Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2013, 20:23
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Zwitsal is wel een goed idee. Toen ik in hongarije studeerde had ik last van het water. Ik kreeg echt een gigantisch droge rode huid en toen heb ik dat proberen te bestrijden met zwitsal babyolie, dat hielp redelijk, ik denk dat de bodylotion dus misschien ook wel zou kunnen.

Overig laat ik ook altijd iedere ochtend de hond uit, maar tel ik dat nog niet echt als de deur uitgaan. Daarna trek ik vaak nog andere schoenen aan pak ik mijn tas in/smeer brood enzo.
Ja in al die babyproducten zitten bijna geen allergenen, dus dat is erg fijn.
Oud 07-04-2013, 23:44
Chevy
Chevy is offline
Ik sta een uur voordat ik ga werken op, even wassen (douchen doe ik 's avonds) en deo op en die dingen, pc aan, ontbijten, poging doen tot wakker worden, mail checken, nodige dingen downloaden voor die dag (ik werk thuis), nog even doelloos surfen en dan aan het werk. Soms doe ik make-up op maar meestal niet, ben niet zo'n make-up-type. Alleen als ik uitga of zo, dan wel. Gezichtcreme alleen als ik een hele droge huid heb, hoe meer ik eraan frunnik en erop smeer, hoe slechter mn huid vaak wordt dus ik doe liever zo min mogelijk.
Oud 08-04-2013, 01:26
Verwijderd
Ik sta op, loop naar debadkamer om tanden en gezicht te poetsen en deo te doen, doe kleren aan en ga beneden rustig de krant lezen, radio luisteren, boterhammen eten, koffie drinken en bedenken waarom het toch zo vroeg is. Dit ritueel duurt ongeveer een uur, waarna ik me, altijd te laat, naar school verplaats.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2013, 01:37
Swlabr
Swlabr is offline
Douchen, vijf tot tien minuten naakt naar mijn lichaam staren (ja, serieus), crèmes en zo gebruiken, deodorant, aankleden, haar doen (no homo), weer een paar minuten naar mezelf staren en dan uit de deur.
Oud 08-04-2013, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Douchen, vijf tot tien minuten naakt naar mijn lichaam staren (ja, serieus), crèmes en zo gebruiken, deodorant, aankleden, haar doen (no homo), weer een paar minuten naar mezelf staren en dan uit de deur.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 20:56
Prospect
Prospect is offline
Ik sta een uur voordat ik naar school vertrek op. Meer omdat ik gewoon echt geen ochtendmens ben en verschrikkelijk traag dan dat ik echt zo lang nodig heb.
Douchen, halve minuut haren föhnen (even snel droog föhnen omdat ik er anders geen gel in kan doen), snel m'n haren doen en aankleden. Dan nog even m'n tas inpakken en dan ben ik wel zo ongeveer weg. Ontbijten doe ik niet aan.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 15:44
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
7.15 wekker
7.15- 7.30 aangekleed, deo en naar beneden
7.30- 7.50 eerste pagina's van de krant gelezen, ontbeten en brooddoos gemaakt
7.50- 8.10 naar de wc, tanden gepoetst, gezicht gewassen
8.10- 8.15 jas en schoenen aangedaan, liedje op iPod gekozen en op de fiets

Ik douche mij nooit 's morgens. Ik heb krullen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten