Advertentie | |
|
![]() |
|
- rood/roze vestje mét korte mouwtjes
- zwarte driekwart broek, beetje wijd - gestreepte sokken - haarband (zwart met rood) en jip&janneke klipjes in haar - haar in vage knot - rode allstars *jeuje* ik heb ze eindelijk!!! ![]() - geen sieraden; had ze vanmiddag afgedaan (te warm).
||
![]() |
Citaat:
![]() - alle kleurtjes gestreept bikinibovenstukje (Scapino) - turquoise spaghettihemdje (Zeeman) - zwarte onderbroek (Hema) - donkerblauw meisjesboxershortding (vraag me niet waarom ik 2 onderbroeken over elkaar aan heb ![]()
|
ikkuh heb een:
- - 3 kwart spijkerbroek (overzeas) ![]() - een fel groene truitjuh! - osiris schoentjuhs! - sport sokkuh! want die zittuh kei fijn!!! - heeeeel veel sieraden en een neuspiercing en een haarband! ![]() tadaaaa! en ik: -dc`s skoene ![]() -zoon wije zandkleur broek -en een koRn truitje ![]() -heeeeeel veel sieraden -en witte sportsokjes tadaaaaaaaaaaaa!!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- paarse Teva sandalen (Alfi Sport) - wijde lichte 3kwartbroek (C&A keendjes) - zwarte onderbroek (Hema) - gestreept spaghettitopje, roodoranjewitgeelroze en dat soort dingen (H&M keendjes) - groene bh (Hema)
|
![]() |
Zie er vandaag totaal niet interessant uit...
![]() Zwart linnen rokje, met onderaan een golvende strook van Mexx, Zwart hemdje met een aparte hals van Inwear, kleurige ketting van Oilily met allemaal roosjes en geleurde pareltjes, en verder nog roze slippers van esprit. haar opgestoken, beetje mascara + lippenbalsem.
|
Rood/witte halterbikini met heupbroekje, zonnebril en krullend blond haar.
En daarvoor een getailleerd halterjurkje van Replay. Ben dus nu ff ontsnapt aan al het zongeweld maar ga zo maar weer het zongeweld in. Voor iemand die in kreta is geweest zie ik er namelijk niet zo bruin uit. ![]()
Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 16:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ----- - diepblauwe wikkelrok met split aan de zijkant en een raar printje van donkerblauwe/lichtblauwe driehoekjes - simpel zwart spagettitopje - een stuk of tien felroze lintjes in mn haar gevlochten, haar in twee staartjes - stomme haarband met zebraprint - blote voetjes ![]() - nagels zwartgelakt met roze zigzaglijntjes ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leuk hoor dat jullie je outfits niet interessant vinden maar waarom moet dat nou gezegd worden, grr, dat is irritant
![]() ![]() Ik vandaag: Wit shirtje met opdruk Polo Ralph Lauren Blauwe sportieve (haha) broek van H&M Witte BH Hunkemoller Lichtblauwe string H&M Blauwe geruite sokken Burlington (jeetje, normaal heb ik wel altijd hema- of v&d-sokken aan hoor haha) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2008 13:53 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bericht van Ben Laden, jaa echt deen | 41 | 08-08-2004 01:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloven in Jezus??? TMLWKY | 105 | 10-09-2002 16:40 |