Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ale.... ik heb een kijkje op je site genomen.... en kan nu niet meer zeggen dat ik het je kwalijk kan nemen.... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat weet jij nou precies van de achtergrond van de pesters en gepeste? je ziet hier alleen maar een verhaaltje wat zou zeggen dat de dader gepest werd, maar was dit een simpel geintje, of een jarenlang doorgaande martelgang? je weet niets van de geschiedenis... (En in dat opzicht ben ik blij dat we hier in nederland niet het amerikaanse systeem met een 'jury' handhaven) Ik wil niet teveel als een zieleknijper gaan klinken, maar volgens mij projecteer je eigen pest-verleden op de slachtoffers.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
natuurlijk ik projecteer me eigen pest verleden met deze zaak nou echt niet he. maar goed ik merk al dat je geen goeie antwoord heb op me vraag wat me fucking website met dit te maken heeft...
||
Citaat:
Als ge zo gaat redeneren dan kom je tot een samenleving waar alles oog om oog, tand om tand gaat zijn, en sorry maar dat is niet het soort samenleving waar ik graag in zou leven.
||
Citaat:
ACH kerel weet je wat get a life.. ok.. want je bent echt zwaar triest als je dat denkt tjeeez he..
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat doe je nou? je respecteerd mijn mening niet! |
![]() |
||
Citaat:
nee dat is niet erg want die pesters plegen toch geen zelfmoord, en het is zeker niet iedereen die je tegenzit uit de weg ruimen, een pester is toch echt effe iets anders, ik zou het ook kunnen begrijpen van een meisje dat verkracht is, maarja iedereen heeft weleens gepest en daarom zitten ze allemaal dat het werkelijk belachelijk was, laf gewoon, trouwens een eerlijk mens heeft niks te vrezen, en je moet echt heel wat doen om een kind zo ziek te pesten dat die gaat schieten
||||
Citaat:
Dan nog: wie ben jij om de graad van pesten in dit geval te beoordelen? je weet nu alleen dat pappa heeft gezegd dat de slachtoffers de dader wel eens gepest hebben..... nou kan het net zo goed dat de dader een zielig onstabiel mannetje zijn die niet tegen een 'geintje' heeft gekund, want dat kan het ook netzogoed zijn geweest... er zijn nogal wat verschillende variaties in pesten hoor.... Citaat:
Citaat:
En 'veel moeten doen voordat men begint te schieten'? dacht het niet... sommige mensen zijn gewoon wandelende tijdbommen die niets kunnen hebben..... als je zulke mensen ook nog eens een 'licence to kill' geeft, is het hek van de dam |
![]() |
|
![]() |
Oh mensen, dat vind ik erg. 425 jaar KAN toch helemaal niet, (of was dat een typefoutje?)?!! Ik ben ertegen een jong iemand zijn hele leven te vergooien, JUIST omdat het in dit geval een momentopname was en je niet zeker weet of hij ooit nog goed terechtkomt. Ik vind dat je mensen alleen zo lang mag opsluiten als het bijna zeker is dat ze weer in herhaling vallen. Ze hadden m nog beter de doodstraf kunnen geven want als hij er na 50 jaar uitkomt is ie totaal verpest en kan ie de maatschappij toch niet meer in. Zonde!
|
![]() |
|
![]() |
Dit slaat nergens op weet je.
de gasten die het hiermee eens zijn, zijn gewoon fuckin pathetic. Hij word jaren gepest, en dat zou die dan maar gewoon door moeten laten gaan? Op gegeven moment bereikt hij gewoon ze eindpunt en gaat ie door het lint. Ik vind dat hij vrijgesproken moet worden, en vind het alleen maar goed dat die 2 pesters goed voor hun flikker zijn geschoten |
![]() |
||
Citaat:
Nietz: Vind jij het normaal dat mensen pesten? tacidvs: nee? Nietz: moet er wat aan gedaan worden? tacidvs: ja? Nietz: moet men ze dan misschien helpen? tacidvs: .... ow... ja! |
![]() |
||
Citaat:
|
ik snap niet hoe je in godsnaam medelijden met een pester kan hebben als hij vermoord is, kennelijk begrijpen mensen niet hoe het is om zwaar gepest te worden, ik ben soms zo zwaar jaloers op meisjes die verkracht zijn dat zij daar wel al die begrip voor kunnen vinden, maar kennelijk kan je geen begrip krijgen als je gepest bent, het is echt niet zo heel raar als je lang gepest bent, dat niemand voor je durft op te komen omdat ze allemaal te laf zijn ervoor, en dat je er zelfmoordneigingen van hebt, dat je dan degene die ze veroorzaakt iets aan wil doen, als die gast jou zoerg heeft behandelt dat je daardoor zelfmoord wil plegen, is het ook gewoon een moordenaar, maar ik ben kennelijk de enige die daar over nadenkt, aleen degene die gepest werd had teminste een goed motief, de pester niet
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
als je niets over de achtergrond weet moet je er geen uitspraken over doen Citaat:
Dan weer: wie weet wat de achtergrond van de pester is.... En als je dat niet weet, moet je er geen uit-spra-ken over doen |
![]() |
||
Citaat:
bovendien hebben bijna alle pesters geen goed motief, zelfs als hij verkracht was door zijn vader, en nog iets probeer deathblade eens uit te lullen op iets anders dan zijn muzieksmaak en ik had dat ene stuk niet moeten qouten het was gewoon algemeen bedoelt tegen mensen die aleen maar medelijden met de pesters kunnen hebben
|||
Citaat:
De gepeste heeft nu eerder het 'voordeel van de twijvel' omdat hij zo 'zielig' is, maar de pester is IMO net zo zielig als de gepeste... Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder: deze hele topic loopt uit op flamen. Mensen blčren maar wat in het rond zonder kennis van zaken, daar kan ik me toch zo aan ergeren (afgezien van nietzman ![]() Een zin: leer logische argumenten aandragen en zet je gevoel eens opzij. |
![]() |
||
Citaat:
maar genoeg boelshit nu DEZE KNUL IS GEPEST ZIJN HELE LEVEN LANG.. en ik zeg dat niet omdat zijn pappie dat zei of wie dan ook dan ook of omdat ik gepest maar omdat ik deze verhaal ken via het tv en zo.. dus ik weet dat ie knul gepest is..
||
Citaat:
Come on, dat zegt niets... dan nog: media-aandacht om deze zaak heen heb ik niet gezien.... dus het lijkt me sterk dat je er echt veel over gehoord hebt... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Was je nou maar nooit geboren, dan hadden we deze discussie ook nooit gehad! (ook zo'n heerlijk domme uitspraak) (die totaal niet terzake doet dus ik zal er verder niet opingaan, maar begin svp pas weer te posten als je je hoofd uit je kont hebt gehaald en met argumenten kan smijten.) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik vind alleen dat die slachtoffers de pesters het verdient hebben.. dan moeten ze maar niet pesten.. en daarbij zeg ik niet van ow mensen als je hele leven lang gepest bent heb jij het recht om iemand leven te ontnemen en bla bla want niemand heeft dat.!!! maar ik zeg dat ze het verdient hebben meer niet.!!!!!!
|
|