Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2013, 18:52
Verwijderd
Citaat:
En ik word een beetje naar van al het ge-eetmeter hier...
Oh Ik snapte de lol niet, dat is de enige reden dat ik het eens invul. Maar ik zal er over ophouden hoor.
Advertentie
Oud 14-05-2013, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Vertel dan eens wat je leuk/aantrekkelijk/whatever aan Lucille vindt. Want ik kan echt niets bedenken.
Leuk hoofd, goede stem, humor. Verder ken ik haar natuurlijk to-taal niet en kan het maarzo zijn dat ze PVV stempt, dus echt gegrond is het allemaal niet. Maar dat maakt niet uit. In mijn hoofd is ze leuk.
Oud 14-05-2013, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet?

Het lijkt me wel wat minder lekker, maar verder?
Nou het staat er niet bij, terwijl ze duizend varianten hebben (met en zonder zout, etc). Ik houd nogal van roomboter, volle melk, volle kaas e.d., maar soms hebben ze gewoon die optie niet.
Oud 14-05-2013, 18:54
Verwijderd
Dan vul je gewoon aardappels in, en melk, en je andere ingredienten. Ik snap niet waarom er zo veel bereide gerechten in staan, dat maakt toch iedereen anders
Oud 14-05-2013, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Oh Ik snapte de lol niet, dat is de enige reden dat ik het eens invul. Maar ik zal er over ophouden hoor.
Oh nee, het was niet perse tegen jou hoor, maar ik vind het de laatste tijd nogal vaak erover gaan hier. Beetje academie all over again, en ik voel me daar dan altijd heel dik en ongezond van
Oud 14-05-2013, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Leuk hoofd, goede stem, humor. Verder ken ik haar natuurlijk to-taal niet en kan het maarzo zijn dat ze PVV stempt, dus echt gegrond is het allemaal niet. Maar dat maakt niet uit. In mijn hoofd is ze leuk.
Oh, toch grappig, ik vind zowel haar hoofd als haar stem heel erg irritant, en humor volledig afwezig.
Oud 14-05-2013, 18:57
Verwijderd
Citaat:
En ik word een beetje naar van al het ge-eetmeter hier...
Ga je net als Fizzle een twee weken-ban aanvragen?
Oud 14-05-2013, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Oh, toch grappig, ik vind zowel haar hoofd als haar stem heel erg irritant, en humor volledig afwezig.
Kwestie van smaak
Oud 14-05-2013, 18:58
Verwijderd
Ik vind de hoeveelheid kalium in bananen en tomaten trouwens wel tegenvallen ik zeg altijd tegen patiënten met een te laag kalium dat ze bananen en tomaten moeten eten maar dat doet toch minder dan ik dacht.
Oud 14-05-2013, 18:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hou ook van roomboter en volle melk ik doe bij mijn pasta ook altijd een klontje roomboter, dat vind ik veel lekkerder dan olijfolie.
Alleen bakken doe ik tegenwoordig in vloeibare boter. Mijn pa heeft dat in eerste instantie gehaald omdat het gezonder is, nu gebruiken we het meer omdat het gewoon handig is

Speaking of eten, ik ga er maar eens aan beginnen
Oud 14-05-2013, 19:00
Verwijderd
Ik vul het in omdat ik van lijstjes houd
Oud 14-05-2013, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ga je net als Fizzle een twee weken-ban aanvragen?
Ehh.. nee?
Maar ik vind het wel beduidend minder leuk hier sinds ik weer terug ben, en dat komt dus met name door dat hele afval/eetmeter-gedoe
Enfin, ergens is dat natuurlijk ook mijn eigen tekortkoming, maar toch
Oud 14-05-2013, 19:03
Verwijderd

Oud 14-05-2013, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Nou het staat er niet bij, terwijl ze duizend varianten hebben (met en zonder zout, etc). Ik houd nogal van roomboter, volle melk, volle kaas e.d., maar soms hebben ze gewoon die optie niet.
Oh, het gaat over de eetmeter Ik dacht dat het een culinair feit was, vandaar de verbazing.
Oud 14-05-2013, 19:06
Verwijderd
Volgens mij is er behalve Sann en Snebbel niemand echt bezig met afvallen, toch?
Oud 14-05-2013, 19:07
Verwijderd
Nou, ik val dagelijks af
Oud 14-05-2013, 19:09
Verwijderd
Wisten jullie dat 15-20% van de nederlandse vrouwen prikkelbaredarmsyndroom heeft?!

Zijn de criteria ervoor dan niet wat te ruim
Oud 14-05-2013, 19:11
Verwijderd
Beperkt zich dat tot darmen..
Oud 14-05-2013, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Oh nee, het was niet perse tegen jou hoor, maar ik vind het de laatste tijd nogal vaak erover gaan hier. Beetje academie all over again, en ik voel me daar dan altijd heel dik en ongezond van
Aaaahw. Het is wel een beetje een onderwerp ja, maar ja, zo gaat het ook wel eens weken over voetbal of zo, die dingen komen en gaan. En nouja, ik vind eten gewoon interessant, dus ik praat er graag over. En dat geldt hier voor wel meer mensen geloof ik, vanuit verschillende interesses.

't enige andere waar ik momenteel iets over te melden heb is afstuderen.

Citaat:
Oh, het gaat over de eetmeter Ik dacht dat het een culinair feit was, vandaar de verbazing.
Hahaha, al was het een kookwet zou ik er niet naar luisteren.

Citaat:
Volgens mij is er behalve Sann en Snebbel niemand echt bezig met afvallen, toch?
Ik geloof het niet nee, ik ben enkel bezig met mn conditie. Speaking of which, ik heb denk ik een heel goede fysio met revalitatie-achtergrond gevonden. Die moet ik maar eens mailen om te kijken of ik daar naar toe kan.

Laatst gewijzigd op 14-05-2013 om 19:18.
Oud 14-05-2013, 19:12
Verwijderd
Prikkelbaredarmsyndroom beperkt zich tot darmen, ja. De naam zegt het al.
Oud 14-05-2013, 19:15
Verwijderd
Ik geloof dat 'ie de algehele prikkelbaarheid van vrouwen bedoeld.
Oud 14-05-2013, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Met calorieën tellen wel
Oud 14-05-2013, 19:18
Verwijderd
Mensen met prikkelbaredarmsyndroom hebben wel meer en langere remslaap, blijkt uit een klein. onderzoekje. Dat is interessant. Je kunt in de praktijk niks met die kennis natuurlijk, maar toch.
Oud 14-05-2013, 19:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik niet hoor, ik vreet gewoon waar ik zin in heb
Oud 14-05-2013, 19:19
Verwijderd
Gezien het aantal typ- en spelfouten in mijn posts moet ik wel moe zijn.
Oud 14-05-2013, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Neuh, ik ben wel aan het shredden maar niet op dieet ofzo. Al is het wel de bedoeling dat ik een goddelijker lijf krijg van het shredden.

En Sann is ook toch niet echt op dieetdieet? Meer gewoon wat dingen aangepast in haar eten (geen suiker in koffie) toch?
Oud 14-05-2013, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Aaaahw. Het is wel een beetje een onderwerp ja, maar ja, zo gaat het ook wel eens weken over voetbal of zo, die dingen komen en gaan. En nouja, ik vind eten gewoon interessant, dus ik praat er graag over. En dat geld hier voor wel meer mensen geloof ik, vanuit verschillende interesses.
Mja, dat is ook wel zo. Punt is misschien gewoon dat dit zo'n onderwerp is dat zo dwingend/beïnvloedbaar (ook al is dat wellicht niet bewust) omdat mensen toch snel elkaars eetpatroon met elkaar gaan vergelijken. En ik vind het soms wat geobsedeerd overkomen, dat calorieën tellen. En nou ja, het lijkt dus een beetje op m'n academietijd, wat nog net geen dansacademie was. En ook op de posts die op Eten & Drinken bewust geweerd worden trouwens.
Oud 14-05-2013, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Ik niet hoor, ik vreet gewoon waar ik zin in heb
Oud 14-05-2013, 19:21
Verwijderd
Volgens mij is er niemand calorieen aan het tellen, maar vullen mensen die eetmeter in om te zien of ze aan hun vitamientjes en aanverwanten komen. En het gaat er voor mijn gevoel al een aantal topics amper meer over?1
Oud 14-05-2013, 19:23
Verwijderd
Ik weet niet wat je een dieetdieet vindt, maar ze is wel doelbewust gewicht&kledingmaten aan het kwijtraken.

Maargoed, zo gaat het alleen méér over afvallen, dat was niet de bedoeling
Oud 14-05-2013, 19:23
Verwijderd
Mwa.
Oud 14-05-2013, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Mja, dat is ook wel zo. Punt is misschien gewoon dat dit zo'n onderwerp is dat zo dwingend/beïnvloedbaar (ook al is dat wellicht niet bewust) omdat mensen toch snel elkaars eetpatroon met elkaar gaan vergelijken. En ik vind het soms wat geobsedeerd overkomen, dat calorieën tellen. En nou ja, het lijkt dus een beetje op m'n academietijd, wat nog net geen dansacademie was. En ook op de posts die op Eten & Drinken bewust geweerd worden trouwens.
Mja, ik snap je aversie, maar dit:

Citaat:
Volgens mij is er niemand calorieen aan het tellen, maar vullen mensen die eetmeter in om te zien of ze aan hun vitamientjes en aanverwanten komen. En het gaat er voor mijn gevoel al een aantal topics amper meer over?1
Het ging er helemaal niet over tot ik er over begon, en ik was dat ding alleen een aan het invullen om te kijken wat het nou is, en ik vind het bagger onnodig bovendien, dus het zal ook wel de laatste keer zijn.
Oud 14-05-2013, 19:29
Verwijderd
Godverdegodver half negen alweer.
Oud 14-05-2013, 19:32
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriendje en ik gaan zo naar het Songfestival kijken Ons lekker ergeren aan het irritante en stompzinnige commentaar van Jan Smit en hardop commentaar leveren op liedjes en pakjes <3
Oud 14-05-2013, 19:33
Verwijderd
Is Anouk vanavond?
Oud 14-05-2013, 19:34
Verwijderd
Gefeliciteerd met je baan trouwens, LP
Oud 14-05-2013, 19:36
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Is Anouk vanavond?
Oud 14-05-2013, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, wat voor baan is het eigenlijk?
Oud 14-05-2013, 19:37
Verwijderd
Ja! Ergens op de helft
Oud 14-05-2013, 19:40
Verwijderd
Taken is op 2BE, maar die heb ik al gezien. Ik was te moe om naar de les te gaan en dat is kut, maar ik durfde niet op mijn rijvaardigheid te vertrouwen op dit moment. Zo maar in bed kruipen, wachtwoord van Telenet zoeken en misschien kan ik dan Songfestival op mijn tablet kijken.
Oud 14-05-2013, 19:44
Verwijderd
De richtlijn prikkelbaredarmsyndroom gebruikt het woord 'remsporen'
Oud 14-05-2013, 19:46
Verwijderd
maar ja, hoe moeten ze het anders noemen
Oud 14-05-2013, 19:51
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Mijn vriendje en ik gaan zo naar het Songfestival kijken Ons lekker ergeren aan het irritante en stompzinnige commentaar van Jan Smit en hardop commentaar leveren op liedjes en pakjes <3
Ik gaan ook kijken.
Oud 14-05-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik snap je aversie, maar dit:

Het ging er helemaal niet over tot ik er over begon, en ik was dat ding alleen een aan het invullen om te kijken wat het nou is, en ik vind het bagger onnodig bovendien, dus het zal ook wel de laatste keer zijn.
Dat vind ik wel een opluchting
Oud 14-05-2013, 20:06
Verwijderd
Ik wil niet meeeeeeeeeer.
Oud 14-05-2013, 20:23
Verwijderd
Oh god wat was Slovenie net verschrikkelijk zeg.
Oud 14-05-2013, 20:23
Verwijderd
Ffs kijken op mijn tablet houdt in dat ik gelijk ook alle tweets van de hele wereld over eurovision mag meevolgen. En ik wil die scalemaliën van Slovenië.
Oud 14-05-2013, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat je een dieetdieet vindt, maar ze is wel doelbewust gewicht&kledingmaten aan het kwijtraken.
Bij diëten denk ik altijd aan alleen nog maar crackertjes en wortels eten (oké, lichtelijk overdreven), niet meer snoepen en geen alcohol. En dat laatste doet Sann sowieso niet
Maar goed, dat is het laatste wat ik er over zeg want anders blijft het hier over gaan

Nu door naar het Songfestival
Oud 14-05-2013, 20:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Citaat:
Ja, wat voor baan is het eigenlijk?
Danke!

Fietsenwinkel. Vorige keer had ik gezegd 'het is niet een heel fort' als hint, ik hoop dat je hem snapt en anders PM je maar /antiGoogle
Oud 14-05-2013, 20:26
Verwijderd
En de app krijgt het lastig. Nu krijg ik tweets over een andere zender. Dolletjes.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten