Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Oh, en vroeg opstaan, dat doe ik anders ook nooit. ![]() Ik ga eigenlijk vrij weinig op vakantie, ik doe alleen aan festivals, dus dan ben ik vooral bezig met schema's maken en van hot naar her lopen om optijd dingen te zien. En tussendoor schuif ik gauw een ongezonde hap in m'n mik.
|
![]() |
Oké grappig allemaal.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik had afgelopen vakantie wel dat ik zeg maar op maandagavond morfine had genomen en dat was ik dus dinsdag rond het middageten doodleuk vergeten, en toen ging ik wijn drinken. Want daar had ik zin in. Binnen no time was ik enorm giechelig en ik dacht oh wat ben ik vrolijk, wat leuk! Een paar minuten later zat ik echter midden in een lachbui waar ik niet meer uit kwam en ik snapte totaal niet waarom. En ik bleef vrolijk doordrinken en ik snapte er de ballen van, op een gegeven moment rolden de tranen alleen nog maar over mijn wangen en kwam er geen zinnig woord meer uit me omdat ik alleen maar moest lachen. En toen kwam het besef: morfine en alcohol gaat niet samen. En toen ik me dat besefte kon je me echt opvegen. En omdat ik alles zo ontzettend grappig vond en echt helemaal gek werd van mijn eigen gelach en alleen al opnieuw keihard begon te lachen als ik mijn vriend zag, ben ik de tent maar in gegaan zodat ik niemand meer zag en niet weer elke keer van mijn stoel afdonderde. En toen heb ik een kwartier in mijn eentje keihard in de tent zitten lachen.
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik Bedenk me net dat ik sinds m'n 14e niet meer op een relax-vakantie ben geweest. Alleen maar stedentrips en festivals waarbij ik constant bezig ben.
Of telt een weekendje in een huisje zitten met vrienden om bier te drinken en te nintendo'en ook?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() We hebben een keer een goedkoop huisje gehuurd in Noordwijk om te chillen en mariokarten. Oh en m'n matties deden een oudjaarsduik, maar ik ben gekke henkie niet, dus ik deed niet mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik was er maar 2 daagjes, maar het was wel tof ja. Ben ook een keer een weekend naar de Ardennen geweest in een massive huis. De gang wou nu weer iets regelen, maar ik heb geen moniez en het was zo kort van tevoren dat ik geen vrij meer kon regelen. Schade, erdnusskäse. Maar wel eerste weekend van juni naar Deutschland, yeaaaah!
|
|