Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() trouwens trouwens, als je die foto op het forum zet zal k ook eens even een ai-ai captain iris foto op t forum zetten *evil grin* k bedoel; stel je voor dat mn "stijl" eraan gaat ![]() ![]() |
![]() |
|
Doe maar de 21e
![]() ![]() ![]() lijkt me leuk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Haha, ben ik toch niet de enige die het gewoon helemaal was vergeten dat daar bos is.
||
![]() |
Citaat:
(of ga je lopend door bos nah hengelo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmmmm, als het echt niet pluis is in dat bos... Dan kunnen we ook naar het park natuurlijk. Wel heel iets minder spannend enzow maar freaky bos is me net iets te spannend.
|
Hoop echt dat er tenminste een redelijk getal aan lieve mensjes komt.
![]() Wil zoooooo veel mensjes zooooooo graag meeten. ![]() Kom gewoon allemaal ![]() *hmmm, toch jammer dat mensjes geen geld en tijd boompje in de tuin hebben staan* *gaat d'r leven wijden aan geld en tijd boompjes uitvinden ![]()
|
Zeker:
* Black Sugar * taratarataratatratanfsf (rubysoho) * ~(S-|-)2v!lL~ * eztah * drama * expl. boy * anzjeboown * Aurelia AutumnRain *black angel Misschien: * Faery * water and fire * black dolfin * otherside * Paranoide * Dreen *AtHell er moet wel ff duidelijk worden wanneer het is ![]()
||
Citaat:
![]() Mja, ik sta in ieder geval om 2 uur op het centraal station van Enschede, gewoon gelijk waar iedereen de trein uit komt stappen. Daar wacht ik een half uurtje en dan ga ik gewoon. En dan sta ik om 6 uur op het station in Drienerloo (kom je met de stoptrein vanuit Hengelo) voor de mensjes die mee willen het bos in. Tsja en voor de rest van de avond moet je maar gewoon bellen als je niet eerder kan komen.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Komt er nog binnenkort een lifestyle meeting? Verwijderd | 117 | 11-10-2003 14:26 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 | |
Lifestyle |
Zwolle meeting Jules | 431 | 14-10-2002 16:58 | |
Lifestyle |
skaten 0verch1ll | 80 | 20-08-2002 22:28 | |
Lifestyle |
Meeting idee! Black Sugar | 256 | 18-08-2002 09:20 |