Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2015, 20:45
Wammus
Wammus is offline
50
Advertentie
Oud 28-12-2015, 20:47
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Oh, ik zou er ook geen probleem mee hebben om de boer 3x zo veel te betalen en dus 5 cent meer te betalen voor mijn pak koffie.

Maar ja, dat de rest van het geld in de zakken verdwijnt van marketingmanagers en andere graaiers heb ik dan weer wel een probleem mee. Uiteindelijk is de kern van het probleem dat er in Negerkindarbeidistan mensen niet onder fatsoenlijke voorwaarden kunnen werken, dus de oplossing van het probleem is die fatsoenlijke voorwaarden creëren. Dit is een taak die louter de overheid van Negerkinderarbeidistan effectief kan uitvoeren.
Helaas zit dat er mijns inziens voorlopig niet in. Dit aangezien de meeste overheden die dit uit moeten voeren waarschijnlijk zo corrupt zijn als wat waardoor die op een of andere manier vast belang hebben bij het in stand houden van de status quo.
Oud 28-12-2015, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Bij de familie van m'n vriendinnetje trekken ze lootjes om vervolgens toetjes voor het kerstdiner voor elkaar te maken en het was fucking awesome!!
Dat is wel een gaaf idee!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2015, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ben ik toch benieuwd naar hoe je weet dat dat joch ineens borsthaar krijgt.
Omdat het 5cm boven zijn t-shirt hals uitkwam!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2015, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik zou er ook geen probleem mee hebben om de boer 3x zo veel te betalen en dus 5 cent meer te betalen voor mijn pak koffie.

Maar ja, dat de rest van het geld in de zakken verdwijnt van marketingmanagers en andere graaiers heb ik dan weer wel een probleem mee. Uiteindelijk is de kern van het probleem dat er in Negerkindarbeidistan mensen niet onder fatsoenlijke voorwaarden kunnen werken, dus de oplossing van het probleem is die fatsoenlijke voorwaarden creëren. Dit is een taak die louter de overheid van Negerkinderarbeidistan effectief kan uitvoeren.
Als dat zo zwartwit zou zijn zou een boycot nooit effect hebben. Tenzij ik ontzettend slecht geïnformeerd ben consumeren we in Nederland tijdens Sinterkerst bijna alleen nog maar fair trade chocola. Als er geen vraag meer is naar de oude methodes en het land is niet volslagen achterlijk zal de overheid de boel wel dwingen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2015, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Hoi Caro.
Hoi Soija. Ik werd op de middelbare door iedereen Caro genoemd. Dat werd verbasterd naar Karel en dat sloeg zo goed aan dat zelfs leraren me zo gingen noemen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2015, 22:17
Verwijderd
Karel is dan ook een leuke naam.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2015, 22:22
Verwijderd
Mwah. Ik vind Roderick leuker.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2015, 22:24
Verwijderd
Zo wilde m'n pa mij noemen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2015, 22:25
Verwijderd
Als ik een jongen was geweest, had ik Pieter geheten.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2015, 22:44
Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Hoi Soija. Ik werd op de middelbare door iedereen Caro genoemd. Dat werd verbasterd naar Karel en dat sloeg zo goed aan dat zelfs leraren me zo gingen noemen.
Oud 29-12-2015, 10:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Helaas zit dat er mijns inziens voorlopig niet in. Dit aangezien de meeste overheden die dit uit moeten voeren waarschijnlijk zo corrupt zijn als wat waardoor die op een of andere manier vast belang hebben bij het in stand houden van de status quo.
In de meeste Negerkinderarbeidistans gaat het vergeleken met enkele decennia geleden stukken beter, dus zo pessimistisch ben ik niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten