Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2013, 22:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zoek ook m'n bed maar eens op. Adios.
Oud 15-04-2013, 22:43
Verwijderd
Hier nog een! Nog wat lezen met een slaaphoofd en proberen te slapen met een wakkerhoofd
Oud 15-04-2013, 22:50
Verwijderd
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Oud 15-04-2013, 23:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn oor plopt de hele tijd. Niet open en dicht, maar alsof er iets op knappen staat. Mijn oor zit verder niet dicht, dus dat lijkt me sterk. Het doet ook best zeer soms, nu is het gewoon zeurderig. Blegh, sinds ik geen wattenstaafjes meer mag gebruiken van de dokter, is het alleen maar erger geworden.
Oud 15-04-2013, 23:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zal morgen eens kijken of ik me ergens tussen kan squeezen bij de dokter, ben dan toch in de buurt.
Hm maar volgens mij kan ik pas laat bellen, maar even checken.
Oud 15-04-2013, 23:16
Verwijderd
Goeieavond. Mijn paper is bijna af en daar ben ik blij mee. En nu wil ik even een episode van Once Upon A Time kijken, maar dat ding wil niet laden.
Oud 15-04-2013, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Het klinkt alsof je blij bent
Oud 15-04-2013, 23:18
Verwijderd
Trouwens, vinden jullie ook dat het eigenlijk ineens te warm is? Mijn lichaam wil graag even wennen ofzo, want nu schreeuwt het alleen maar 'warm, warm!'. Op mijn kamer wil het ook maar niet afkoelen, al kan ik nu niks anders bedenken dan het openzetten van mijn raam.
Oud 15-04-2013, 23:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het kan mij niet warm genoeg zijn

Morgenochtend moet ik even bellen, zie ik, want om half 4 ben ik niet meer in de stad. Tenzij mijn gesprek for ever duurt, maar dat lijkt me niet.
Oud 15-04-2013, 23:26
Verwijderd
Ik ben fucking blij
Oud 15-04-2013, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben fucking blij
Nou, vertel
Oud 15-04-2013, 23:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Trouwens, vinden jullie ook dat het eigenlijk ineens te warm is? Mijn lichaam wil graag even wennen ofzo, want nu schreeuwt het alleen maar 'warm, warm!'. Op mijn kamer wil het ook maar niet afkoelen, al kan ik nu niks anders bedenken dan het openzetten van mijn raam.
Nee, nergens last van.
Oud 15-04-2013, 23:34
Verwijderd
Ik ben gevraagd om de talentenacht van de heren te sturen dit jaar Maar goed, iets langer verhaal:

Spoiler
Oud 15-04-2013, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ben gevraagd om de talentenacht van de heren te sturen dit jaar Maar goed, iets langer verhaal:

Spoiler
Dat klinkt inderdaad wel als iets waar je heeel blij om mag zijn
Oud 15-04-2013, 23:42
Verwijderd
Ja . Het is ook vooral dat ik dit hele jaar als compleet verloren zag toen ik moest stoppen met studeren en toen ben ik ál mijn tijd en energie hierin gaan pompen en nu komt er zo maar iets uit! Best onverwacht! Dat is ook gewoon heel fijn <3
Oud 15-04-2013, 23:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Leuk Ing
Oud 15-04-2013, 23:52
Verwijderd
En nu ga ik proberen te slapen. Welterusten!
Oud 15-04-2013, 23:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tschusski!
Oud 15-04-2013, 23:55
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Welterusten!
Oud 15-04-2013, 23:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey, ben jij er ook weer, dat is verdorie lang geleden!
Oud 15-04-2013, 23:56
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Half jaartje maar.
Oud 15-04-2013, 23:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, eh, lang genoeg leuk dat je terug bent. Wat is omhoog met je nieuwe account?
Oud 15-04-2013, 23:58
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Nou die oude was weg, dus dan moet er een nieuwe komen, liefst ook met een nieuw naampje.
Oud 16-04-2013, 00:01
Verwijderd
Wtf geen oorstokken mogen gebruiken ik doe dat minimaal drie keer per dag en krijg er oorgasmes van. Heerlijk.

Sterkte snebbel, arme jij.
Oud 16-04-2013, 00:01
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Wattenstaafjes?
Oud 16-04-2013, 00:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou die oude was weg, dus dan moet er een nieuwe komen, liefst ook met een nieuw naampje.
Ach soooooo! Nou ja, ik weet niet of je van plan was te blijven, maar toch gezellig dat je er bent

Pip: ja, ze zei dat ik daardoor alleen maar shit naar binnen duwde, maar getver, het is nog nooit zo zompig geweest als nu al denk ik dat ze lult, want het zit nu ook aan de binnenkant (buiten bereik dus) en ik heb er toch niks ingestoken
Oud 16-04-2013, 00:08
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Klinkt alsof je hier even mee naar de huisarts moet. Het gebruik van wattenstaafjes in de gehoorgang is, naar ik begrijp, trouwens inderdaad niet goed.
Oud 16-04-2013, 00:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja ga morgen even bellen of ze me ergens tussen kan squeezen

En ik ben godverdomme geprikt door een mug! Of iets anders jeukerigs. Of ik ben ineens de antichrist, want het zijn er 3 onder elkaar, van klein naar groot
Oud 16-04-2013, 00:16
Verwijderd
Oh ja! Reminds me; ik moet ook nog naar de huisarts bellen. Om de 'nieuwe' te f1x0r3n (want de praktijk is overgenomen door een duo, man/vrouw, stelletje) en toch maar eens een gesprekje aan te gaan t.a.v. migraine en de bestrijding daar van
Oud 16-04-2013, 00:31
Verwijderd
En oh hemeltjelief, wat is Push The Sky Away van Nick Cave & the Bad Seeds gaaf

Rawr.
Oud 16-04-2013, 00:52
Verwijderd
Goedennacht allemaal
Oud 16-04-2013, 00:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh ja! Reminds me; ik moet ook nog naar de huisarts bellen. Om de 'nieuwe' te f1x0r3n (want de praktijk is overgenomen door een duo, man/vrouw, stelletje) en toch maar eens een gesprekje aan te gaan t.a.v. migraine en de bestrijding daar van
Ja, dat moet ik ook al jaren doen. Alleen niet alleen vanwege migraine maar ook duizent andere vage klachten.

Citaat:
En oh hemeltjelief, wat is Push The Sky Away van Nick Cave & the Bad Seeds gaaf

[filmpje]

Rawr.
Ik baal er nog steeds ZO ontzettend hard van dat ik op Lowlands 2005 op zondagavond al weg moest en Nick Cave heb gemist, omdat ik de volgende dag naar een uber Nick Cave-fan in engeland zou vliegen. Het scheen ook echt een geniaal optreden te zijn geweest en ik baal dat ik toen heb gekozen voor, zoals een van mijn vrienden dat toen zei, 'seks met een minderjarige'.
Oud 16-04-2013, 01:34
Verwijderd
godverdomme weer een storing bij de ing
Oud 16-04-2013, 01:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
godverdomme weer een storing bij de ing
Hier doet ie het hoor.
Oud 16-04-2013, 01:36
Verwijderd
ik kan hier niet inloggen en volgens een storingensite is er een storing!
Oud 16-04-2013, 01:37
Verwijderd
aha nu doet ie het wel. Net niet hoor. En om 1 uur ook niet
Oud 16-04-2013, 01:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gaat lekker bij ING ik ga verdorie ook maar eens richting nest, morgen sollicitatie
Oud 16-04-2013, 01:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat vonden jullie van dat liedje dat speelde tijdens de end credits van Game of thrones episode 3? Ik vond het nogal het moment verpesten dat eraan vooraf ging.
Oud 16-04-2013, 02:13
Verwijderd
Citaat:
Gaat lekker bij ING ik ga verdorie ook maar eens richting nest, morgen sollicitatie
Succes morgen
Oud 16-04-2013, 03:02
Verwijderd
succes mein schwessie.
Oud 16-04-2013, 07:23
Verwijderd
Citaat:
Pip: ja, ze zei dat ik daardoor alleen maar shit naar binnen duwde, maar getver, het is nog nooit zo zompig geweest als nu al denk ik dat ze lult, want het zit nu ook aan de binnenkant (buiten bereik dus) en ik heb er toch niks ingestoken
Ook zonder wattenstaafjes in je gehoorgang te duwen, kan het zijn dat er een stop of iets ontstaat.

Citaat:
Ik baal er nog steeds ZO ontzettend hard van dat ik op Lowlands 2005 op zondagavond al weg moest en Nick Cave heb gemist, omdat ik de volgende dag naar een uber Nick Cave-fan in engeland zou vliegen. Het scheen ook echt een geniaal optreden te zijn geweest en ik baal dat ik toen heb gekozen voor, zoals een van mijn vrienden dat toen zei, 'seks met een minderjarige'.
Ik heb ooit Nine Inch Nails op Werchter gemist door de laksheid van andere mensen. Er zouden nog vrienden arriveren terwijl het festival al bezig was, maar omdat niemand hen wou opvangen en de weg wijzen naar de tenten, ging ik, goeie ziel, dat maar doen. Dat duurde zo lang dat ik NIN miste terwijl ik de enige was die ze echt heel erg graag wou zien. Vanaf toen ben ik mijn eigen gang gegaan op Werchter, ik sliep bij de groep, bands keek ik meestal in mijn eentje, ik ging toch verdomme niet om een hele dag in coma op die wei te liggen, dat kon ik thuis ook. Gras zat.
En op Pukkelpop heb ik me door de security uit het publiek laten trekken bij Kraftwerk (ik stond heerlijk vooraan) omdat die kut waar een vriendin iets mee had, van de wereld af was en ergens lag te onderkoelen, maar mijn vriendin mocht haar niet naar de ehbo brengen of niks, dus ik moest er aan te pas komen om haar mee op de bus naar huis te krijgen.

Citaat:
Ik hoop dat het plaatje werkt, vriend van me heeft dit op foto gezet

(Jammer van de dikke fout, maar goed)

En veel succes!
Oud 16-04-2013, 07:24
Verwijderd
Hahaha, ik maakte zelf storing, ik zette het plaatje tussen [ING]-tags
Oud 16-04-2013, 07:31
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wat vonden jullie van dat liedje dat speelde tijdens de end credits van Game of thrones episode 3? Ik vond het nogal het moment verpesten dat eraan vooraf ging.
Het past sowieso helemaal niet bij de serie / stijl. Vond het ook maar raar
Oud 16-04-2013, 08:01
Verwijderd
Succes vandaag Phoebe!
Oud 16-04-2013, 08:15
Verwijderd
Er is hier iets onophoudelijk aan het piepen, als een miezerig fluitje van een fluitketel (even irritant, maar dan zacht), maar ik kan niet ontdekken wat, mijn boxen zijn het niet.
Oud 16-04-2013, 08:30
Verwijderd
De koelkast?
Oud 16-04-2013, 09:05
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Toen het alweer licht begon te worden viel ik eindelijk in slaap
Oud 16-04-2013, 09:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
En ook alweer snel wakker dus
Oud 16-04-2013, 09:21