Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2016, 17:13
Verwijderd
Uh, elke dag ergens eten op terras en savonds restaurant. Met het ov n stad verkennen.
Advertentie
Oud 11-05-2016, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een hele spannende vraag! Ik ben een beetje aan het nadenken over de vakantie. Wat doen jullie altijd op vakantie wat jullie thuis niet zo snel zullen doen? In de zin van, elke dag alcohol drinken, bepaalde dingen die je thuis niet snel doet, etc! Daar ben ik benieuwd naar.
Euhhh, hmmm. Ik rook minder?
Oud 11-05-2016, 17:16
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Per ongeluk op een ejaculerende man gezeten?
Hmm, nou je 't zegt...

Citaat:
Ik heb een hele spannende vraag! Ik ben een beetje aan het nadenken over de vakantie. Wat doen jullie altijd op vakantie wat jullie thuis niet zo snel zullen doen? In de zin van, elke dag alcohol drinken, bepaalde dingen die je thuis niet snel doet, etc! Daar ben ik benieuwd naar.
Naar buiten gaan en in de zon zijn.
Oh, en vroeg opstaan, dat doe ik anders ook nooit.

Ik ga eigenlijk vrij weinig op vakantie, ik doe alleen aan festivals, dus dan ben ik vooral bezig met schema's maken en van hot naar her lopen om optijd dingen te zien. En tussendoor schuif ik gauw een ongezonde hap in m'n mik.
Oud 11-05-2016, 17:19
Kikaa*
Kikaa* is offline
Oké grappig allemaal. Ik zat dus een beetje na te denken en kwam tot de conclusie dat ik op vakantie enorm kan genieten van elke dag (veel) wijn drinken, eventueel 's middags al beginnen, terwijl ik dat hier niet zo snel doe. En dat ik veel minder georganiseerd ben en wel zie hoe of wat, terwijl ik in het dagelijks leven het liefste alles plan. En verder uh, tsja, kan ik enorm genieten van eten, samen zijn met andere mensen, gewoon ergens chillen en alles. En 's avonds naar de sterren kijken enzo en daar ook oprecht de tijd voor nemen en daarvan genieten. <3 OH JA EN BARBECUEN. Om de dag de barbecue aan doen!
Oud 11-05-2016, 17:22
Verwijderd
Tussen haakjes, pfff
Oud 11-05-2016, 17:23
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Tussen haakjes, pfff
Ja, ben niet elke dag bezopen hoor!
Oud 11-05-2016, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Oké grappig allemaal. Ik zat dus een beetje na te denken en kwam tot de conclusie dat ik op vakantie enorm kan genieten van elke dag (veel) wijn drinken, eventueel 's middags al beginnen, terwijl ik dat hier niet zo snel doe. En dat ik veel minder georganiseerd ben en wel zie hoe of wat, terwijl ik in het dagelijks leven het liefste alles plan. En verder uh, tsja, kan ik enorm genieten van eten, samen zijn met andere mensen, gewoon ergens chillen en alles. En 's avonds naar de sterren kijken enzo en daar ook oprecht de tijd voor nemen en daarvan genieten. <3 OH JA EN BARBECUEN. Om de dag de barbecue aan doen!
Hoe bedoel je grappig, ik was bloedserieus?
Oud 11-05-2016, 17:25
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Sterren kijken en wijn drinken is altijd heel leuk!
Oud 11-05-2016, 17:26
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik had afgelopen vakantie wel dat ik zeg maar op maandagavond morfine had genomen en dat was ik dus dinsdag rond het middageten doodleuk vergeten, en toen ging ik wijn drinken. Want daar had ik zin in. Binnen no time was ik enorm giechelig en ik dacht oh wat ben ik vrolijk, wat leuk! Een paar minuten later zat ik echter midden in een lachbui waar ik niet meer uit kwam en ik snapte totaal niet waarom. En ik bleef vrolijk doordrinken en ik snapte er de ballen van, op een gegeven moment rolden de tranen alleen nog maar over mijn wangen en kwam er geen zinnig woord meer uit me omdat ik alleen maar moest lachen. En toen kwam het besef: morfine en alcohol gaat niet samen. En toen ik me dat besefte kon je me echt opvegen. En omdat ik alles zo ontzettend grappig vond en echt helemaal gek werd van mijn eigen gelach en alleen al opnieuw keihard begon te lachen als ik mijn vriend zag, ben ik de tent maar in gegaan zodat ik niemand meer zag en niet weer elke keer van mijn stoel afdonderde. En toen heb ik een kwartier in mijn eentje keihard in de tent zitten lachen. Goede middag was dat.
Oud 11-05-2016, 17:27
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Op vakantie wandel ik veel meer dan hier. Hier alleen met de honden maar op vakantie is dat altijd duizend keer boeiender. Ik wil op vakantie
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Hoe bedoel je grappig, ik was bloedserieus?
Ik vind het gewoon grappig/leuk/hoe je het wil noemen om dat te horen van mensen!
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Op vakantie wandel ik veel meer dan hier. Hier alleen met de honden maar op vakantie is dat altijd duizend keer boeiender. Ik wil op vakantie
Ga dan!
Oud 11-05-2016, 17:28
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ga dan!
touren door zwitserland zeker #fml
Oud 11-05-2016, 17:29
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
touren door zwitserland zeker #fml
Ja, ik wilde het er nog bij zeggen maar ik dacht je snapt het zelf wel!
Oud 11-05-2016, 17:35
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Er is niks bij dat ik thuis niet zo snel zou doen eigenlijk.
Oud 11-05-2016, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, ben niet elke dag bezopen hoor!
Op vakantie wel!
Oud 11-05-2016, 17:38
Verwijderd
Hallmark blijft maar strooien met kortingscodes. Dit jaar nog niks hoeven betalen voor kaartjes.
Oud 11-05-2016, 17:39
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Nou goed, het is natuurlijk niet zo dat ik Liebermanns in huis heb hangen, maar die bekijk ik ook weleens als ik niet op vakantie ben.
Oud 11-05-2016, 17:40
Verwijderd
Waarom heb je die niet in huis hangen?
Oud 11-05-2016, 17:43
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:

Vindt hij te homo-/pedo-erotisch.
Oud 11-05-2016, 17:43
Verwijderd
Is dat uit de tijd dat de zee nog verboden was voor vrouwen?
Oud 11-05-2016, 17:44
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Nou goed, het is natuurlijk niet zo dat ik Liebermanns in huis heb hangen, maar die bekijk ik ook weleens als ik niet op vakantie ben.
ok
Oud 11-05-2016, 17:51
Miekje*
Miekje* is offline
Ik luier dag in, dag uit als ik op vakantie ben. En slaap bij voorkeur in een tent.
Oud 11-05-2016, 18:02
Verwijderd
Op vakantie maak ik veel uitstapjes, eet vaker barbecue, zwem veel en luier veel met een goed boek.
Oud 11-05-2016, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Ik luier dag in, dag uit als ik op vakantie ben. En slaap bij voorkeur in een tent.
Echt? Ik doe juist vrij veel maar ik slaap in hotels
Oud 11-05-2016, 18:05
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik Bedenk me net dat ik sinds m'n 14e niet meer op een relax-vakantie ben geweest. Alleen maar stedentrips en festivals waarbij ik constant bezig ben.
Of telt een weekendje in een huisje zitten met vrienden om bier te drinken en te nintendo'en ook?
Oud 11-05-2016, 18:06
Verwijderd
Ik vind van wel.
Oud 11-05-2016, 18:10
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik vrees dat ze redelijk prijzig zijn.
Oud 11-05-2016, 18:29
Verwijderd
Valt wel mee. Ik heb er 2.
Oud 11-05-2016, 18:36
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik had afgelopen vakantie wel dat ik zeg maar op maandagavond morfine had genomen en dat was ik dus dinsdag rond het middageten doodleuk vergeten, en toen ging ik wijn drinken. Want daar had ik zin in. Binnen no time was ik enorm giechelig en ik dacht oh wat ben ik vrolijk, wat leuk! Een paar minuten later zat ik echter midden in een lachbui waar ik niet meer uit kwam en ik snapte totaal niet waarom. En ik bleef vrolijk doordrinken en ik snapte er de ballen van, op een gegeven moment rolden de tranen alleen nog maar over mijn wangen en kwam er geen zinnig woord meer uit me omdat ik alleen maar moest lachen. En toen kwam het besef: morfine en alcohol gaat niet samen. En toen ik me dat besefte kon je me echt opvegen. En omdat ik alles zo ontzettend grappig vond en echt helemaal gek werd van mijn eigen gelach en alleen al opnieuw keihard begon te lachen als ik mijn vriend zag, ben ik de tent maar in gegaan zodat ik niemand meer zag en niet weer elke keer van mijn stoel afdonderde. En toen heb ik een kwartier in mijn eentje keihard in de tent zitten lachen. Goede middag was dat.
Klinkt best leuk.
Oud 11-05-2016, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Valt wel mee. Ik heb er 2.
Niemand hier is verbaasd dat je graag naakte kleine jongetjes aan de muur hebt hangen onder het mom van kunst, vriend.
Oud 11-05-2016, 18:49
Verwijderd
Precies, vriend.
Oud 11-05-2016, 19:14
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik vind van wel.
Ook als het huisje nog geen half uur van m'n huis is?
We hebben een keer een goedkoop huisje gehuurd in Noordwijk om te chillen en mariokarten. Oh en m'n matties deden een oudjaarsduik, maar ik ben gekke henkie niet, dus ik deed niet mee.
Oud 11-05-2016, 19:16
Verwijderd
Ik ben regelmatig op 20 minuten van huis een week op vakantie geweest en die waren echt ongelofelijk fantastisch. Vakantie is een state-of-mind en gevoel wat mij betreft en heeft niets te maken met afstand.
Oud 11-05-2016, 19:16
Kikaa*
Kikaa* is offline
Nou, ik kan ook wel een vakantiegevoel vlakbij huis hebben hoor. Als ik een hqlf uurtje verder gefietst ben en ik midden in de natuur sta heb ik ook het gevoel alsof ik geheel ergens anders ben!
Oud 11-05-2016, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ook als het huisje nog geen half uur van m'n huis is?
We hebben een keer een goedkoop huisje gehuurd in Noordwijk om te chillen en mariokarten. Oh en m'n matties deden een oudjaarsduik, maar ik ben gekke henkie niet, dus ik deed niet mee.
Ja, waarom niet? Lijkt me wel een soort vakantiegevoel geven.
Oud 11-05-2016, 19:19
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik was er maar 2 daagjes, maar het was wel tof ja. Ben ook een keer een weekend naar de Ardennen geweest in een massive huis. De gang wou nu weer iets regelen, maar ik heb geen moniez en het was zo kort van tevoren dat ik geen vrij meer kon regelen. Schade, erdnusskäse. Maar wel eerste weekend van juni naar Deutschland, yeaaaah!
Oud 11-05-2016, 19:30
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik Bedenk me net dat ik sinds m'n 14e niet meer op een relax-vakantie ben geweest. Alleen maar stedentrips en festivals waarbij ik constant bezig ben.
Of telt een weekendje in een huisje zitten met vrienden om bier te drinken en te nintendo'en ook?
Ja hoor
Oud 11-05-2016, 19:32
Abby.
Abby. is offline
Ik heb van Carn een reisje Napels voor m'n verjaardag gehad en we gaan pas in de herfst maar omg hoe gaaf gaat dat zijn <3333
Oud 11-05-2016, 19:39
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik heb van Carn een reisje Napels voor m'n verjaardag gehad en we gaan pas in de herfst maar omg hoe gaaf gaat dat zijn <3333
Wow wat leuk!
Oud 11-05-2016, 19:45
Verwijderd
@Eline, we gingen naar Duitsland! Ben inmiddels weer terug in Nederland. Terugweg gaat een stuk vlotter dan de heenweg.

Eindelijk weer internet.
Oud 11-05-2016, 19:48
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
[afbeelding]

Vindt hij te homo-/pedo-erotisch.
Oh, misschien dan wat foto's van von Gloeden?
Oud 11-05-2016, 19:49
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:

Now that's what I call a verjaardagscadeautje!
Oud 11-05-2016, 19:50
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Haha carn succes met je cadeau volgend jaar
Oud 11-05-2016, 20:02
Yne
Yne is offline
Balkon met dit weer
Oud 11-05-2016, 20:04
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Balkon met dit weer
Jij snapt hem ^^
Oud 11-05-2016, 20:14
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
@Eline, we gingen naar Duitsland! Ben inmiddels weer terug in Nederland. Terugweg gaat een stuk vlotter dan de heenweg.

Eindelijk weer internet.
In Duitsland hebben ze ook internet hoor.
Oud 11-05-2016, 20:14
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Jij snapt hem ^^
Hier regent het anders
Oud 11-05-2016, 20:23
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Haha carn succes met je cadeau volgend jaar
Hij heeft ook al eens een reisje NYC gegeven heur #golddigger
Oud 11-05-2016, 20:28
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Hier regent het anders
Oh, jullie hebben weer een ander soort regen?

Regels voor berichten