Advertentie | |
|
![]() |
|
Dom: hij weet bijna niks en geeft hele domme antwoorden als ie al antwoord geeft.
Wit willen zijn: zijn hele houding en manier van spreken en kledingstijl. Irritant: vanwege het bovenstaande en verder zijn gedrag in het algemeen, waaronder zijn idiote lachjes, met name bij zijn idiote pogingen om grappig te zijn.
||
Citaat:
Heb nog nooit een allochtoon zich zo zien kleden iig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb allebei al erg vaak bij allochtonen gezien eigenlijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
1. Hij probeert wit te zijn. 2. Hij draagt kak. 3. Ik zie allochtonen zich nooit kleden zoals hij (uitzonderingen daargelaten). 1. Ik zeg dus niet dat hij wit probeert te zijn omdat hij kak draagt, maar ik zeg het vanwege zijn gehele indruk op mij. Dit op basis van de twee (?) afleveringen met hem die ik gezien heb. Zijn kakkledij, in combinatie met de rest van zijn uitstraling, draagt hier slechts deels aan bij. 2. Ik zeg dus ook niet dat kak gelijk is aan wit of dat kak slecht/lelijk is of dat een allochtoon zich niet kak mag kleden. Ik zeg ook niet dat een overhemd of jasje meteen kak is. Wat ik kak vind, is zijn gehele outfit, inclusief materiaal, patroon, kleur en hoe deze worden gecombineerd. Nogmaals, deze mening heb ik gebaseerd op zijn verschijning in de Slimste. Als ik zelf ook google, vind ik hem er ook niet (al te) kakkerig uitzien. 3. Zoals gezegd ging het mij om zijn overall styling bij de Slimste. Genoeg allochtonen in meer of mindere mate in kak gezien, inclusief mijzelf. Niks mis mee. En niks mis met colberts en overhemden, maar dat vind ik niet (per se) kak. De focus lijkt in de reacties gelegd te worden op zijn kledingstijl. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Lees mijn post waar je als laatste op reageert. Ik beweer HE-LE-MAAL niets van wat jij zegt. ![]()
|
Verwijderd
|
Nee, dat idee heb ik helemaal niet, maar ik weet wel dat dat soort kleding bij sommige mensen vooroordelen oproept, zoals ik zei. Misschien kleedt hij zich wel netjes om dat te voorkomen. Maar dat valt bij jou blijkbaar ook weer in verkeerde aarde. Daarom zeg ik; hij doet het blijkbaar niet snel goed.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Vanwege jouw post gaf ik aan dat mijn uitspraken gebaseerd waren op zijn televisieoptreden.
||
Citaat:
![]() Wtf is dit voor hokjesdenken ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Ik ga geen gedetailleerde tv-recensie schrijven. Als ik zeg dat Diederik Smit een arrogante onsympathieke klootzak is, verwacht je dan ook een uitgebreide analyse? Nee dus. Beide zijn meningen gebaseerd op de indruk die de persoon achterlaat bij jou. Het gaat om je eigen gevoel/intuïtie wat dat betreft. Ik geef enkel uitleg over wat ik bedoelde met mijn uitspraak. Ik ga geen ethische discussie voeren over hoe een Nederlander of een Turk zich hoort te gedragen. Citaat:
![]() Wat bedoel jij met wit dan? Met 'wit' bedoel ik meestal de Nederlander, of in ieder geval de Noord-West-Europeaan wat betreft afkomst en de kenmerken die daarbij horen. Dat is hij niet, want Turkse afkomst. Dat spreekt voor zich. Maar 'wit proberen te doen' is een probleem, omdat daarmee dus ook bedoeld wordt dat je je anders probeert voor te doen en je je eigen roots/identiteit verloochent. Ik krijg bij hem dus het idee dat hij heel erg niet-Turk probeert te zijn (vraag mij niet wat dat dan is, Axel). Dus samenvattend wat bedoel ik met Zihni doet wit? Hij doet alsof hij niet Turk is. Waarom denk ik dat? Dat gevoel kreeg ik van hem. Nee, ik ken hem verder niet. Citaat:
Verder zou het wat zijn als je enkel mag reageren met een antwoord op een vraag.
|
Verwijderd
|
Wie zegt dat hij zijn identiteit verloochent of zich anders probeert voor te doen? Ik kan me voorstellen dat als je al je hele leven hier woont, altijd tussen de Nederlandse kinderen bent opgegroeid en daarmee naar school bent gegaan, dat dat meer je identiteit is dan je Turkse roots?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://zihniozdil.tumblr.com/
Hij verzamelt wel leuke berichten over zijn danwel Turks danwel Nederlands danwel een vieze allochtoon-zijn! ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Dat iemand echter zich niet gedraagt als een Turk, is niet duidelijk negatief. Dus logisch dat ik daar op reageer. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-02-2016 om 04:26. Reden: Oh, het ging over iemand anders. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
De slimste mens Mr Soija | 130 | 13-12-2017 19:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlanders slimste van alle Europeanen? miGAnt | 11 | 27-03-2006 16:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
MENING // Worden Computers ooit intiligenter dan mensen? // MENING Just Eak | 64 | 07-02-2003 13:32 |