Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2016, 15:10
Macrador
Macrador is offline
Hoezo dillema. Roerbakdingen zijn morgen ook nog goed toch?
Oud 27-02-2016, 15:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanavond patat en morgen roerbak!
Oud 27-02-2016, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Dilemma's. Ik heb al de hele week zin in patat, maar ik heb net ook hele lekkere roerbak-dingen gekocht
y not both?
Oud 27-02-2016, 15:17
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoezo dillema. Roerbakdingen zijn morgen ook nog goed toch?
Citaat:
Vanavond patat en morgen roerbak!
Vind ik een mooie oplossing

Citaat:
y not both?
Omdat ik mijn figuur zoals het nu is heel erg prima vind
Spoiler
Oud 27-02-2016, 15:20
Verwijderd
Ja jezus als je niet lekker in je vel zit mag je jezelf toch wel vol vreten?
Oud 27-02-2016, 15:22
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja jezus als je niet lekker in je vel zit mag je jezelf toch wel vol vreten?
Ik zit eigenlijk wel prima in mijn vel op het moment
Oud 27-02-2016, 15:23
Verwijderd
Ja jezus als je prima in je vel zit mag je jezelf toch wel vol vreten?
Oud 27-02-2016, 15:24
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja jezus als je prima in je vel zit mag je jezelf toch wel vol vreten?
Ja maar als ik dat nou elke dag doe dan ben ik straks een zeekoe, en dan zit ik niet meer zo lekker in mijn vel!
Oud 27-02-2016, 15:30
Macrador
Macrador is offline
Ik ben al 2 kilo afgevallen Gelukkig moet ik niet te veel moeite doen.
Oud 27-02-2016, 15:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Van een keertje patat kom je echt geen kilo's aan hoor.
Oud 27-02-2016, 15:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een cake gebakken maar ben alweer misselijk
Oud 27-02-2016, 15:33
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dilemma's. Ik heb al de hele week zin in patat, maar ik heb net ook hele lekkere roerbak-dingen gekocht
Patat met roerbakdingen eten!
Oud 27-02-2016, 15:34
Verwijderd
Ik ga ook weer aan het afvalcircuit beginnen /drama

Gewoon gezonder eten, minder bier drinken, geblaat, maar zo jammer.

Oh ik heb nog wel een grappig verhaal. Tenminste, ik vond het wel zelf grappig afgelopen week. Ik woon in een of ander achterstandswijk en mijn buren zijn Turks ofzo; ze vinden het iniedergeval heel leuk om keihard muziek aan te zetten en mee te zingen, en dat niet voor een uurtje, maar gelijk de hele dag. Ik was dinsdag de hele dag thuis, dus ik begon me er op gegeven moment aan te ergeren. In plaats van even naar buiten lopen, aanbellen bij de buren, vragen of de muziek wat zachter mocht, heb ik de stereo van m'n huisgenoot geleend en vervolgens één liedje keihard met z'n drieën meegezongen. Niet zo heel erg subtiel, maar ik heb ze de rest van de week niet meer gehoord.
Oud 27-02-2016, 15:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wil ook nog steeds wat kilo's kwijt maar het is zo lastig. Op zich eet ik niet teveel. Ik sport twee keer per week en beweeg zoveel als gaat met mijn lijf maar het zijn gewoon die prednisonkilo's van vorig jaar die ik nog steeds niet kwijt raak
Oud 27-02-2016, 15:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:

Oh ik heb nog wel een grappig verhaal. Tenminste, ik vond het wel zelf grappig afgelopen week. Ik woon in een of ander achterstandswijk en mijn buren zijn Turks ofzo; ze vinden het iniedergeval heel leuk om keihard muziek aan te zetten en mee te zingen, en dat niet voor een uurtje, maar gelijk de hele dag. Ik was dinsdag de hele dag thuis, dus ik begon me er op gegeven moment aan te ergeren. In plaats van even naar buiten lopen, aanbellen bij de buren, vragen of de muziek wat zachter mocht, heb ik de stereo van m'n huisgenoot geleend en vervolgens één liedje keihard met z'n drieën meegezongen. Niet zo heel erg subtiel, maar ik heb ze de rest van de week niet meer gehoord.
Ik vind dat ook best aso. Bel dan gewoon aan
Oud 27-02-2016, 15:38
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik wil ook nog steeds wat kilo's kwijt maar het is zo lastig. Op zich eet ik niet teveel. Ik sport twee keer per week en beweeg zoveel als gaat met mijn lijf maar het zijn gewoon die prednisonkilo's van vorig jaar die ik nog steeds niet kwijt raak
Prednison is echt killing. Toen ik dat in 2009 in een hoge dosis moest nemen woog ik op een gegeven moment gewoon 98 kilo. Schrok me kapot. En daarna is het inderdaad erg lastig.

Citaat:
Ik vind dat ook best aso. Bel dan gewoon aan
Precies dit ja. Ga dan gewoon langs, jeetje.
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Van een keertje patat kom je echt geen kilo's aan hoor.
Dat is waar! Ik probeer onderweg ook niet te vaak ongezond eten te halen en neem braaf dagelijkse boterhammetjes mee en ik beweeg genoeg dus ik mag best even zondigen

Citaat:

Kikaa*
Kikaa* is offline
Die foto's ook van mijn prednisonperiode.Mijn god. Ik hoop dat ik nooit meer zo onaantrekkelijk word.
Oud 27-02-2016, 15:39
Elin3
Elin3 is offline
Woyt, kom je nog een keer hier eten? Ga ik extra gezond voor je koken!
Oud 27-02-2016, 15:39
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat je dat doet als je al vaak hebt gevraagd of het wat stiller kan en dat niet werkt. Zo niet, dan ben je gewoon een autist eerste klas.
Oud 27-02-2016, 15:40
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Die foto's ook van mijn prednisonperiode.Mijn god. Ik hoop dat ik nooit meer zo onaantrekkelijk word.
Ben jij ooit lelijk geweest?
Oud 27-02-2016, 15:41
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oud 27-02-2016, 15:42
Elin3
Elin3 is offline
Mijn buren hebben volgens mij hun stereo,precies tegen mijn muur staan, want de top40 dreunt flink door naar mijn slaapkamer. Maar ik heb geen zin om er over te zeuren, want dan moet ik me ook weer schuldig voelen als ik 's avonds gitaar speel. Als ze feestjes geven doen ze altijd heel netjes vooraf een briefje door de bus.
Oud 27-02-2016, 15:43
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ben jij ooit lelijk geweest?
Van heel lang heel veel prednison slikken en daardoor heel veel aankomen word je niet echt aantrekkelijk nee. Zeker omdat je met prednison heel raar dik wordt.
Oud 27-02-2016, 15:44
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik heb trouwens heerlijk in de tuin gezeten net! Ik wil dat het lente is en zomer wordt.
Oud 27-02-2016, 15:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Prednison is echt killing. Toen ik dat in 2009 in een hoge dosis moest nemen woog ik op een gegeven moment gewoon 98 kilo. Schrok me kapot. En daarna is het inderdaad erg lastig.
Oh wow zo erg is het bij mij gelukkig niet. Maar als je zo zwaar ben is het vast ook veel vocht wat je vast hield? Op zich kan ik er redelijk mee dealen maar er is één collega die me telkens weet in te peperen dat ik te zwaar ben.
Oud 27-02-2016, 15:45
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
tis al lente, wat een weer
Oud 27-02-2016, 15:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik en mijn buren wonen bovenop elkaar dus dan hoor je wel eens wat van elkaar, dat hoort erbij. Als je dat niet wil, moet je in een hutje op de hei gaan wonen. Als ik een feestje geef, bel ik aan en zeg ik dat tegen mijn buren en verder zijn het vooral leefgeluiden, stofzuiger, wasmachine, bovenburen op de trap, etc. Ik draai wel eens een liedje wat harder maar daarna gaat ie weer zachter, moet kunnen zolang het niet midden in de nacht is.
Oud 27-02-2016, 15:46
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Oh wow zo erg is het bij mij gelukkig niet. Maar als je zo zwaar ben is het vast ook veel vocht wat je vast hield? Op zich kan ik er redelijk mee dealen maar er is één collega die me telkens weet in te peperen dat ik te zwaar ben.
Ja, je houdt sowieso wel veel vocht vast maar uiteindelijk is het niet alleen vocht. Heb ook wel echt moeite moeten doen om af te vallen. Maar ach, dat is helemaal gelukt!

Huh, wtf. Jij bent helemaal niet dik toch? Lekker negeren zo'n collega!
Oud 27-02-2016, 15:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb trouwens heerlijk in de tuin gezeten net! Ik wil dat het lente is en zomer wordt.
Het is echt fantastisch weer idd Als mijn roeimaatje morgen niet kan, ga ik een rondje fietsen of iig iets buiten want indoortraining nu is zonde.
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ging net met de kat naar buiten. Tweede keer voor haar sinds ze hier woont. Eerst heel dapper van het balkon op alle platte daken springen (en er bijna vanaf de diepte in), daarna doodsbang ontdekken dat de buren van de buren niet alleen een hond maar ook nog een kat hebben

Hopelijk went ze snel een beetje buiten, want met dit zonnetje is buiten zijn wel heel fijn
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ja, je houdt sowieso wel veel vocht vast maar uiteindelijk is het niet alleen vocht. Heb ook wel echt moeite moeten doen om af te vallen. Maar ach, dat is helemaal gelukt!

Huh, wtf. Jij bent helemaal niet dik toch? Lekker negeren zo'n collega!
Ik ben qua BMI wel iets te zwaar en verder vind je jezelf al snel te dik volgens mij
Oud 27-02-2016, 15:49
Axel11
Axel11 is offline
Ik wil even alle dames in dit topic een complimentje maken
Oud 27-02-2016, 15:50
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En waarom dan wel, lieve Axel?
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ja, slijmbal, waarom dan
Verwijderd
Gezond eten is trouwens echt voor paupers. LEKKER eten is veel belangrijker.
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En waarom dan wel, lieve Axel?
Vooral dat jullie dus niet dik zijn
Oud 27-02-2016, 15:51
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Het is echt fantastisch weer idd Als mijn roeimaatje morgen niet kan, ga ik een rondje fietsen of iig iets buiten want indoortraining nu is zonde.
Ja, echt zo lekker!

Citaat:
Ik ging net met de kat naar buiten. Tweede keer voor haar sinds ze hier woont. Eerst heel dapper van het balkon op alle platte daken springen (en er bijna vanaf de diepte in), daarna doodsbang ontdekken dat de buren van de buren niet alleen een hond maar ook nog een kat hebben

Hopelijk went ze snel een beetje buiten, want met dit zonnetje is buiten zijn wel heel fijn

Citaat:
Ik ben qua BMI wel iets te zwaar en verder vind je jezelf al snel te dik volgens mij
Ah, dat had ik niet verwacht! Maar precies dat laatste ja. Het ligt bij mij ook echt heel erg aan hoe ik me mentaal voel. Als ik super labiel ben kijk ik in de spiegel en denk ik meh en als ik me een dag later goed voel denk ik dat niet meer. Best bizar.
Oud 27-02-2016, 15:53
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Als ik super labiel ben kijk ik in de spiegel en denk ik meh
Focus dan op de delen van je lichaam die je nog wel mooi vindt. Of vind je dan ook meteen alles lelijk?
Oud 27-02-2016, 15:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ja, echt zo lekker!

Ah, dat had ik niet verwacht! Maar precies dat laatste ja. Het ligt bij mij ook echt heel erg aan hoe ik me mentaal voel. Als ik super labiel ben kijk ik in de spiegel en denk ik meh en als ik me een dag later goed voel denk ik dat niet meer. Best bizar.
Ja, dat heb ik ook hoor. Kan zo per dag schelen en ook afhankelijk van wat ik aan heb. Gisteren had ik een jurkje aan waarin ik me juist weer heel slank voelde.
Oud 27-02-2016, 15:54
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Focus dan op de delen van je lichaam die je nog wel mooi vindt. Of vind je dan ook meteen alles lelijk?
Het is niet dat ik diep ongelukkig ben ofzo! Maar het valt me altijd op dat er echt zo'n groot verschil in zit. En ik ga ook niet een uur voor de spiegel staan ofzo. Gewoon, als ik ga douchen ofzo! En dan denk ik meteen: 'zeik niet mens!'
Oud 27-02-2016, 15:55
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Het is niet dat ik diep ongelukkig ben ofzo! Maar het valt me altijd op dat er echt zo'n groot verschil in zit. En ik ga ook niet een uur voor de spiegel staan ofzo. Gewoon, als ik ga douchen ofzo! En dan denk ik meteen: 'zeik niet mens!'
Inderdaad, zeik niet
Oud 27-02-2016, 15:56
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Gezond eten is trouwens echt voor paupers. LEKKER eten is veel belangrijker.
Dat kan prima samengaan! Maar je hebt wel gelijk, liever lekker en minder gezond dan super gezond en niet weg te krijgen.
Oud 27-02-2016, 15:56
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja, dat heb ik ook hoor. Kan zo per dag schelen en ook afhankelijk van wat ik aan heb. Gisteren had ik een jurkje aan waarin ik me juist weer heel slank voelde.
Ja, jurkjes!
Oud 27-02-2016, 15:57
Elin3
Elin3 is offline
Jurkjes zijn fijn ja! Plus dat mijn benen mooi zijn in een panty
Oud 27-02-2016, 15:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kon gisteren geen broek aan door de pijn in mijn rug dus ik had niet veel keuze maar ik word steeds meer fan van jurkjes idd.
Oud 27-02-2016, 15:59
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik heb echt zo vaak mogelijk jurkjes aan! Vind het ook jammer dat ik op school op het lab geen jurkjes aan mag. Logisch wel, maar ik moest daar aan het begin echt aan wennen. Had standaard een joggingbroek in mijn kluis liggen voor het geval ik weer eens een jurkje aan had.
Oud 27-02-2016, 15:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, bij ons op werk mag dat wel hoor alleen officieel geen blote benen en geen open schoenen maar zelfs dat word niet streng gehandhaafd.
Oud 27-02-2016, 16:00
Axel11
Axel11 is offline
Ik ben verliefd op (zomer)jurkjes.
Oud 27-02-2016, 16:00
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Oh, bij ons op werk mag dat wel hoor alleen officieel geen blote benen en geen open schoenen maar zelfs dat word niet streng gehandhaafd.
Ja, maar ja, school he! Ze kunnen het moeilijk aanleren terwijl het op sommige laboratoria niet mag.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten