Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een week geleden zijn kleren laten wassen en die zijn hier nog. Ik zal hem bellen om te zeggen dat ik die kleren bij hem zal brengen, op die manier ben ik zeker dat het echt gedaan is. Of is het alweer té lief van mij om die kleren te brengen? Of laat ik hem zelf erachter komen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Waar over voel je je slecht? Bovendien gaven andere al duidelijk advies over het contact met de beste jongen en je ziet uiteindelijk, dat ze toch een punt hebben. Ik heb het gevoel dat je veel te veel (gericht) zoekt na een nieuwe vriend. Ga lekker chillen met je vriendinnen en een leuke jongen, kom je vanzelf nog wel een keer tegen. Weet niet hoe oud je bent, maar komt echt wel goed!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alles was gewoon zo spontaan dat ik bijna niet kan geloven dat ik er een einde heb aan moeten brengen. Laatst gewijzigd op 24-09-2014 om 13:52. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb alles op een rijtje gezet en wil toch alleen vrienden blijven met hem.
Een relatie terug aangaan met hem wil ik ZEKER niet!! Maar in die korte tijd hebben we toch al wat "levenservaring" kunnen en een goede band kunnen opbouwen en dat wil ik verder zetten. Als hij mij belt zal ik hem voorstellen om vrienden te zijn. ALS hij belt, want ik heb het uitgemaakt. Zou dus kunnen dat hij het niet doet. |
![]() |
|
Stel je alsjeblieft niet zo aan. Zorg eens dat je voor jezelf op een rijtje hebt wat je nou echt wilt, want binnen 2 seconden verander je weer van mening.
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-09-2014 om 09:13. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Is het nog niet duidelijk dat dat niet zo goed werkt? Tering. Herkenbaar hoor, ik eb ooit eens ongeveer hetzelfde gehad met een jongen en heb hem - met heel veel zelfdiscipline - nooit meer gesproken nadat wij ruzie hadden gehad. Als hij je echt zo graag in je leven wil, dan belt hij vanzelf wel weer. Anders is het jammer maar helaas.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Erturkoetjelief heeft wel gelijk, hij klinkt ook niet als iemand waar je vrienden mee zou willen worden. Het is waarschijnlijk beter het contact helemaal te verbreken.
|
Wat een egoïstische jongens zoek je uit. Eerst iemand die jou niet de ruimte geeft in de relatie, en nu een jongen waarvan het klinkt alsof hij jou alleen maar gebruikt om zijn zaakjes te regelen (van gratis etentjes tot administratieve zaken tot nota bene zijn was!). Ik heb al 4 jaar een relatie, maar de was van mijn vriend heb ik toch echt pas gedaan toen we eenmaal samenwoonden, eerder niet.
En iemand die speciaal uit Spanje hier naartoe komt om geld wit te wassen (waarvan je niet eens weet of dat geld wel bestaat) is al helemaal geen zuivere koffie. Vriendschap is een leuk streven, maar wat biedt die jongen jou dan als vriendschap? Voor mij houdt vriendschap bijvoorbeeld in dat je klaarstaat voor elkaar. Een beetje knuffelen en drankjes drinken is dan dus niet genoeg. Ik vind dat je oprecht geïnteresseerd moet zijn in wat de ander meemaakt en dat je jezelf kunt zijn als je samen rondhangt.
||
![]() |
Citaat:
En wat bedoel je die laatste zin? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |