Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik vroeg me gewoon af waarom je jezelf zou opblazen zonder zoveel mogelijk mensen mee te nemen. En, gewoon, waarom je jezelf zou opblazen. Dat vind ik echt zo dom.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik besefte me wel vandaag; op de middelbare school ambieerde ik nog een carriere in de landelijke politiek. Maar nu ik zie hoeveel shit er nationaal en internationaal aan de hand is en hoe weinig je er effectief aan kunt doen ben ik heel blij dat ik niet die richting op gegaan ben. Ik was er ook niet geschikt voor geweest denk ik ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leven al die Eagles of Death Metal eigenlijk nog? Ik zag gisteravond wat op twitter dat ze nog op zoek waren naar bandleden en crew..
Ik maakte me toch ook nog wel enige zorgen, mijn vader zit voor zijn werk zo'n 2 dagen per week in Parijs, nou hoeft hij dan meestal niet in het centrum te zijn en ik was er ook vanuit gegaan dat hij op vrijdagavond niet meer daar zou zitten, maar toch wel fijn om te horen dat hij gewoon op de bank zat. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Aaaanyway, ik had er vandaag met vrienden over hoe bizar en eng dit is. Wij vinden Eagles of Death Metal ook tof en gaan regelmatig naar concerten, en stel je eens voor dat je in Paradiso staat voor een toffe avond en zoiets gebeurd ineens. Fucked up. Ik kan er met m'n hoofd niet bij. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|