Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mooi nieuws: http://www.eurekalert.org/pub_releas...-gha050313.php
Alleen jammer dat ik het te weten moest komen door een artikel dat het over vitiglio en Wacko Jacko had :') |
![]() |
|
Ik ben echt hard aan de opruim/schoonmaak
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik ga nu afwassen en moet eigenlijk ook nog stofzuigen (want héél vieze vloeren) en dan zo douchen, want er komt zo een vriendin de hele middag en deel van de avond. Ik weet alleen even niet wanneer ik dan nog moet rusten
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() PIP!!! Hoe kun je dat marktkleren noemen ![]() Melissa haar collectie vond ik saai (en lentecollectie, really? Ik weet niet hoor, maar zwart en leer roepen bij mij geen lente op) en bij Christopher zaten er mooie dingen tussen, maar er zat inderdaad absoluut geen samenhang tussen. En hij zat een beetje te bitchen achteraf, zeikerd. Eigenlijk hadden ze gewoon allebei moeten winnen. Overigens vond ik dat Heidi haar lichaam in die jurk als een gebruind en geolied bodybuilderlichaam uitzag, maar goed. Nu weer verder aan de afwas, er was geen schoon bord meer in de kast te vinden en ik had enkel nog schone wijnglazen (maar die heb ik dan ook in overvloed). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat een moment: daar stond ik dan, bovenaan de trap met een overvolle vuilniszak met weken aan gevarieerd afval, van koffiefilters tot sigaretten tot fruit, toen het dunne plastic het begaf. Geen Euroshopperzakken meer voor mij!
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|