Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2015, 15:49
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
last.fm pakt al ruim een maand de scrobbels van mijn telefoon niet ik zie het last.fm tekentje wel in beeld staan, er staat ook dat ik luister maar ze komen niet op mijn lijst. Heb alles al opnieuw geïnstalleerd, ook wail beta die er altijd opstaat omdat last.fm anders helemaal niet werkt.
Oud 14-11-2015, 16:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik speel viool en een klein beetje gitaar.
Oud 14-11-2015, 17:04
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik héb een basgitaar, maar kan er niet heel veel mee, en ik speel graag late-night karaoke.
Oud 15-11-2015, 07:11
ecnelis
ecnelis is offline
De vraag van vandaag, hoevaak douchen jullie?
Oud 15-11-2015, 07:14
Verwijderd
Bijna elke dag!
Oud 15-11-2015, 08:06
Verwijderd
Ik heb gisteren een taart gebakken, en we krijgen zo vriends ooms en tantes op visite en overwegen om de taart te verstoppen zij waarderen hem toch niet zoals wij!
Oud 15-11-2015, 08:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gewoon doen als ze niet weten dat ie er is/was missen ze ook niets.
Oud 15-11-2015, 10:16
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Normaal gesproken dagelijks tot tweemaaldagelijks
Oud 15-11-2015, 10:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Om de dag/vier keer per week. En extra natuurlijk als het heel warm is en ik veel zweet of sport op andere dagen of ik vies ben.
Oud 15-11-2015, 10:32
Cootje01
Cootje01 is offline
Ik douche morgens met alleen water en avonds ook met zeep.
2x per dag dus.
Oud 15-11-2015, 10:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wisselt heel erg. Ik douche als ik gewerkt heb en als ik een lange schooldag heb. Dat kan twee keer per week zijn of vier keer. Verder douche ik voor een fotoshoot, vaker als het warm is, vaker Nog als ik veel seks heb maar dat is nu allebei niet zo.
Oud 15-11-2015, 12:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik douche om de dag.
Oud 15-11-2015, 12:44
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik douche elke dag en elke keer als ik een klant heb gehad.
Oud 15-11-2015, 15:07
Miekje*
Miekje* is offline
Dat wisselt enorm. Meestal zo'n twee/drie keer in de week, maar in de zomer soms om de dag en als ik vrij en alleen maar thuis ben zonder verder de deur uit te hoeven minder vaak.
Oud 15-11-2015, 15:22
Verwijderd
Minimaal één keer per dag. Vaak ook wel twee keer per dag, maar dan sta ik er echt niet langer dan 5 minuten onder.
Oud 15-11-2015, 16:18
ecnelis
ecnelis is offline
Ik voel me echt mees smetvrees want ik douche bijna altijd twee keer per dag
Oud 15-11-2015, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me echt mees smetvrees want ik douche bijna altijd twee keer per dag
Nou beter dat dan twee/drie keer in de week
Oud 15-11-2015, 16:44
ecnelis
ecnelis is offline
Spoiler
Oud 15-11-2015, 16:57
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Oud 15-11-2015, 17:05
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Spoiler
Zo weinig forumers nog, en dan krijg je toch dit voor elkaar
Oud 15-11-2015, 17:05
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nou beter dat dan twee/drie keer in de week
Verschilt per persoon, lijkt me.
Oud 15-11-2015, 17:09
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Verschilt per persoon, lijkt me.
En of die mensen zich verder wel wassen. Niet douchen != niet wassen

Mijn huid raakt bijvoorbeeld snel geïrriteerd door het douchen, dus dan douche ik liever minder, en was ik me vaker even met een washandje
Oud 15-11-2015, 17:23
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Zo weinig forumers nog, en dan krijg je toch dit voor elkaar
Echt he Als jij mij nou alle forumers pmt' waarvan je weet dat ze van de herenliefde zijn, dan spiek ik discreet of hij in het lijstje staat
Oud 15-11-2015, 17:26
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Echt he Als jij mij nou alle forumers pmt' waarvan je weet dat ze van de herenliefde zijn, dan spiek ik discreet of hij in het lijstje staat
Begin hier maar mee: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1888272
Oud 15-11-2015, 17:38
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Spoiler
Ahw.
Oud 15-11-2015, 17:40
ßuerp
ßuerp is offline
Douchen, bijna dagelijks. Soms twee keer, indien gesport.
Oud 15-11-2015, 17:53
Verwijderd
En je vindt hem in het echt leuk? Dan is het toch alleen maar een leuke bijkomstigheid?
Oud 15-11-2015, 18:07
Mr Soija
Mr Soija is offline
Weet hij ook dat jij op dit forum zit?
Oud 15-11-2015, 18:11
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
last.fm pakt al ruim een maand de scrobbels van mijn telefoon niet ik zie het last.fm tekentje wel in beeld staan, er staat ook dat ik luister maar ze komen niet op mijn lijst. Heb alles al opnieuw geïnstalleerd, ook wail beta die er altijd opstaat omdat last.fm anders helemaal niet werkt.
Ik had dit ook vanaf een week of wat geleden. Heb nu simple last.fm geïnstalleerd en ingesteld dat zowel dat programma als de muziekspeler niet uitgeschakeld worden als ik het scherm uitzet. Plus dat ik de apps niet meer afsluit als ik ze niet actief gebruik en dat werkt
Oud 15-11-2015, 18:32
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Levert dat geen (relatief) flink extra stroomverbruik op?
Oud 15-11-2015, 18:40
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik gebruik simple last.fm al best lang, en mijn batterij gaat vrij lang mee, zelfs als ik de hele dag muziek luister. Dat is ook een beetje de bedoeling van de simpele variant: dat het minder stroom en data vreet.
En het is toch normaal dat je muziekspeler niet wordt uitgeschakeld wanneer je je scherm uitzet? Anders staat je scherm de hele tijd aan als je muziek luistert.
Welke muziekspelers gebruiken jullie?
Oud 15-11-2015, 19:10
Elin3
Elin3 is offline
Ik gebruik de standaard Windows Phone muziekspeler, en soms luister ik audio via MetroTube. Daarbij kan je Youtube luisteren terwijl het scherm uit staat, of terwijl je een andere app gebruikt
Oud 15-11-2015, 19:52
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik gebruik simple last.fm al best lang, en mijn batterij gaat vrij lang mee, zelfs als ik de hele dag muziek luister. Dat is ook een beetje de bedoeling van de simpele variant: dat het minder stroom en data vreet.
En het is toch normaal dat je muziekspeler niet wordt uitgeschakeld wanneer je je scherm uitzet? Anders staat je scherm de hele tijd aan als je muziek luistert.
Als die applicaties constant actief blijven, ook als je ze niet gebruikt, gaat het toestel ook nooit op standby en dat kost dan weer extra stroom. Dat ze actief blijven als je muziek aan het luisteren bent is natuurlijk normaal, ook met het scherm uit.

Op m'n telefoon? Alleen Spotify.
Oud 16-11-2015, 10:36
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
mr soija/ßeurp; heb jij project runway s14 gezien? en kijk je ANTM 22?

Het is best knap hoe Tyra (Ty Ty, zoals ze zichzelf noemt) elk seizoen, wat zeg ik: elke aflevering, voller van zichzelf raakt, als je al bij seizoen 2 denkt dat het niet erger kan.
Oud 16-11-2015, 10:43
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik gebruik n7player.

Vaak zijn applicaties niet meer actief als je ze 'wegveegt' van je scherm. Muziekspelers voorkomen dat dat kan gebeuren, maar de scrobbler kapt er dan keihard mee. Net als bij het uitzetten van je scherm. Sommige telefoons sluiten dan alle overbodige apps uit en blijkbaar valt dit onder een overbodige app
Oud 16-11-2015, 12:20
Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
mr soija/ßeurp; heb jij project runway s14 gezien? en kijk je ANTM 22?

Het is best knap hoe Tyra (Ty Ty, zoals ze zichzelf noemt) elk seizoen, wat zeg ik: elke aflevering, voller van zichzelf raakt, als je al bij seizoen 2 denkt dat het niet erger kan.
ANTM ben ik lang geleden mee gestopt, was niet leuk meer. Ze had niet alles zoveel moeten omgooien. En ze is idd overdreven.

Project Runway laatste seizoenen niet gezien, omdat mijn vaste site het niet meer aanbood. Weet niet waar ik ben gebleven. Jammer, want erg vermakelijke tv.

Kijk jij trouwens RuPauls Dragrace? Ook geweldige sensatie.
Oud 16-11-2015, 12:24
Mr Soija
Mr Soija is offline
Oh, pogdesign kalender vertelt me dat ik alleen seizoen veertien niet gezien heb.mhet was dan een Allstars seizoen dat niet downloadbaar was.
Oud 16-11-2015, 19:05
Turk February
Turk February is offline
JONGENS

www.telegraaf.nl is ook bereikbaar via www.telegraav.nl.
Oud 16-11-2015, 19:45
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
JONGENS

www.telegraaf.nl is ook bereikbaar via www.telegraav.nl.
Ook via www.telegraag.nl !
Oud 16-11-2015, 20:07
Turk February
Turk February is offline
Ja, maar dan heb je gewoon per ongeluk op de letter naast de f geduwd. Als je telegraav typt ben je een Telegraaflezer.
Oud 16-11-2015, 20:09
Dekaloog
Dekaloog is offline
Jeetje.

Ze kennen hun publiek wel, zullen we maar zeggen.
Oud 16-11-2015, 20:45
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja, maar dan heb je gewoon per ongeluk op de letter naast de f geduwd. Als je telegraav typt ben je een Telegraaflezer.
Maar de v zit vlak onder de f. Zijn er serieus mensen die denken dat telegraaf met een v is?
Oud 16-11-2015, 21:27
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
ANTM ben ik lang geleden mee gestopt, was niet leuk meer. Ze had niet alles zoveel moeten omgooien. En ze is idd overdreven.

Project Runway laatste seizoenen niet gezien, omdat mijn vaste site het niet meer aanbood. Weet niet waar ik ben gebleven. Jammer, want erg vermakelijke tv.

Kijk jij trouwens RuPauls Dragrace? Ook geweldige sensatie.
ik vind het leuk nu met de jongens. Ik hoop dat het laatste seizoen alleen met jongens is. Maar dat zal wel niet.

je kan toch gewoon naar torrentz.eu? S14 was erg vernieuwend wbt unconventional challenges (weinig Moodz). Leuk seizoen

een nee, dat ken ik niet. Wat is dat?

Citaat:
Oh, pogdesign kalender vertelt me dat ik alleen seizoen veertien niet gezien heb.mhet was dan een Allstars seizoen dat niet downloadbaar was.
ah, die is pas 2 weken terug afgelopen! Dus nog recent.
Oud 16-11-2015, 22:23
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar de v zit vlak onder de f. Zijn er serieus mensen die denken dat telegraaf met een v is?
Er zijn mensen die de Telegraaf lezen, dus ik neem aan van wel.
Oud 16-11-2015, 23:33
Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
ik vind het leuk nu met de jongens. Ik hoop dat het laatste seizoen alleen met jongens is. Maar dat zal wel niet.

je kan toch gewoon naar torrentz.eu? S14 was erg vernieuwend wbt unconventional challenges (weinig Moodz). Leuk seizoen

een nee, dat ken ik niet. Wat is dat?

ah, die is pas 2 weken terug afgelopen! Dus nog recent.
Was wel begonnen aan het eerste gemixte seizoen, maar dat is er niet meer van gekomen.

Ik ga PR wel nog kijken dan.

Rupauls dragrace is, zoals de naam het al zegt, een dragrace. Combinatie tussen ANTM en Project Runway allen dan drag en soms wat knulliger, maar hartstikke hilarisch. Seizoenen worden beter ook, dus niet meteen stoppen met kijken. Veel bitchiness ook.
Oud 16-11-2015, 23:35
ecnelis
ecnelis is offline
Mickske, waar in den haag woon je nu?! Je mag ook pm'en!
Oud 16-11-2015, 23:35
Mr Soija
Mr Soija is offline
Je gaat ook anders kijken naar drags. Vind ze ineens heel normaal, terwijl ik ze eerst toch bijzonder vond.
Oud 16-11-2015, 23:37
Mr Soija
Mr Soija is offline
Du hast PM.
Oud 17-11-2015, 07:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Was wel begonnen aan het eerste gemixte seizoen, maar dat is er niet meer van gekomen.

Ik ga PR wel nog kijken dan.

Rupauls dragrace is, zoals de naam het al zegt, een dragrace. Combinatie tussen ANTM en Project Runway allen dan drag en soms wat knulliger, maar hartstikke hilarisch. Seizoenen worden beter ook, dus niet meteen stoppen met kijken. Veel bitchiness ook.
Jaaa dat is een chille serie!
Oud 17-11-2015, 10:52
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
oke leuk, ik denk dat mijn huisgenoot hier ook wel oren naar heeft.

Regels voor berichten