Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2015, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Laat toch lullen joh.. er komt zoveel onzin uit, dat we hem het beste met een vaatje zout kunnen nemen.
Citaat:
Jongens, aan al dat dit bekvechten heeft de topic starter niets. Aangifte doen van dergelijke zaken is altijd goed
Dat klopt lieve mensen, en dat is precies de reden dat ik er zo hard op ageer. Het is bijna net zo erg als die domme smurf die vond dat verkrachting altijd ook wel een beetje de schuld van het slachtoffer was, gewoon simpelweg walgelijk. Echt waar. Die lui moeten zich diep gaan schamen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2015, 14:53
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
De standpunten van iedereen zijn duidelijk, jullie gaan het vast niet eens worden, dus einde discussie.
^Sluit ik me bij aan, het lijkt dat er hier een stel zijn die altijd "Gelijk" willen krijgen, er is hier geen gelijk, er zijn hier alleen verschillende redenen benoemd en verschillende meningen benoemd waarom ze beter wel/geen aangifte kan doen. Ik denk dat jullie je ook wat vergissen in het inlevingsvermogen, voor sommige meiden is het juist erg lastig om over zoiets te gaan praten met oom agent.

Wederom zeg ik, ieder zijn mening laat de TS beslissen wat ZIJ wilt
Met citaat reageren
Oud 19-04-2015, 14:56
Axel11
Axel11 is offline
In ieder geval mooi dat je vindt dat je zelf geen gelijk hebt. Amen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2015, 15:30
Verwijderd
Je bent het waard om te bestaan, ook al hebben andere mensen jou doen laten geloven dat dat niet zo is.Ga naar een psycholoog; leer dat je waardevol bent en van leer van daaruit te leven. Doe aangifte; een logische stap tegen mensen die jou niet als waardevol hebben behandeld.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten