Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2013, 21:42
Paulien Mol
Paulien Mol is offline
Oh wacht, dat was niet Paulien maar MMollie. De computer stond nog ingelogd als Paulien.
Advertentie
Oud 08-05-2013, 21:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Goed om te weten, Paulien.
Oud 08-05-2013, 21:53
Verwijderd
De hond is weer weg en ik vind het nu al saai.
Oud 08-05-2013, 22:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wie wie wie, wie wie wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan? Wie heeft dat gedaan? Wie heeft de gedaan? De hele compagnie heeft het eten laten staan, wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan (8)
Ik las dit eerst op de melodie van Wie heeft er zeepsop in de pruimenpap gedaan?
Oud 08-05-2013, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Oh wacht, dat was niet Paulien maar MMollie. De computer stond nog ingelogd als Paulien.
zusjes?
Oud 08-05-2013, 23:52
MMollie
MMollie is offline
Nee broer en zus. Je bent niet de eerste die me voor een meisje aanziet
Oud 08-05-2013, 23:56
Verwijderd
komt omdat je vaak in het lucht je hart topic post.
Oud 08-05-2013, 23:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
en omdat 'Mollie' lijkt op Molly en dat is een meisjesnaam.
Oud 09-05-2013, 00:09
Verwijderd
En omdat tienermeisjes zich wel vaker samen aanmelden op fora.
Oud 09-05-2013, 00:30
MMollie
MMollie is offline
Ik post wel in het lucht je hart topic, maar dat is moed inblazen bij anderen. En omdat ik niks anders te doen heb

En Mollie is een combi tussen Mol (WIDM) en Molly, mn zusje.

Maar nu weten jullie 't dus
Oud 09-05-2013, 01:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb vanavond Jesus Christ Superstar gekeken met mijn buurjongen, want die had hij nog nooit gezien en dat vond ik maar bizar. Ook Titanic () en The Sound of Music staan nog in de planning.
Oud 09-05-2013, 01:33
Verwijderd
JCS heb ik ook nog nooit gezien. Maar in mijn geval zal je dat niet verbazen.
Oud 09-05-2013, 01:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, toch wel! Het is ook iets waarvan ik écht niet weet of je het zou waarderen.
Oud 09-05-2013, 01:48
Verwijderd
ik gok van niet.
Oud 09-05-2013, 01:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou ja, ik weet het niet. Maar volgens mij is het sowieso iets dat je óf briljant vindt óf intens kut. Maar ik heb weer zitten genieten hoor van de film natuurlijk, niet van Jeff
Oud 09-05-2013, 07:55
Verwijderd
Mooi nieuws: http://www.eurekalert.org/pub_releas...-gha050313.php

Alleen jammer dat ik het te weten moest komen door een artikel dat het over vitiglio en Wacko Jacko had :')
Oud 09-05-2013, 08:58
Verwijderd
Citaat:
wie wie wie, wie wie wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan? Wie heeft dat gedaan? Wie heeft de gedaan? De hele compagnie heeft het eten laten staan, wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan (8)
Oud 09-05-2013, 09:01
Verwijderd
Morgen!

Wij hebben de titanic en the sound of music nog op videoband.
Oud 09-05-2013, 10:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eeew er zitten stukjes in m'n melk Net er nog wat van gedronken en er was niks mis met de smaak.
Oud 09-05-2013, 10:15
Verwijderd
Melk met brokken!
Oud 09-05-2013, 11:10
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben echt hard aan de opruim/schoonmaak Mijn nieuwe kastje staat al ingeruimd op zijn plek, en ik heb achter en onder mijn bed gestofzuigd. Nu ben ik de planken boven mijn bed aan het herindelen en afstoffen, en een berg stof dat er ligt Maarja, wat wil je ook, met cavia's op je kamer die zaagsel als bodembedekking hebben En als je maar eens in de 4 maanden afstoft
Oud 09-05-2013, 11:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga nu afwassen en moet eigenlijk ook nog stofzuigen (want héél vieze vloeren) en dan zo douchen, want er komt zo een vriendin de hele middag en deel van de avond. Ik weet alleen even niet wanneer ik dan nog moet rusten ik heb haar wel gezegd dat zij mag koken vanavond
Oud 09-05-2013, 11:24
Verwijderd
ik begin wiskunde te snappen. Misschien komt het toch nog goed.
Oud 09-05-2013, 11:26
Verwijderd
Ik zag laatst een camper staan. Niets bijzonders, hoor ik je denken. Waar ik even van in elkaar krimpte om daarna hardop te lachen was de sticker achterop met daarop [ 'n tour ist ]
Oud 09-05-2013, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt hard aan de opruim/schoonmaak Mijn nieuwe kastje staat al ingeruimd op zijn plek, en ik heb achter en onder mijn bed gestofzuigd. Nu ben ik de planken boven mijn bed aan het herindelen en afstoffen, en een berg stof dat er ligt Maarja, wat wil je ook, met cavia's op je kamer die zaagsel als bodembedekking hebben En als je maar eens in de 4 maanden afstoft
Ik ben al een tijdje bezig met de afwas. En het probleem met stof herken ik met vogels, al gebruik ik geen schelpenzand of zaagsel maar dikkere houtsnippers. Stofstofstof en voer overal

PIP!!! Hoe kun je dat marktkleren noemen Ik zat helemaal in de veronderstelling dat Fabio ging winnen met die gewaden omdat jij dat had gezegd. Dmitry vond ik de mooiste collectie hebben, maar ze waren allebei zo gruwelijk sympathiek en liev&sagt en Fabio zijn collectie was niet mijn smaak maar wel heel erg goed gedaan, dus het had me geen reet uitgemaakt wie van de 2 had gewonnen, maar toen het Dmitry was, was ik echt blij verrast ^^ Dank je om me op het verkeerde been te zetten, maar marktkleren? Whut?

Melissa haar collectie vond ik saai (en lentecollectie, really? Ik weet niet hoor, maar zwart en leer roepen bij mij geen lente op) en bij Christopher zaten er mooie dingen tussen, maar er zat inderdaad absoluut geen samenhang tussen. En hij zat een beetje te bitchen achteraf, zeikerd.

Eigenlijk hadden ze gewoon allebei moeten winnen.

Overigens vond ik dat Heidi haar lichaam in die jurk als een gebruind en geolied bodybuilderlichaam uitzag, maar goed.

Nu weer verder aan de afwas, er was geen schoon bord meer in de kast te vinden en ik had enkel nog schone wijnglazen (maar die heb ik dan ook in overvloed).
Oud 09-05-2013, 11:54
Verwijderd
Ik kan niet zonder FB het is gewoon kei handig. ik heb mijn profiel maar weer ingeschakeld. en alle mensen eraf gegooid. nu alleen mijn vrienden toevoegen en de rest zoveel mogelijk afschermen.
Oud 09-05-2013, 11:56
Verwijderd
En mijn pagina liken
Oud 09-05-2013, 11:58
Verwijderd
Oud 09-05-2013, 12:04
Verwijderd
Mijn broertje ging even iets afgeven bij mijn oom en tante. Hij is al een uur weg. En mijn oom en tante wonen nog geen 5 minuten fietsen van ons huis af. Mijn moeder is maar aan het wachten tot hij terug is, zodat we kunnen eten.
Oud 09-05-2013, 13:22
Verwijderd
Oud 09-05-2013, 13:25
Verwijderd
Hahaha wat.
Oud 09-05-2013, 13:26
Verwijderd
Ja, gewoon een stockfoto, voor al die gevallen dat je een cybervrouw met mais nodig hebt voor je bedrijfsfolder!
Oud 09-05-2013, 13:27
Verwijderd
Ik wilde al zeggen, ik snap 'm niet geloof ik. Vooral ook dat er voor die zoekterm 206k results zijn
Oud 09-05-2013, 13:34
Martiño
Martiño is offline
Zal wel weer van die anti-genmanipulatie/nanodeeltjes activisten zijn ofzo
Oud 09-05-2013, 13:40
Verwijderd
Nee, het is een stockfoto. Die worden gemaakt zonder verzoek van een klant, om ze te kunnen verkopen wanneer er vraag naar is.
Oud 09-05-2013, 13:47
Verwijderd
Net zoals deze:
Oud 09-05-2013, 13:55
Verwijderd
maar dan kan het toch zo zijn dat ze nooit worden verkocht?!
Oud 09-05-2013, 14:02
Verwijderd
Ja, dat kan
Oud 09-05-2013, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Net zoals deze:
[afbeelding]
Waarom in godsnaam.
Oud 09-05-2013, 14:11
Verwijderd
Het is een beetje als mogelijk interessante domeinnamen registreren voor als iemand ze ooit wil hebben en je ze kunt verkopen.
Oud 09-05-2013, 14:11
Verwijderd
O oke. Beetje valse hoop.
Oud 09-05-2013, 14:29
Turk February
Turk February is offline
Wat een moment: daar stond ik dan, bovenaan de trap met een overvolle vuilniszak met weken aan gevarieerd afval, van koffiefilters tot sigaretten tot fruit, toen het dunne plastic het begaf. Geen Euroshopperzakken meer voor mij!
Oud 09-05-2013, 14:30
Verwijderd
Zo mijn achternaam is nu Sadye Klinkt beter dan mijn eigen.
Oud 09-05-2013, 14:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ook een mooie:

Oud 09-05-2013, 14:35
Verwijderd
Haha, mijn oma heeft ook zo'n sprei.
Oud 09-05-2013, 14:40
Miekje*
Miekje* is offline
Dat arme konijn heeft het duidelijk niet naar zijn zin, op die gladde tafel. Arm beest. Als hij één sprong zou nemen, was zijn rug gebroken.
Oud 09-05-2013, 14:42
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Dat arme konijn heeft het duidelijk niet naar zijn zin, op die gladde tafel. Arm beest. Als hij één sprong zou nemen, was zijn rug gebroken.
Ik zat ook al naar dat konijn te kijken ja. Arm dier.
Oud 09-05-2013, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Wat een moment: daar stond ik dan, bovenaan de trap met een overvolle vuilniszak met weken aan gevarieerd afval, van koffiefilters tot sigaretten tot fruit, toen het dunne plastic het begaf. Geen Euroshopperzakken meer voor mij!
Ai! En ieuw denk ik. Al is dat misschien een understatement. Helaas herken ik het.

Citaat:
Ook een mooie:

[afbeelding]

Citaat:
Als dat geweren zijn die ze vast hebben, zou ik me ook niet op mijn gemak voelen Maar hij kijkt inderdaad heel erg bang
Oud 09-05-2013, 14:57
Verwijderd
ja, dat is een bang konijn
Oud 09-05-2013, 14:57
Verwijderd
volgens mij is het ook een hangoor, als ik dat goed zie. Die zijn oren zo ver mogelijk open heeft gezet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten