Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn bestaan. Op een dag kwamen een man en een vrouw elkaar tegen en ze werden verliefd en gingen trouwen en heel vaak seks hebben en ineens kwam er een zaadcelletje bij een eicel en dat ging delen en delen en zich innestelen en alles en dat werd een baby en alles ging voorspoedig en toen de geboorte en nu ben ik hier en lig ik op bed en schrijf ik dit voor jullie.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik vind het ook raar om over mensen na te denken die nog niet bestaan maar wel ooit zullen gaan bestaan. En ik vind tijd raar. En ik vind het raar om na te denken over dat keuzes het leven zo kunnen bepalen. Stel dat mijn ouders die ene kee geen seks hadden gehad, dan was ik er niet geweest en hadden heel veel mensen mij niet gekend en wie had er dan in mijn huis gewoond en wie was dan het baasje geweest van mijn huisdier en alles wat mensen van mij geleerd hebben, dat was er dan niet geweest enzo en dat vind ik raar. En ik snap dierenmishandeling niet. Wel in theorie hoe een persoon zo kan komen maar ik begrijp het niet en ik kan het niet passen met andere dingen die ik denk.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het ook raar. Maar meer zo van dat ik me soms ineens realiseer dat bijna iedereen dat doet en dat dat normaal is en dat bijna iedereen die ik ken regelmatig seks heeft. Seks en relaties zijn zo erg geen onderdeel van mijn leven dat ik soms vergeet dat het iets echts is.
|
Verwijderd
|
Sowieso is het cliché niet dat je iedereen zou kennen via zeven personen, maar dat iedereen hooguit zeven handdrukken van de president van de VS zou zijn. Maar die schudt heel veel handen, onder andere van regeringsleiders over de hele wereld, en kan dus niet zomaar worden geëxtrapoleerd naar "iedereen".
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat eens te denken hoeveel handdrukken ik van Obama verwijderd ben, maar dat is er eigenlijk maar één (of twee, hoe tel je dat precies?). De CEO van ons bedrijf heb ik wel eens de hand van geschud en die heeft ergens vorig jaar met Obama conferentie gehad.
![]() ![]() En dus ben ik het wel met Sarah eens, als een klaploper als ik al zo dicht bij de presidenten van 'Murica zit, dan is dat duidelijk niet representabel voor "iedereen". |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wel een raar idee is dat ik hoogstwaarschijnlijk twee handdrukken van Obama vandaan zit, via Nick Frost en Steven Spielberg.
Laatst gewijzigd op 07-07-2014 om 20:43. |
![]() |
|
Ik vind het een raar idee dat iemand ooit besloten heeft bepaalde middelen (wiet, melk, etc.) te gebruiken als consumptiemiddel.
Ik vind het een raar idee dat iemand ooit besloten dat we ~40 uur per week horen te werken. Waarom niet 30 of 50? Ik vind het een raar idee dat het internet min of meer bestaat uit een zooi kabels in de grond (en apparatuur uiteraard) en dat de wereld daar echt van afhankelijk is geworden in een zeer korte tijd. Ik vind het raar dat je tegenwoordig zonder problemen en grátis contact met mensen uit de wereld kunt hebben, zoveel als je wilt. Vooral ook dat dat in 10-20 jaar zo snel is gegroeid. Ik vind het een raar idee dat van iedereen verwacht wordt dat hij / zij een studie gaat doen (en überhaupt naar school gaat).
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar wat dacht je van kaas? Iemand had zijn melk in een drinkzak zitten die van een slecht schoongemaakte maag was gemaakt, en na een tijdje was de melk helemaal klonterig en een beetje zurig geworden, maar diegene dacht: en toch slurp ik dit op. Daarna had iemand de klonterige melk een tijd op een plank laten liggen en het was helemaal hard en droog geworden, en diegene dacht: en toch eet ik dit op. Daarna heeft iemand de harde, droge, samengeklonterde melk ergens laten liggen waar het niet helemaal droog was, en er was allemaal blauwe pluizige schimmel op gaan groeien, en diegene dacht: en toch eet ik dit op. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Psychologist Discovers the Effect of Repeating the Word "ALLAH" Mujahid | 42 | 23-05-2002 13:40 | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij dat nog kan???? Dr_Love | 19 | 29-04-2002 10:07 | |
Seksualiteit |
Wat vind jij dat nog kan???? Dr_Love | 3 | 28-04-2002 10:59 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 22:46 |