Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, ik had het ook toen ik bij de thuiszorg werkte, gelukkig heb ik nooit hoeven bellen. Maar natuurlijk is er wel een mogelijkheid om het door te geven, want je hebt nu én een uur voor niks staan wachten (en misschien wel er nog een extra uur achteraan gewerkt om dat in te halen?) én gebeld. Dus ik zou het iig mailen.
|
omg, er is ruzie in de tent. De moeder durfde het namelijk om te zeggen: 'Heb je de ouders van je vriend ook hier uitgenodigd? Ik bedoel, het is wel een echte studentenkamer he. Beetje rommelig.
![]() en toen flipte m'n huisgenote want 'Je zit me gewoon uit te lachen en wat boeit mij het nou wat zijn ouders ervan vinden en ik heb gewoon opgeruimd toen hoor en wahdiewahdiewah...' Oh ja, er mag ook niks aan etenswaar weggegooid worden want 'Ja hallo, das nog harstikke nieuw!' Koop 't dan ook niet als je weet dat je gaat verhuizen. :')
|
@CR: Dat kan bij iedereen, dus ook bij mensen die geen thuiszorg hebben. Bij mensen die thuiszorg hebben is de kans dat ze zo'n alarmeringssysteem hebben veel groter dus de kans dat zij dood liggen te gaan zonder alarm te kunnen slaan is minder groot dan bij anderen
![]()
||
Citaat:
Maar de huisgenote nu is ook nog es brabo en 3 Brabantse wijven bij elkaar....oei. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Wat is de facebook van Valeriya Lukyanova toch BRILJANT.
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op Youtube heeft iemand het eerste seizoen van My Little Pony: Friendship is Magic achter elkaar gemonteerd, dus alle afleveringen achter elkaar. Het filmpje duurt ruim negen uur. Ik zat dus net van 'haha sukkelbronies haha lekker negen uur pony's kijken' maar toen bedacht ik me dat ik 't eerste anderhalve seizoen ook ooit in één zit heb gekeken en alleen gestopt was omdat Turk wakker werd en geen pony's wilde zien.
![]() |
![]() |
|
Goedanavond! Ik ben vandaag naar Burgers' Zoo geweest, en afgezien van mijn familie was het heel leuk. En ik heb eindelijk afgeleerd om me ontzettend te ergeren aan verblijven die niet goed ingericht zijn of dieren met oversprong- of steriotiep gedrag
![]()
|
Verwijderd
|
ik vind dat je je er best een beetje aan mag blijven ergeren!
Burgers zoo heeft de meeste verblijven vrij goed voor elkaar vind ik (zijn in het verleden ook vaak early adapters geweest als er nieuwe inzichten op dat gebied kwamen!) maar de jakhals die de hele dag hetzelfde uitgesleten paadje loopt is wel zielig. En de vogels. Ze hebben ook *zo* veel vogels. Zouden die nou niet allemaal bij elkaar in een gigantische kooi kunnen in plaats van per twee in een voliere waar ze net 1 x de vleugels kunnen uitslaan? |
![]() |
|
Volgens mij ben ik vroeger eens in Burgers Zoo geweest. Ik kan me er alleen nog van herinneren dat ik veel van wat ik zag maar deprimerend vond. Intussen zal er vast van alles zijn veranderd ten goede (hopelijk). Ik ben opgegroeid met semi-regelmatige bezoeken aan de dierentuin in Emmen en die vind ik nog steeds erg mooi. Heel veel dieren zitten in omheinde gebieden, zonder kooi eromheen
![]()
||
Citaat:
![]() Mijn favoriete park tot nu toe is Safaripark Beekse Bergen ![]()
|
Haaaa, mijn bff komt zo langs, helemaal uit Deutschland! Daarom is ze zo laat, ze moest eerst werken en daarna duizent uur rijden, maar ze is er bijna, yeaaaah!
Minpuntje: M'n wekker gaat om 7 uur, want ik moet morgenochtend werken. ![]()
||
Citaat:
EVERYPONY LISTEN UP...download this video while you can...hasbro's on a removal rampage...they've already taken down season 3, as well as the equestria girls movie...all in the same night...more will follow...thumbs up so everypony can see this! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 23-08-2013 om 22:04. |
![]() |
|
|