![]() |
||
Citaat:
Op het moment dat je echter verlangt naar het pijpen van andere mannen, dan is het, afhankelijk van je definitie van hetero, alweer een heel ander verhaal. Als je er vanuit gaat dat hetero puur het verliefd worden op iemand van een bepaald geslacht gaat dan heb je gelijk, dan maakt het diegene niet per se minder hetero. (dan blijft echter de vraag waarom iemand verlangt naar seks met iemand van hetzelfde geslacht, maar goed). Hoe dan ook, we weten allebei dat de enige reden dat de meerderheid van de mensen die hier roept seksuele handelingen te verrichten met iemand van hetzelfde geslacht en dan erbij zet "maar ik ben geen homo hoor!!" dat waarschijnlijk minder doet om de precieze betekenis van hetero en meer omdat ze niet anders willen zijn. Als zij er gelukkig van worden zichzelf alsnog helemaal hetero te noemen moeten ze dat vooral doen. Maar ik persoonlijk vind dat een beetje apart.
|
Verwijderd
|
Ik voorzie een herhaling van deze discussie, waarin we 't uiteindelijk best met elkaar eens zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-08-2013 om 22:38. |
![]() |
|
![]() |
He bedankt voor alle reacties, behalve voor de kinderachtige dan.
@ dark phoenix, ja het is inderdaad een experiment voor hem en ik weet niet of ik erin wil meegaan. ik verlang niet naar het pijpen, maar het is iets wat hij graag wilt. @ Hookee, dus jij zou er geen problem mee hebben dan? als jou vriend dat vraagt, maar hoe zou je er later mee omgaan dan? zou er niets veranderen denk je? @ xxaerxx thanks voor je hulp |
![]() |
||
Citaat:
De reden "om van het gezeur af te zijn" is in ieder geval geen goede reden, het werkt averechts, éénmaal over de brug komt hij met de volgende zin:"de vorige keer deed je 't ook, en je was erg goed". Als hij zo graag wil, laat hem maar eens zien wat hij er voor over heeft, laat 'm jou pijpen (als jij dat wil). Sex moet van twee kanten komen; geven en nemen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel onthouden wat je zelf hebt geschreven. Wat ben jij een portie close-minded opgevoed zeg! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Seksualiteit |
Beste vriend pijpen Verwijderd | 20 | 13-01-2016 23:27 | |
Drugs & Alcohol |
Vaaaage shit. m!ke | 21 | 21-05-2008 18:40 | |