| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() (dan heb ik het dus echt over dat hoorspel hè, niet over de pop van Hugo, die is wel indrukwekkend - en wél goed ingesproken) |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind juist het prachtige aan de Efteling, de verhalen om de attracties heen. Als je in één dag zoveel mogelijk over de kop gegooid wilt worden kun je beter naar sixflags of hoe heet dat tegenwoordig..
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Kinderen krijgen er veel te weinig van mee, het is te nietszeggend, in tegenstelling tot het stuk van Hugo.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik vind het in ieder geval een stuk minder irritant dan dat na het verhaal van Hugo de muziek stopt en er opeens "DAMES EN HEREN LET OP DE DEUREN OPENEN IN UW RICHTING" wordt geroepen, moodkiller in een verder bijna perfecte attractie.
|
|
||
|
Citaat:
(het klinkt ook iets te vaak als hooghollandse 'acteurs' die oost-Brabants proberen te spreken. Niet te doen)En verder, dat van die deuren: daar kan ik dan wel weer om lachen, maar m.n. omdat het behoorlijk stom is inderdaad
|
||
|
|
|
|
Prima weer gehad gisteren. En weinig wachttijd bij veel attracties. We konden bij de Fata Morgana zelfs praktisch doorlopen
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Haute coutesaai #1770 Verwijderd | 500 | 15-01-2013 01:49 | |
| De Kantine |
Zomervakantieplannen! Missy | 53 | 01-07-2009 10:06 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 11:35 | |
| Liefde & Relatie |
samen slapen?! => tips?! en wat vinden jullie? framboosje | 28 | 17-09-2003 14:11 | |
| De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 20:06 | |