Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik hou ook van roomboter en volle melk
![]() Alleen bakken doe ik tegenwoordig in vloeibare boter. Mijn pa heeft dat in eerste instantie gehaald omdat het gezonder is, nu gebruiken we het meer omdat het gewoon handig is ![]() Speaking of eten, ik ga er maar eens aan beginnen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind het wel beduidend minder leuk hier sinds ik weer terug ben, en dat komt dus met name door dat hele afval/eetmeter-gedoe ![]() Enfin, ergens is dat natuurlijk ook mijn eigen tekortkoming, maar toch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
't enige andere waar ik momenteel iets over te melden heb is afstuderen. ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-05-2013 om 19:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Sann is ook toch niet echt op dieetdieet? Meer gewoon wat dingen aangepast in haar eten (geen suiker in koffie) toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Taken is op 2BE, maar die heb ik al gezien. Ik was te moe om naar de les te gaan en dat is kut, maar ik durfde niet op mijn rijvaardigheid te vertrouwen op dit moment. Zo maar in bed kruipen, wachtwoord van Telenet zoeken en misschien kan ik dan Songfestival op mijn tablet kijken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, dat is het laatste wat ik er over zeg want anders blijft het hier over gaan ![]() Nu door naar het Songfestival ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Fietsenwinkel. Vorige keer had ik gezegd 'het is niet een heel fort' als hint, ik hoop dat je hem snapt en anders PM je maar ![]()
|
|