![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-05-2013 om 11:43. Reden: Info erbij gegooit (y) |
![]() |
||
Citaat:
En ja, ik snap wat het woord betekent. Maar ik vroeg aan jou wat er precies "yak" aan is. Vind je (tong)zoenen ook vies? Lekker andermans speeksel (en de heerlijke bacteriën!) in je mond? Piemels in vagina's? Vingers, tong? Lekker tegen elkaar aan liggen zweten? Sperma? Kutvocht? En dan heb ik het alleen nog gehad over "normale" seks. Iemand een hand geven is ook vies. Zo'n beetje alles aan seks is ranzig. Dus waarom is dit specifiek nou "yak"? |
![]() |
|
Ik heb de berichten weggehaald die geheel offtopic zijn en niets toevoegen aan welke discussie dan ook. Verder is het nogal nutteloos om in een topic alleen iets te zeggen als 'iehl', daar heeft niemand verder meer iets aan, dus dat liever ook niet doen.
|
Verwijderd
|
Natuurlijk kan je jezelf vingeren als je 11 bent. Waarom zou dat niet gaan?!
Ik kan je geen precieze instructies geven, want iedereen vind iets anders lekker, maar ga gewoon eens met je vinger(s) op ontdekkingstocht. Zorg er wel voor dat je absoluut zeker bent dat niemand je kan storen! (en horen...) Ga lekker in bed liggen en gebruik wijs- en middelvinger om over de clitoris te wrijven, wat spuug op je vingers kan helpen. Niet te vroeg opgeven, het kan een tijdje duren als je het voor het eerst doet. En dan voorzichtig met een vinger je vagina binnen. Maar je moet vooral voor jezelf ontdekken wat je lekkerst vind. Snel, langzaam, strelen, wrijven,... En nogmaals: zorg ervoor dat je in geen geval gestoord/gehoord kan worden! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bal op vinger gekregen Zizou06 | 20 | 02-03-2007 13:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
witte vingers :) L. :) | 7 | 29-01-2004 17:53 | |
Seksualiteit |
vingeren - Zwanger?? lolala | 20 | 07-10-2003 10:15 | |