Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Zoals ik het geleerd heb is het deels je niet kunnen concentreren op wat je zegt/doet/etc en deels dat het je ook gewoon niets kan schelen "want het is toch zinloos". Soms geven mensen in een ernstige depressie überhaupt geen antwoord op vragen waarop ze het antwoord niet in een woord kunnen geven.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Ik had me voorgenomen om niet te komen zeuren, maar ik doe het lekker toch even. Ik vind het niet tof dat mensen die ik normaliter graag mag hun afspraken niet nakomen en dat ik daardoor nu alleen naar de nieuwjaarsborrel op school toe 'moet'. Ik zou ook gewoon naar huis kunnen gaan, maar ik wil er eigenlijk wel naartoe (want lekker eten
![]() ![]()
|
Ach, misschien valt het harstikke mee en maak je wel contact met mensen die best leuk zijn. En mocht het niks zijn, dan heb je alsnog lekker eten en weet je dat jij in ieder geval geen lamme tak bent omdat jij wel op bent komen dagen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Alleen ergens heen gaan is juist enorm chill, omdat je dan lekker zelf kan bepalen wat je gaat doen, met wie en wanneer je weg wil. Er is altijd wel iemand om tegen te lullen. En anders neem je je zandkoekjes mee en kom je hier thee drinken
![]()
|
Mijn zandkoekjes zijn al op!
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de Shuttlerun is compleet walgelijk. Wat is het met scholen dat ze voor alle mentale toestandjes extra programma's verzinnen, maar dat iedereen fysiek maar allemaal even goed moet zijn? Als je mij tegen de rest liet zwemmen, liet ik ze allemaal achter me. Met mijn hypermobiliteit kon ik prima me in allerlei richtingen plooien. Basketballen kon ik prima in het net krijgen, ik presteerde geweldige reddingen met volleybal. Qua hardlopen en conditieshit buiten het water faalde ik teringtyfus hard. Bullshit. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|