Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik sta een uur voordat ik ga werken op, even wassen (douchen doe ik 's avonds) en deo op en die dingen, pc aan, ontbijten, poging doen tot wakker worden, mail checken, nodige dingen downloaden voor die dag (ik werk thuis), nog even doelloos surfen en dan aan het werk. Soms doe ik make-up op maar meestal niet, ben niet zo'n make-up-type. Alleen als ik uitga of zo, dan wel. Gezichtcreme alleen als ik een hele droge huid heb, hoe meer ik eraan frunnik en erop smeer, hoe slechter mn huid vaak wordt dus ik doe liever zo min mogelijk.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik sta op, loop naar debadkamer om tanden en gezicht te poetsen en deo te doen, doe kleren aan en ga beneden rustig de krant lezen, radio luisteren, boterhammen eten, koffie drinken en bedenken waarom het toch zo vroeg is. Dit ritueel duurt ongeveer een uur, waarna ik me, altijd te laat, naar school verplaats.
|
![]() |
|
Douchen, vijf tot tien minuten naakt naar mijn lichaam staren (ja, serieus), crèmes en zo gebruiken, deodorant, aankleden, haar doen (no homo), weer een paar minuten naar mezelf staren en dan uit de deur.
|
Ik sta een uur voordat ik naar school vertrek op. Meer omdat ik gewoon echt geen ochtendmens ben en verschrikkelijk traag dan dat ik echt zo lang nodig heb.
Douchen, halve minuut haren föhnen (even snel droog föhnen omdat ik er anders geen gel in kan doen), snel m'n haren doen en aankleden. Dan nog even m'n tas inpakken en dan ben ik wel zo ongeveer weg. Ontbijten doe ik niet aan. |
![]() |
|
![]() |
7.15 wekker
7.15- 7.30 aangekleed, deo en naar beneden 7.30- 7.50 eerste pagina's van de krant gelezen, ontbeten en brooddoos gemaakt 7.50- 8.10 naar de wc, tanden gepoetst, gezicht gewassen 8.10- 8.15 jas en schoenen aangedaan, liedje op iPod gekozen en op de fiets Ik douche mij nooit 's morgens. Ik heb krullen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
ritueeltjes Verwijderd | 37 | 10-04-2011 13:56 | |
De Kantine |
vraag maar raak nummer 5 Hernuel Fan | 500 | 17-03-2009 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Algemene schoolzaken |
op kamers of bij je pappie en mammie?? nlblue-eyes | 136 | 19-10-2004 09:17 | |
Seksualiteit |
natte plek op broek :( blote bosmens | 30 | 16-06-2003 11:21 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |