze pakken de dader dan moet die 10 jaar de bak in, word je gepest dan mag dat zomaar, dat is toch te krankzinnig voor woorden, en trouwens er zijn zat mensen die gepest zijn en daardoor, direct of indirect zelfmoord hebben gepleegt, maar dat word niet als moord ervaren
terwijl het eigenlijk ook gewoon doodslag en mishandeling is
Geestelijke mishandeling, si, maar om nou meteen alle pesters maar te gaan vermoorden?

Pesters hebben óók hulp nodig... gezien de motieven waaruit in 99% van de gevallen gepest word...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2002, 15:52
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
girl18 schreef:

precies..

er zijn genoeg mensen die hartstikke erg gepest zijn zelfmoord hebben gepleegd.. dus dan is het ook de schuld van de pesters dat ie dat heeft gedaan.. WANT ZIJ ZIJN DEGENE DIE HEM DE DOOD IN HEBBEN GEJAAGD.. met hun zielige pesterijen..
Kwaad met kwaad vergelden, iedereen die je tegenzit maar vermoorden?

Maar ale.... ik heb een kijkje op je site genomen.... en kan nu niet meer zeggen dat ik het je kwalijk kan nemen....
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 15:52
girl18
girl18 is offline
Citaat:
nietzman schreef:

Gelul.

Niemand verdiend het om op een dergelijke wijze om het leven gebracht te komen.... hoe 'stout' of 'evil' ze wel niet zijn, dat het pesters waren kan hoogstends als verzachtende omstandigheid worden aangevoerd...

Zeggen dat iemand het 'verdiend' is in mijn ogen een behoorlijk barbaarse uitspraak, net zo barbaars als de uitspraken van de mensen die de dader zijn leven willen ontnemen...
sorry ik vind dat ze het verdiend hebben
Oud 17-08-2002, 15:53
girl18
girl18 is offline
Citaat:
nietzman schreef:
Kwaad met kwaad vergelden, iedereen die je tegenzit maar vermoorden?

Maar ale.... ik heb een kijkje op je site genomen.... en kan nu niet meer zeggen dat ik het je kwalijk kan nemen....
ik heb nooit gezegd dat een moord plegen goed is.. of wat dan ook.. en wat heeft mijn fucking site met dit bulshit te maken.?
Oud 17-08-2002, 15:58
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
girl18 schreef:

sorry ik vind dat ze het verdiend hebben
Soory, maar wie ben jij om zoiets te zeggen?

Wat weet jij nou precies van de achtergrond van de pesters en gepeste? je ziet hier alleen maar een verhaaltje wat zou zeggen dat de dader gepest werd, maar was dit een simpel geintje, of een jarenlang doorgaande martelgang? je weet niets van de geschiedenis... (En in dat opzicht ben ik blij dat we hier in nederland niet het amerikaanse systeem met een 'jury' handhaven)

Ik wil niet teveel als een zieleknijper gaan klinken, maar volgens mij projecteer je eigen pest-verleden op de slachtoffers....
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 16:00
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
girl18 schreef:

ik heb nooit gezegd dat een moord plegen goed is.. of wat dan ook.. en wat heeft mijn fucking site met dit bulshit te maken.?
Sorry, ik wil niet al te onder de gordel gaan en persoonlijk worden, maar dit is ongeveer waar ik op aanstuur....
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 16:01
girl18
girl18 is offline
Citaat:
nietzman schreef:
Soory, maar wie ben jij om zoiets te zeggen?

Wat weet jij nou precies van de achtergrond van de pesters en gepeste? je ziet hier alleen maar een verhaaltje wat zou zeggen dat de dader gepest werd, maar was dit een simpel geintje, of een jarenlang doorgaande martelgang? je weet niets van de geschiedenis... (En in dat opzicht ben ik blij dat we hier in nederland niet het amerikaanse systeem met een 'jury' handhaven)

Ik wil niet teveel als een zieleknijper gaan klinken, maar volgens mij projecteer je eigen pest-verleden op de slachtoffers....
ik ben niemand om zoiets te zeggen en mijn mening is voor veel mensen niet belangrijk nou en maar ik mag toch een mening hebben en als jij daar niet tegen kan of niet kan accepteren dan is dat jou probleem en niet de mijne

natuurlijk ik projecteer me eigen pest verleden met deze zaak nou echt niet he.

maar goed ik merk al dat je geen goeie antwoord heb op me vraag wat me fucking website met dit te maken heeft...
Oud 17-08-2002, 16:03
L-ke
L-ke is offline
Citaat:
arrebar schreef:

dus hij had de pesters maar hun gang moeten laten gaan, wat kortzichtig, als je verkracht bent en ze pakken de dader dan moet die 10 jaar de bak in, word je gepest dan mag dat zomaar, dat is toch te krankzinnig voor woorden
Kijk, ik vind dat men de pesters zwaarder zou moeten aanpakken omdat het ook iets ernstigs is... maar ik vind niet dat je ze daarom ff moet gaan vermoorden. Gepest of niet, dat geeft je nog niet het recht om iemand zijn leven te ontnemen. Tuurlijk zeg ik niet dat hij ze hun gang had moeten laten gaan, maar er zijn nog andere oplossingen.
Als ge zo gaat redeneren dan kom je tot een samenleving waar alles oog om oog, tand om tand gaat zijn, en sorry maar dat is niet het soort samenleving waar ik graag in zou leven.
Oud 17-08-2002, 16:03
girl18
girl18 is offline
Citaat:
nietzman schreef:
Sorry, ik wil niet al te onder de gordel gaan en persoonlijk worden, maar dit is ongeveer waar ik op aanstuur....
dat is echt de grootste gezeik wat ooit gehoord heb.. omdat ik pim fortuyn gelijk geef kun je me het niet kwalijk nemen

ACH kerel weet je wat get a life.. ok.. want je bent echt zwaar triest als je dat denkt tjeeez he..
Oud 17-08-2002, 16:05
girl18
girl18 is offline
Citaat:
L-ke schreef:

Kijk, ik vind dat men de pesters zwaarder zou moeten aanpakken omdat het ook iets ernstigs is... maar ik vind niet dat je ze daarom ff moet gaan vermoorden. Gepest of niet, dat geeft je nog niet het recht om iemand zijn leven te ontnemen. Tuurlijk zeg ik niet dat hij ze hun gang had moeten laten gaan, maar er zijn nog andere oplossingen.
Als ge zo gaat redeneren dan kom je tot een samenleving waar alles oog om oog, tand om tand gaat zijn, en sorry maar dat is niet het soort samenleving waar ik graag in zou leven.
dat zeggen we ook niet dat ze het recht hebben om een leven aftenemen... we zeggen dat het de slachtoffers hun eigen schuld een beetje zijn..
Oud 17-08-2002, 16:08
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
girl18 schreef:
[B]ik ben niemand om zoiets te zeggen en mijn mening is voor veel mensen niet belangrijk nou en maar ik mag toch een mening hebben en als jij daar niet tegen kan of niet kan accepteren dan is dat jou probleem en niet de mijne
Het is wel leuk als je je stelling ook kunt onderbouwen, en niet meteen begint te blaten 'Ti's mijn mening!'
Citaat:
natuurlijk ik projecteer me eigen pest verleden met deze zaak nou echt niet he.
Als ik jou was had ik mezelf wat vragen gesteld.

Citaat:
dat is echt de grootste gezeik wat ooit gehoord heb.. omdat ik pim fortuyn gelijk geef kun je me het niet kwalijk nemen
Het zegt iets over je denkwijze, maar goed, di's geen PF topic, dus genoeg daarover...

Citaat:
ACH kerel weet je wat get a life.. ok.. want je bent echt zwaar triest als je dat denkt tjeeez he..
Oei.

Wat doe je nou? je respecteerd mijn mening niet!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 16:21
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
nietzman schreef:

Moet ie ze dan maar vermoorden?

Iedereen die je tegenzit maar uit de weg ruimen?

dás pas kortzichtig....

Lekkere wereld zouden we in leven als iedereen het recht maar in eigen handen nam!

Geestelijke mishandeling, si, maar om nou meteen alle pesters maar te gaan vermoorden?

Pesters hebben óók hulp nodig... gezien de motieven waaruit in 99% van de gevallen gepest word...
de pesters hebben het echt verdient, kennelijk ben ik de enige op deze wereld die ziet dat je zelfmoordneigingen van pesten kan krijgen, maar dat is niet erg hoor,
nee dat is niet erg want die pesters plegen toch geen zelfmoord,
en het is zeker niet iedereen die je tegenzit uit de weg ruimen, een pester is toch echt effe iets anders, ik zou het ook kunnen begrijpen van een meisje dat verkracht is, maarja iedereen heeft weleens gepest en daarom zitten ze allemaal dat het werkelijk belachelijk was, laf gewoon,
trouwens een eerlijk mens heeft niks te vrezen, en je moet echt heel wat doen om een kind zo ziek te pesten dat die gaat schieten
Oud 17-08-2002, 16:25
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
nietzman schreef:
Jaaaah! Ik mag weer, hoihoihoi!

Heeft u daar toevallie ook een bron voor?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 16:28
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
arrebar schreef:

de pesters hebben het echt verdient, kennelijk ben ik de enige op deze wereld die ziet dat je zelfmoordneigingen van pesten kan krijgen, maar dat is niet erg hoor,

Dan nog: wie ben jij om de graad van pesten in dit geval te beoordelen? je weet nu alleen dat pappa heeft gezegd dat de slachtoffers de dader wel eens gepest hebben..... nou kan het net zo goed dat de dader een zielig onstabiel mannetje zijn die niet tegen een 'geintje' heeft gekund, want dat kan het ook netzogoed zijn geweest... er zijn nogal wat verschillende variaties in pesten hoor....
Citaat:
een pester is toch echt effe iets anders, ik zou het ook kunnen begrijpen van een meisje dat verkracht is
Dan nog: het begint bij een pester overhoopschieten, en de volgende week denk iemand: hee, zijn kop staat me niet aan, laat ik hem maar doodschieten... als ik problemen krijg, zeg ik wel dattie me heeft gepest....

Citaat:
trouwens een eerlijk mens heeft niks te vrezen, en je moet echt heel wat doen om een kind zo ziek te pesten dat die gaat schieten
'Een eerlijk mens' heeft ook rechten.... en waarom zou een 'eerlijk mens' niets te vrezen hebben? bij hoeveel zieke gasten kan een geintje, een opmerking of zelfs ook maar een blik verkeerd vallen?

En 'veel moeten doen voordat men begint te schieten'? dacht het niet... sommige mensen zijn gewoon wandelende tijdbommen die niets kunnen hebben..... als je zulke mensen ook nog eens een 'licence to kill' geeft, is het hek van de dam
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 16:28
Yamyam
Yamyam is offline
Oh mensen, dat vind ik erg. 425 jaar KAN toch helemaal niet, (of was dat een typefoutje?)?!! Ik ben ertegen een jong iemand zijn hele leven te vergooien, JUIST omdat het in dit geval een momentopname was en je niet zeker weet of hij ooit nog goed terechtkomt. Ik vind dat je mensen alleen zo lang mag opsluiten als het bijna zeker is dat ze weer in herhaling vallen. Ze hadden m nog beter de doodstraf kunnen geven want als hij er na 50 jaar uitkomt is ie totaal verpest en kan ie de maatschappij toch niet meer in. Zonde!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 16:29
Deathblade
Deathblade is offline
Dit slaat nergens op weet je.
de gasten die het hiermee eens zijn, zijn gewoon fuckin pathetic. Hij word jaren gepest, en dat zou die dan maar gewoon door moeten laten gaan? Op gegeven moment bereikt hij gewoon ze eindpunt en gaat ie door het lint.

Ik vind dat hij vrijgesproken moet worden, en vind het alleen maar goed dat die 2 pesters goed voor hun flikker zijn geschoten
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 16:32
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
tacidvs schreef:

Jaaaah! Ik mag weer, hoihoihoi!

Heeft u daar toevallie ook een bron voor?
Het feit dat iemand pest, en dus zijn eigen problemen op iemand anders africht (projecteerd! hee! nou komt iemand's complex weer boven water) lijkt me bron genoeg...

Nietz: Vind jij het normaal dat mensen pesten?
tacidvs: nee?

Nietz: moet er wat aan gedaan worden?
tacidvs: ja?

Nietz: moet men ze dan misschien helpen?
tacidvs: .... ow... ja!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 16:33
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Deathblade schreef:
Ik vind dat hij vrijgesproken moet worden, en vind het alleen maar goed dat die 2 pesters goed voor hun flikker zijn geschoten
Ik blijf er op in hameren: WAT! WEET! JE! NOU! VAN! DE! SITUATIE!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 16:34
Deathblade
Deathblade is offline
Dat vind ik ook.
Ik werd vroeger zelf ook gepest, en toen ben ik af en toe ook door het lint gegaan (ik had alleen geen geweer, maar ik gebruikte gewoon me vuisten)

Ik weet dus wat die jongen mee heeft gemaakt met dat pesten, en dat je vanzelf ooit je kookpunt bereikt.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 16:35
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Deathblade schreef:
en ik vind dat jij geen fuck weet van rechtspraak of hun rechtssysteem.
Oud 17-08-2002, 16:39
tacidvs
tacidvs is offline
[FB-modus]

Jongens, meisjes, zo kan ie wel weer Laat al dat Engels copuleren maar achterwege, alsmede de Nederlandse falli.

[/FB-modus]

Oja, als er tijd over is, misschien discussielessen gaan volgen.
Oud 17-08-2002, 16:44
Deathblade
Deathblade is offline
wie zegt dat jij er veel van weet?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 16:47
arrebar
arrebar is offline
ik snap niet hoe je in godsnaam medelijden met een pester kan hebben als hij vermoord is, kennelijk begrijpen mensen niet hoe het is om zwaar gepest te worden, ik ben soms zo zwaar jaloers op meisjes die verkracht zijn dat zij daar wel al die begrip voor kunnen vinden, maar kennelijk kan je geen begrip krijgen als je gepest bent, het is echt niet zo heel raar als je lang gepest bent, dat niemand voor je durft op te komen omdat ze allemaal te laf zijn ervoor, en dat je er zelfmoordneigingen van hebt, dat je dan degene die ze veroorzaakt iets aan wil doen, als die gast jou zoerg heeft behandelt dat je daardoor zelfmoord wil plegen, is het ook gewoon een moordenaar, maar ik ben kennelijk de enige die daar over nadenkt, aleen degene die gepest werd had teminste een goed motief, de pester niet
Oud 17-08-2002, 16:48
Deathblade
Deathblade is offline
jah, die twee pesters hebben er niet veel aan, die zijn de pijp uit.

Black Metal forever
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 16:49
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
McCaine schreef:
en ik vind dat jij geen fuck weet van rechtspraak of hun rechtssysteem.
ik vind dat jij geen fuck weet van hoe het is om gepest te zijn
Oud 17-08-2002, 16:52
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
Deathblade schreef:

ik vind ook dat hij vrijgesproken moet worden, eerst word hij gepest, heeft al een verneukt leven, dan word hij zo pissig dat hij gaat moorden, waar dus wel heel erg voor gepest is en zelf om gevraagt is, en dan mag hij ook nog eens 50 fucking jaar in de cel zitten
Oud 17-08-2002, 16:55
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Deathblade schreef:
Black Metal forever
Ga elders spelen

Citaat:
wie zegt dat jij er veel van weet?
Probeer mensen te quoten ofzow... het is zo totaal niet zichtbaar om te zien tegen wie je het nou hebt

Citaat:
arrebar schreef:
aleen degene die gepest werd had teminste een goed motief, de pester niet
Lekker gemotiveerd.... wie weet wat voor beweegredenen de pester had.... misschien werd 'ie wel verkracht door zijn vader in uitte hij dat in pesterijen tegen anderen...

als je niets over de achtergrond weet moet je er geen uitspraken over doen

Citaat:
Doet dat er toe? veranderd dat hetgeen wat hij gedaan heeft? :?

Dan weer: wie weet wat de achtergrond van de pester is....

En als je dat niet weet, moet je er geen uit-spra-ken over doen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:00
Deathblade
Deathblade is offline
Hoezo moet ik als black metalfan ergens anders heen gaan?
Dit is toch een vrij land, waar je een eigen mening mag hebben?
En mijn mening is dat Black Metal goed is
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:01
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
nietzman schreef:

Ga elders spelen

Probeer mensen te quoten ofzow... het is zo totaal niet zichtbaar om te zien tegen wie je het nou hebt

Lekker gemotiveerd.... wie weet wat voor beweegredenen de pester had.... misschien werd 'ie wel verkracht door zijn vader in uitte hij dat in pesterijen tegen anderen...

Doet dat er toe? veranderd dat hetgeen wat hij gedaan heeft? :?

Dan weer: wie weet wat de achtergrond van de pester is....

En als je dat niet weet, moet je er geen uit-spra-ken over doen
is dit het enige wat je kan inbrengen, de pester heeft er bijna nooit een goede rede voor om het te doen, achtergrond of niet
bovendien hebben bijna alle pesters geen goed motief, zelfs als hij verkracht was door zijn vader,
en nog iets probeer deathblade eens uit te lullen op iets anders dan zijn muzieksmaak
en ik had dat ene stuk niet moeten qouten het was gewoon algemeen bedoelt tegen mensen die aleen maar medelijden met de pesters kunnen hebben
Oud 17-08-2002, 17:05
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Deathblade schreef:
*zucht*

WAT! HEEFT! HET! IN! GODESNAAM! MET! HET! TOPIC! TE! MAKEN!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:07
Deathblade
Deathblade is offline
Niks, maar als jij mij gaat af lopen zeiken over mijn muzieksmaak, ga ik jou afzeiken (en ik ben daar erg goed in)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:08
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
Deathblade schreef:
hij weet gewoon niks beters te zeggen
Oud 17-08-2002, 17:08
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
arrebar schreef:
[B]
is dit het enige wat je kan inbrengen, de pester heeft er bijna nooit een goede rede voor om het te doen, achtergrond of niet
bovendien hebben bijna alle pesters geen goed motief, zelfs als hij verkracht was door zijn vader,
Dat weet je dus pas als je je gaat interesseren in de pester....

De gepeste heeft nu eerder het 'voordeel van de twijvel' omdat hij zo 'zielig' is, maar de pester is IMO net zo zielig als de gepeste...
Citaat:
en nog iets probeer deathblade eens uit te lullen op iets anders dan zijn muzieksmaak
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? ik zeg alleen dat hij dat maar lekker ergens anders moet gaan verkondigen... daar hebben we namelijk een muziekforum voor, met een Actualiteit en nieuws topic heeft het bizar weinig te maken, (al kan ik natuurlijk wel zeggen dat hij de stoere, harde muziek als uitlaatklep voor zijn verleden gebruikt :X )
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:09
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Deathblade schreef:
Niks, maar als jij mij gaat af lopen zeiken over mijn muzieksmaak, ga ik jou afzeiken (en ik ben daar erg goed in)
Dat merk ik scheetje... ik zeg toch ook niets over dat blek metal stom is? ik zeg dat je het even buiten dit topic moet houden, aangezien het er zo bizar weinig mee te maken heeft
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:10
girl18
girl18 is offline
Citaat:
arrebar schreef:

nee dat is niet erg want die pesters plegen toch geen zelfmoord,
en het is zeker niet iedereen die je tegenzit uit de weg ruimen, een pester is toch echt effe iets anders, ik zou het ook kunnen begrijpen van een meisje dat verkracht is, maarja iedereen heeft weleens gepest en daarom zitten ze allemaal dat het werkelijk belachelijk was, laf gewoon,
precies..
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
arrebar schreef:

hij weet gewoon niks beters te zeggen
Aangezien hij diegene is die blek metel der bij heeft gehaald, een totaal offtopic onderwerp, zou ik willen zeggen dat hij niets verstandigers te zeggen heeft.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
arrebar schreef:
ik vind ook dat hij vrijgesproken moet worden, eerst word hij gepest, heeft al een verneukt leven, dan word hij zo pissig dat hij gaat moorden, waar dus wel heel erg voor gepest is en zelf om gevraagt is, en dan mag hij ook nog eens 50 fucking jaar in de cel zitten
Ik hoop wel dat je inziet dat het doodschieten van twee mensen niet gerechtvaardigd wordt doordat je vroeger gepest bent, hoe erg ook. Als je dat niet inziet, wens ik je veel succes met je verdere leven, vooral met het gedeelte waarbij mensen je serieus moeten nemen...

Verder: deze hele topic loopt uit op flamen. Mensen blčren maar wat in het rond zonder kennis van zaken, daar kan ik me toch zo aan ergeren (afgezien van nietzman )

Een zin: leer logische argumenten aandragen en zet je gevoel eens opzij.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:11
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
girl18 schreef:

precies..
Hallo mevrouw psychiater, zou ik misschien de resultaten van de uitgebreide screenings en eindeloze sessies die u met de dader van deze moordaanslag heeft gehad, mogen inkijken?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:15
girl18
girl18 is offline
Citaat:
nietzman schreef:

Dan nog: wie ben jij om de graad van pesten in dit geval te beoordelen? je weet nu alleen dat pappa heeft gezegd dat de slachtoffers de dader wel eens gepest hebben..... nou kan het net zo goed dat de dader een zielig onstabiel mannetje zijn die niet tegen een 'geintje' heeft gekund, want dat kan het ook netzogoed zijn geweest... er zijn nogal wat verschillende variaties in pesten hoor....

Dan nog: het begint bij een pester overhoopschieten, en de volgende week denk iemand: hee, zijn kop staat me niet aan, laat ik hem maar doodschieten... als ik problemen krijg, zeg ik wel dattie me heeft gepest....

'Een eerlijk mens' heeft ook rechten.... en waarom zou een 'eerlijk mens' niets te vrezen hebben? bij hoeveel zieke gasten kan een geintje, een opmerking of zelfs ook maar een blik verkeerd vallen?

En 'veel moeten doen voordat men begint te schieten'? dacht het niet... sommige mensen zijn gewoon wandelende tijdbommen die niets kunnen hebben..... als je zulke mensen ook nog eens een 'licence to kill' geeft, is het hek van de dam
oh kerel je weet niet eens hoeveel je boelshit je werkelijk lult nu.. volgens mij ben jij vroeger echt een pester geweest wat met iemand mee loopt..

maar genoeg boelshit nu

DEZE KNUL IS GEPEST ZIJN HELE LEVEN LANG.. en ik zeg dat niet omdat zijn pappie dat zei of wie dan ook dan ook of omdat ik gepest maar omdat ik deze verhaal ken via het tv en zo.. dus ik weet dat ie knul gepest is..
Oud 17-08-2002, 17:15
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:
precies..
Whahahaha

Wat weet jij er nou van, jij bent zo stom als het achtereind van een koe...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:17
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
girl18 schreef:

omdat ik gepest maar omdat ik deze verhaal ken via het tv en zo..
Dezelfde TV die 'jou' Pim gedemoniseerd heeft?

Come on, dat zegt niets... dan nog: media-aandacht om deze zaak heen heb ik niet gezien.... dus het lijkt me sterk dat je er echt veel over gehoord hebt...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:17
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
nietzman schreef:

*zucht*

WAT! HEEFT! HET! IN! GODESNAAM! MET! HET! TOPIC! TE! MAKEN!
als jij nou gewoon er niet over gaan zijken was was er geen discussie over begonnen
Oud 17-08-2002, 17:19
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
arrebar schreef:

als jij nou gewoon er niet over gaan zijken was was er geen discussie over begonnen
Dan kan je ook zeggen dat dit topic nooit geopend moest worden |

Was je nou maar nooit geboren, dan hadden we deze discussie ook nooit gehad! (ook zo'n heerlijk domme uitspraak)

(die totaal niet terzake doet dus ik zal er verder niet opingaan, maar begin svp pas weer te posten als je je hoofd uit je kont hebt gehaald en met argumenten kan smijten.)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:19
girl18
girl18 is offline
Citaat:
nietzman schreef:

ja maar dat is nog geen reden om iemand zijn leven te verzieken...
Oud 17-08-2002, 17:21
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
arrebar schreef:
Als het om het recht gaat, kan dat me ook geen fuck schelen.
Oud 17-08-2002, 17:22
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
girl18 schreef:

ja maar dat is nog geen reden om iemand zijn leven te verzieken...
Maar kennelijk wel een reden om iemand te vermoorden....

(Je keurt het goed, das precies hetzelfde)

Dubbel meisje ben je zeg... :{
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:22
girl18
girl18 is offline
Citaat:
nietzman schreef:
Dezelfde TV die 'jou' Pim gedemoniseerd heeft?

Come on, dat zegt niets... dan nog: media-aandacht om deze zaak heen heb ik niet gezien.... dus het lijkt me sterk dat je er echt veel over gehoord hebt...
begint die weer met pim hoor.. geil je ofzo op hem.?? ieder zijn hobby hoor..
Oud 17-08-2002, 17:24
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
girl18 schreef:

begint die weer met pim hoor.. geil je ofzo op hem.?? ieder zijn hobby hoor..
Nee, ik smijt er alleen een argument tegen aan...

Ik heb ergens gehoord dat dat zo hoort bij discussies... vreemd he?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:24
girl18
girl18 is offline
Citaat:
nietzman schreef:
Maar kennelijk wel een reden om iemand te vermoorden....

(Je keurt het goed, das precies hetzelfde)

Dubbel meisje ben je zeg... :{
IK KEUR HET NIET GOED...
ik vind alleen dat die slachtoffers de pesters het verdient hebben.. dan moeten ze maar niet pesten.. en daarbij zeg ik niet van ow mensen als je hele leven lang gepest bent heb jij het recht om iemand leven te ontnemen en bla bla want niemand heeft dat.!!! maar ik zeg dat ze het verdient hebben meer niet.!!!!!!
Oud 17-08-2002, 17:25
girl18
girl18 is offline
Citaat:
nietzman schreef:
Nee, ik smijt er alleen een argument tegen aan...

Ik heb ergens gehoord dat dat zo hoort bij discussies... vreemd he?
die argument van jou slaat nergens op...
Reageren

Regels voor berichten