Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2013, 13:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Klopt, wel of geen vlees eten staat ook helemaal los van wel of geen vegetariër zijn.
Oud 08-08-2013, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Klopt, wel of geen vlees eten staat ook helemaal los van wel of geen vegetariër zijn.
Amen brother.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 18:31
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Je bent jong, onervaren en als beste vrienden met elkaar dingen uitproberen is niets mis mee.
Klopt, homo zijn is niets mis mee.
Oud 08-08-2013, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Genoeg vleeseters die weleens geen vlees eten. Genoeg niet-homo's die weleens worst lusten. ()

Ik ben met Etmakas. Je wordt niet meteen homo of biseksueel zodra je een piemel aanraakt. Hooguit word je een fractie minder hetero, maar daar over zeuren is nog erger dan de mensen die benadrukken 100% hetero te zijn. Als je niet van broccoli houdt maar je probeert het een paar keer in verschillende bereidingen om te zien of je 't inderdaad vies vindt, dan is het toch ook niet opeens je lievelingsgroente? Of een groente waar je van houdt, überhaupt?

Het grijze gebied is te groot voor absolute uitspraken. Geaardheid is geen aan/uit-knopje.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Genoeg vleeseters die weleens geen vlees eten. Genoeg niet-homo's die weleens worst lusten. ()
Ja, ik ging er eigenlijk van uit dat schrodinger zelf wel inzag dat zijn vergelijking erg ongelukkig gekozen was. Maar misschien denkt ie dit wel echt.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 20:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Ik ben met Etmakas. Je wordt niet meteen homo of biseksueel zodra je een piemel aanraakt. Hooguit word je een fractie minder hetero, maar daar over zeuren is nog erger dan de mensen die benadrukken 100% hetero te zijn. Als je niet van broccoli houdt maar je probeert het een paar keer in verschillende bereidingen om te zien of je 't inderdaad vies vindt, dan is het toch ook niet opeens je lievelingsgroente? Of een groente waar je van houdt, überhaupt?

Het grijze gebied is te groot voor absolute uitspraken. Geaardheid is geen aan/uit-knopje.
Nee, dan ben je inderdaad niet meteen homo. En als je een keer iets uitprobeert om te kijken of je het wat vindt betekent het ook niet dat je het lekker vindt en ook niet of je al dan niet hetero bent.

Op het moment dat je echter verlangt naar het pijpen van andere mannen, dan is het, afhankelijk van je definitie van hetero, alweer een heel ander verhaal. Als je er vanuit gaat dat hetero puur het verliefd worden op iemand van een bepaald geslacht gaat dan heb je gelijk, dan maakt het diegene niet per se minder hetero. (dan blijft echter de vraag waarom iemand verlangt naar seks met iemand van hetzelfde geslacht, maar goed).

Hoe dan ook, we weten allebei dat de enige reden dat de meerderheid van de mensen die hier roept seksuele handelingen te verrichten met iemand van hetzelfde geslacht en dan erbij zet "maar ik ben geen homo hoor!!" dat waarschijnlijk minder doet om de precieze betekenis van hetero en meer omdat ze niet anders willen zijn. Als zij er gelukkig van worden zichzelf alsnog helemaal hetero te noemen moeten ze dat vooral doen. Maar ik persoonlijk vind dat een beetje apart.
Oud 08-08-2013, 20:44
Verwijderd
Ik voorzie een herhaling van deze discussie, waarin we 't uiteindelijk best met elkaar eens zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 20:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De discussie kwam me al vaag bekend voor.
Oud 08-08-2013, 22:00
xxaerxx
xxaerxx is offline
Wat doet het e toe of iemand homo of hetero of wat dan ook is dat doet er niet toe het gaat er om dat hij graag geholpen wil worden met zijn keus en geef please dan gewoon normale antworden
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 22:09
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wat doet het e toe of iemand homo of hetero of wat dan ook is dat doet er niet toe het gaat er om dat hij graag geholpen wil worden met zijn keus en geef please dan gewoon normale antworden
Niemand heeft hier gezegd dat er een probleem is met welke geaardheid dan ook. Het is gewoon een discussie.

Laatst gewijzigd op 08-08-2013 om 22:38.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 03:43
Hightopdude
Hightopdude is offline
Dit is zo gaaay
Oud 09-08-2013, 05:26
hookee
hookee is offline
Niets lekkerder dan iemand die aan je lid sabbelt. Als er geen andere sekse beschikbaar is die bereid is het te doen, kun je je vriend vragen en je ogen dichtdoen. Als iemand het lef heeft het aan mij te vragen krijgt 'ie van mij het antwoord: ''jij eerst, en geen half werk".
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 07:47
xxaerxx
xxaerxx is offline
Maar toch aan een discussie heeft hij ook niks hij wilt gewoon geholpen worden
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 08:04
Verwijderd
Hij is dan ook netjes geholpen, daarna ging het over een eventuele ontkenningsfase. Die heeft ook invloed op hoe je ermee omgaat en hoe je je voelt.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 08:18
xxaerxx
xxaerxx is offline
Maar hij wilt weten wat hij moet doen en niet hoe
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 08:39
Vowel
Vowel is offline
Ja, en als je even teruggaat naar het begin van het topic kun je zien dat mensen er gewoon op hebben gereageerd. Dat er daarna een discussie volgt is toch geen probleem? De TS moet uitvogelen wat hij wil en hoe hij zich erbij voelt, dat is wel degelijk relevant.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 15:01
ravie
ravie is offline
He bedankt voor alle reacties, behalve voor de kinderachtige dan.

@ dark phoenix, ja het is inderdaad een experiment voor hem en ik weet niet of ik erin wil meegaan. ik verlang niet naar het pijpen, maar het is iets wat hij graag wilt.

@ Hookee, dus jij zou er geen problem mee hebben dan? als jou vriend dat vraagt, maar hoe zou je er later mee omgaan dan? zou er niets veranderen denk je?

@ xxaerxx thanks voor je hulp
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Dat zeggen alleen homo's.
Hoe weet jij dat zo zeker?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Hoe weet jij dat zo zeker?
OMG OMG OMG BUUUUURNRNNRNRNRNRNRN

Met citaat reageren
Oud 10-08-2013, 06:20
hookee
hookee is offline
Citaat:
@ Hookee, dus jij zou er geen problem mee hebben dan? als jou vriend dat vraagt, maar hoe zou je er later mee omgaan dan? zou er niets veranderen denk je?
Tuurlijk verandert er wat, je hebt z'n lul in je mond gehad, dat vergeet je dan nooit meer. Hoe je ermee om gaat ligt eraan of je een emotioneel wrak bent of makkelijk dingen kunt loslaten.
De reden "om van het gezeur af te zijn" is in ieder geval geen goede reden, het werkt averechts, éénmaal over de brug komt hij met de volgende zin:"de vorige keer deed je 't ook, en je was erg goed".
Als hij zo graag wil, laat hem maar eens zien wat hij er voor over heeft, laat 'm jou pijpen (als jij dat wil).
Sex moet van twee kanten komen; geven en nemen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2013, 08:35
Jonas16
Jonas16 is offline
Citaat:
Dat zeggen alleen homo's.
Sommige mensen worden nu eenmaal niet zo close minded opgevoed. Het is echt zo belachelijk dat alles wat je doet en zegt direct aan je geaardheid gekoppeld wordt.

Laatst gewijzigd op 19-08-2013 om 17:30.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2013, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Sommige mensen worden nu eenmaal niet zo close minded opgevoed. Het is echt zo belachelijk dat alles wat je doet en zegt direct aan je seksualiteit gekoppeld wordt.
Dat seksueel gedrag aan seksualiteit gekoppeld wordt vind jij belachelijk?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2013, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Sommige mensen worden nu eenmaal niet zo close minded opgevoed. Het is echt zo belachelijk dat alles wat je doet en zegt direct aan je seksualiteit gekoppeld wordt.
Je hebt het over piemels zuigen. Wat praat je nou onzin met je "alles wat je zegt wordt gekoppeld aan seksualiteit"

Wel onthouden wat je zelf hebt geschreven.

Wat ben jij een portie close-minded opgevoed zeg!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2013, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Wat is daar dan zo belachelijk aan?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2013, 04:17
hookee
hookee is offline
Citaat:
Dat seksueel gedrag aan seksualiteit gekoppeld wordt vind jij belachelijk?
Ik vermoed dat Jonas16 geaardheid bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2013, 17:06
leon0303
leon0303 is offline
Nou je bent dus duidelijk wel gay
Met citaat reageren
Oud 18-08-2013, 20:43
Verwijderd
Ik zou het doen het is een van mijn fantasieën
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten