Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2014, 19:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga dit topic naar D&A verplaatsen
Oud 23-04-2014, 20:15
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Hersenschade?
ik denk dat bij sporadisch blowen de schade best mee valt van een paar joints. de hoeveelheid teer en andere schadelijkestoffen van de tabak zullen van 1 joint wel een redelijk stuk hoger zijn dan van een sigaret. maar door de grotere tijd er tussen heeft je lichaam toch meer tijd om de schade te herstellen.

wiet zelf zal ook niet gek veel schade toe brengen. (het is dat ik lui ben en het dus even uit het hoofd ga doen) niet al te lang geleden is er een nieuw onderzoek gepubliceerd waarin ze over een redelijke periode wat tests bij mensen gedaan hebben waaruit kwam dat (wiet waarschijnlijk gerookt met een vaporizer) zelfs een positieve invloed had op de long capaciteit. verder zijn er redelijk wat onderzoeken die aantonen dat wiet minder schadelijk is als alcohol (dit betekend natuurlijk niet dat wiet onschadelijk is). dus ik denk dat je best veilig kan zeggen dat een sporadisch avondje blowen met vrienden niet schadelijker is dan regelmatig naar de kroeg gaan op zaterdag.
Oud 24-04-2014, 20:21
chile1998(M)
chile1998(M) is offline
Ik rook geen sigaretten of shag meer
Alleen afentoe een jointje
Met citaat reageren
Oud 24-04-2014, 21:48
Nonny
Nonny is offline
Citaat:

Ik heb nog nooit in m'n leven gerookt en ga dat ook nooit doen. Ik snap ook niet zo goed waarom mensen gaan roken eigenlijk, je weet dat het slecht voor je is, het is achterlijk duur en alles gaat er van stinken. Ik vind het prima dat mensen het doen hoor, ik snap alleen niet wat men er toe zet om er mee te beginnen.
Oud 27-04-2014, 18:19
onizuka-
onizuka- is offline
ik ben begonnen met gewoon allemaal shit proberen.
Daarna Marlboro, dan camel.
Op een avond had ik geen sigaretten mee en heb ik dan een gerolde gekregen van een vriend van me.
Dat vond ik nog veel beter dan gewone pakjes sigaretten dus ben ik dan 'DRUM' gaan roken en dat bevalt me prima . Ik koop ook soms 'Johnsons' ( zonder filter) als ik geen zin of tijd heb om er te rollen.

Vorig jaar blowde ik ook af en toe, maar dat is nu al weer 6maand geleden dat ik het voor het laatst gedaan heb .Ben wel van plan om na de examens ofzo nog eens te doen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2014, 18:19
Dr. Pokerface
Dr. Pokerface is offline
Pall Mall volume
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 16:10
-Hellshooter-
-Hellshooter- is offline
Ik ben begonnen met wat pall mall sigaretten. En vervolgens over gaan op zware Van Nelle. Maarja, de prijzen schieten de pan uit, dus ben over gestapt op iets goedkoops wat prima te roken is; Titaan zwaar, van de primera. Blowen heb ik nooit aan gedaan, en daar heb ook geen behoefde aan.
Oud 05-05-2014, 18:45
Verwijderd
Mensen hebben dan ook maar zelden behoefte aan iets waar ze geen ervaring mee hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 09:17
-Hellshooter-
-Hellshooter- is offline
Citaat:
Mensen hebben dan ook maar zelden behoefte aan iets waar ze geen ervaring mee hebben.
Dat is indd zo
Oud 07-05-2014, 10:42
Verwijderd
Citaat:
ik heb 15 jaar lang gerookt maar ik ben sinds 2 augustus gestopt met die walgelijke kankerstaven en ik ben daar elke dag blij om.
Okee dan
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 22:39
Verwijderd
Doe eens even normaal, Pip
Met citaat reageren
Oud 09-05-2014, 17:35
larissaaa
larissaaa is offline
Rook al 4 jaar lang.. in die tijd ook nog ff een jaartje gestopt en toen weer begonnen(ik deed t alleen omdat het stoer was haha). Rook inmiddels al weer bijna twee jaar en ja ook weer begonnen omdat ik het stoer vond. Tsja, zo gaat dat.. Nu vind ik het niet zo stoer meer, maar ik heb t nodig in stressvolle situaties hihi. Ik rook Pall Mall Rood, van die Click sigaretten. Heb ik toch nog een beetje light hihi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten