![]() |
|
Verwijderd
|
Ik verdiep me wat meer in schaaktheorie. Dat ziet er zo uit. Scroll vooral ook ietsjes door naar het midden van de pagina, dat is waar ik nu ben. Ik ben er nog niet achter of ik het heel saai vind of heel leuk.
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat vorig jaar een keer te schaken in een café. We zaten bij 't raam. Toen kwam er een man binnen met een schaakbord onder z'n arm. Hij riep 'AHA! Ik zie hier mensen schaken! Dit is een schaakcafé!' maar het was een doodnormaal café. Ik vind het erg leuk dat er mensen bestaan die kennelijk met een schaakbord onder de arm rondlopen tot ze tegen een plaats aanlopen waar ze kunnen spelen.
|
![]() |
|||||||||
Op fb kom ik nu al voor de zoveelste keer het verhaal van een meisje tegen, die tijdens de TT-nacht een fles wijn in haar gezicht kreeg gegooid en daar een gebroken neus en grote snee in haar gezicht aan overhield (en die bovendien toen ze bloedend op de grond lag werd beroofd). Allemaal uitermate vervelend voor dat meisje natuurlijk. Nou steekt dat verhaal overal de kop op omdat vader 2500 euro uitlooft voor de gouden tip waarmee de flessengooier kan worden gepakt, want zijn dochter "is voor het leven getekend" (misschien kijkt ze nu wel eeuwig
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
En ook echt bijna alleen maar van dat soort reacties. Zo vreselijk niet-verder-kijken-dan-je-neus-lang-is. Ik lach er maar om, maar het is natuurlijk te triest voor woorden.
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of het echt met niet verder kijken dan je neus lang is te maken heeft. Heel veel mensen weten bijvoorbeeld niet dat strenger straffen niet helpt en dat leken, als het puntje bij het paaltje komt, vaak juist lager willen straffen dan rechters, als ze 'echte zaak' met alle informatie die erbij hoort mogen beoordelen. Het komt op mij over alsof ze dom zijn, maar vooral alsof ze te weinig geïnformeerd zijn.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
We zitten in duinrel en hebben nog geen euro uitgegeven. Ten eerste was er een file naar hier, we hebben onderweg de auto geparkeerd en zijn verder gaan lopen. Toen kwam er iets waar ik vanuit mijn eigen opvoeding een drempel voor over moest, aan de kant van de weg gingen we ons eigen brood zitten kanen. Toen stonden we in de rij en kwam er een heel aardige.mevrouw ons drie gratis kaartjes geven die ze had gewonnen en over had omgg
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het was net zomerfestival en nu ben ik een kreeft.
in een cafe waar ik drinken ging kopen kwam ik een enge dronke man tegen. Hij zei rare dingen tegen me. Hij: wat ben je een mooie vrouw. Ben je Fins. ik: ![]() Hij: je hoeft niet weg te gaan. Ik verlang naar je vanacht. Ik: *weg loop* Ik heb mijn drinken niet meer gekocht. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|