Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik ben begonnen met gewoon allemaal shit proberen.
Daarna Marlboro, dan camel. Op een avond had ik geen sigaretten mee en heb ik dan een gerolde gekregen van een vriend van me. Dat vond ik nog veel beter dan gewone pakjes sigaretten dus ben ik dan 'DRUM' gaan roken en dat bevalt me prima ![]() Vorig jaar blowde ik ook af en toe, maar dat is nu al weer 6maand geleden dat ik het voor het laatst gedaan heb ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben begonnen met wat pall mall sigaretten. En vervolgens over gaan op zware Van Nelle. Maarja, de prijzen schieten de pan uit, dus ben over gestapt op iets goedkoops wat prima te roken is; Titaan zwaar, van de primera. Blowen heb ik nooit aan gedaan, en daar heb ook geen behoefde aan.
|
![]() |
Rook al 4 jaar lang.. in die tijd ook nog ff een jaartje gestopt en toen weer begonnen(ik deed t alleen omdat het stoer was haha). Rook inmiddels al weer bijna twee jaar en ja ook weer begonnen omdat ik het stoer vond. Tsja, zo gaat dat.. Nu vind ik het niet zo stoer meer, maar ik heb t nodig in stressvolle situaties hihi. Ik rook Pall Mall Rood, van die Click sigaretten. Heb ik toch nog een beetje light hihi
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Wat vinden jullie nou van de 18+ regel? RWAKK | 8 | 07-09-2014 13:50 | |
Drugs & Alcohol |