Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2016, 11:16
Verwijderd
Met je henna tattoo, een zeemeermin backpiece!
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Wie, wat hoe waar zeemeerminnen?
Die zou je laten zien!
Verwijderd
Citaat:
Met je henna tattoo, een zeemeermin backpiece!
Kijk, goed geheugen
Oud 26-05-2016, 11:18
Verwijderd
Oud 26-05-2016, 11:18
Verwijderd
Die is stom, geen rood haar.
Oud 26-05-2016, 11:20
Verwijderd
Oud 26-05-2016, 11:21
Verwijderd
Zou zomaar Eline kunnen zijn
Oud 26-05-2016, 11:25
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Die zou je laten zien!
Ja een henna tatoeage, maar niet één van een zeemeermin, gekkie!

Ik vond de foto trouwens laatst weer. Vraag me niet waar
Oud 26-05-2016, 11:26
Verwijderd
Waar vond je de foto van?
Oud 26-05-2016, 11:26
Verwijderd
Oh maar dat was toch juist een zeemeermin?

Waar?
Oud 26-05-2016, 11:40
bloodyb
bloodyb is offline
Hoi!
Oud 26-05-2016, 11:43
Ieke
Ieke is offline
Hallo!
Oud 26-05-2016, 11:46
bloodyb
bloodyb is offline
Hoe is het met je oor, Spawn?
Oud 26-05-2016, 11:47
Verwijderd
Poep. Maar ibuprofen helpt
Oud 26-05-2016, 12:03
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waar vond je de foto van?
Van een henna-tatoeage die een vriendin ooit bij me gezet had.

Citaat:
Oh maar dat was toch juist een zeemeermin?

Waar?
Nee dat was het niet, helaas!

In een mapje foto's met foto's van mijn ex en mij, bij mijn ouders, tijdens Pasen twee jaar terug. Waar die map staat ben ik dan wel weer compleet vergeten
Oud 26-05-2016, 12:08
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Poep. Maar ibuprofen helpt
Oorontsteking is echt fucking kut. *schouderklopje*
Oud 26-05-2016, 12:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die zou echt zoveel mooier zijn zonder dat kasteel.
Oud 26-05-2016, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Van een henna-tatoeage die een vriendin ooit bij me gezet had.

Nee dat was het niet, helaas!

In een mapje foto's met foto's van mijn ex en mij, bij mijn ouders, tijdens Pasen twee jaar terug. Waar die map staat ben ik dan wel weer compleet vergeten
Gekke hersenkronkel van mijn dan!

Oh

Citaat:
Oorontsteking is echt fucking kut. *schouderklopje*
Vertel mij wat!

Purrr
Oud 26-05-2016, 13:18
Verwijderd
Een van mijn klasgenoten vertaalt mantelzorger in als capecarer in de engelse les.
Oud 26-05-2016, 13:39
Verwijderd
Dit lijkt me coool
Spoiler
Oud 26-05-2016, 13:39
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Een van mijn klasgenoten vertaalt mantelzorger in als capecarer in de engelse les.
Oud 26-05-2016, 13:42
Verwijderd
Een anker! Ook op je arm?
Oud 26-05-2016, 13:51
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Dit lijkt me coool
Zijn die van je pa?
Oud 26-05-2016, 14:01
Holland Oates
Holland Oates is offline
M'n zus heeft een tatoeage van een anker met rozen erin oid en het lijkt net op een metalen piemel met verschrompelde ballen.
Oud 26-05-2016, 14:06
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
M'n zus heeft een tatoeage van een anker met rozen erin oid en het lijkt net op een metalen piemel met verschrompelde ballen.
Oud 26-05-2016, 14:14
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Leuk.

Ik ben bezig met mijn SLB verslag. Wat een eeuwig gezeik toch weer ieder jaar.
Oud 26-05-2016, 14:16
bloodyb
bloodyb is offline
Vergeet jij je essays niet HO!
Oud 26-05-2016, 14:16
Ieke
Ieke is offline
Sterkte en succes. Komt goed
Oud 26-05-2016, 14:22
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Sterkte en succes. Komt goed
Ja dat sowieso!

Ik zit ook HEEL ERG te twijfelen of ik over drie weken tentamens zal maken. Het was niet de bedoeling, alleen als ik me goed voelde en dat laatste is absoluut niet zo en het was ook de afspraak met school om het vooral niet te doen als het niet zou gaan, ik moest eerst maar leuke dingen gaan doen en als ik dan nog energie had even een studieboek erbij pakken. Nou staat mijn hoofd er ook absoluut niet naar, maar ik wil toch wel iets gedaan hebben ofzo. Ik twijfel dus ontzettenddddd erg. Als ik het tentamen ook gehaald heb dan valt er een hoop stress van me af volgend jaar, maar ja he, hoe realistisch is het nu allemaal enzooooo.
Oud 26-05-2016, 14:24
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja dat sowieso!

Ik zit ook HEEL ERG te twijfelen of ik over drie weken tentamens zal maken. Het was niet de bedoeling, alleen als ik me goed voelde en dat laatste is absoluut niet zo en het was ook de afspraak met school om het vooral niet te doen als het niet zou gaan, ik moest eerst maar leuke dingen gaan doen en als ik dan nog energie had even een studieboek erbij pakken. Nou staat mijn hoofd er ook absoluut niet naar, maar ik wil toch wel iets gedaan hebben ofzo. Ik twijfel dus ontzettenddddd erg. Als ik het tentamen ook gehaald heb dan valt er een hoop stress van me af volgend jaar, maar ja he, hoe realistisch is het nu allemaal enzooooo.
Is het één tentamen of zijn het meerdere tentamens?
Oud 26-05-2016, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Een anker! Ook op je arm?
Jaa! Supercool

Citaat:
Zijn die van je pa?
Nee hij heeft geen tattoos.
Oud 26-05-2016, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Visuals

Soms komen er ook van die lijstjes voorbij met de slechtste tatoeages ever ofzo en er is er eentje die haar baarmoeder heeft getatoeëerd. Even kijken of ik 'm kan vinden.
Oud 26-05-2016, 14:29
Verwijderd
Spoiler

Deze! Fan-tas-tisch.
Oud 26-05-2016, 14:30
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja dat sowieso!

Heb je meerdere tentamens?
Ik heb zelf altijd zoiets van gewoon proberen. Haal je het? Super mooi, ben je ervanaf. Haal je het niet? Dan heb je het tentamen wel gezien en dat maakt meestal een herkansing makkelijker. Je weet beter welke kant ze op gaan, hoe de vraagstelling is etc. Vaak worden sommige vragen ook nog eens opnieuw gevraagd en dat vind ik helemaal bonuspunten.
Als je er meerdere hebt misschien gewoon een paar uitkiezen?

Vraag is even wat je een beter gevoel geeft. Maken en falen of gewoon niet maken.
Daarna is het voor opleidingen toch zomervakantie, dus leuke dingen doen kan daarna misschien makkelijker omdat je minder druk of schuld voelt van dat ook de studie ligt te wachten.
Oud 26-05-2016, 14:30
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Is het één tentamen of zijn het meerdere tentamens?
Wat ik wil! Het maakt allemaal echt niet uit. Ik kan er drie maken, en ik was van plan om er voor twee te gaan als het met mij ging. Ik kan er dus één maken of twee, of helemaal niks of voor de herkansing gaan of het gewoon niet doen. Heb dinsdag ook een herkansing van mijn minor waar ik een 5.5 voor had en eigenlijk wilde ik die herkansen vanwege mijn gemiddelde, maar aan de andere kant vind ik dat echt een beetje dom van mezelf. Aan de andere kant weet ik nog steeds niet of ik een master ga doen en is een hoger cijfer dus wel chiller voor mijn gemiddelde en ik heb nu geen stress over of ik het tentamen wel haal (waren erg veel punten), dus ik ga een stuk relaxter mijn tentamen in. Dus de kans dat ik hoger haal (als ik nu nog wat kan leren) is wel aanzienlijk, want ik was echt bijzonder nerveus de vorige keer. DILEMMA'S.
Oud 26-05-2016, 14:31
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Spoiler

Deze! Fan-tas-tisch.
Ik mag toch hopen dat er geen plantjes in d'r baarmoeder leven. Afschuwelijk.
Oud 26-05-2016, 14:32
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Heb je meerdere tentamens?
Ik heb zelf altijd zoiets van gewoon proberen. Haal je het? Super mooi, ben je ervanaf. Haal je het niet? Dan heb je het tentamen wel gezien en dat maakt meestal een herkansing makkelijker. Je weet beter welke kant ze op gaan, hoe de vraagstelling is etc. Vaak worden sommige vragen ook nog eens opnieuw gevraagd en dat vind ik helemaal bonuspunten.
Als je er meerdere hebt misschien gewoon een paar uitkiezen?

Vraag is even wat je een beter gevoel geeft. Maken en falen of gewoon niet maken.
Daarna is het voor opleidingen toch zomervakantie, dus leuke dingen doen kan daarna misschien makkelijker omdat je minder druk of schuld voelt van dat ook de studie ligt te wachten.
Ja, maar het punt is een beetje dat ik het zonder te leren niet ga halen, dus ik moet er hoe dan ook (veel) tijd in steken. Maakt niet uit verder, maar ik weet niet in hoeverre dat nu slim is enzo. Ik kan morgen/volgende week ook mijn boeken pakken, kijken of het lukt, lukt het niet dan niet, lukt het wel dan is het mooi meegenomen en ga ik verder.
Oud 26-05-2016, 14:33
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Spoiler

Deze! Fan-tas-tisch.
WAT Ik ken ook iemand die het hele Sparta stadion op zijn hele rug had staan en nu is hij zo'n 80 kilo afgevallen en het ziet er echt niet uit meer nu. Zo bizar en lelijk.
Oud 26-05-2016, 14:34
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Wat ik wil! Het maakt allemaal echt niet uit. Ik kan er drie maken, en ik was van plan om er voor twee te gaan als het met mij ging. Ik kan er dus één maken of twee, of helemaal niks of voor de herkansing gaan of het gewoon niet doen. Heb dinsdag ook een herkansing van mijn minor waar ik een 5.5 voor had en eigenlijk wilde ik die herkansen vanwege mijn gemiddelde, maar aan de andere kant vind ik dat echt een beetje dom van mezelf. Aan de andere kant weet ik nog steeds niet of ik een master ga doen en is een hoger cijfer dus wel chiller voor mijn gemiddelde en ik heb nu geen stress over of ik het tentamen wel haal (waren erg veel punten), dus ik ga een stuk relaxter mijn tentamen in. Dus de kans dat ik hoger haal (als ik nu nog wat kan leren) is wel aanzienlijk, want ik was echt bijzonder nerveus de vorige keer. DILEMMA'S.
Anders wacht je voor die herkansing toch gewoon tot dinsdagmorgen? Heb je op dat moment zin en wat energie, dan ga je. Heb je het kut dan ga je niet. Bij deze heb je verder helemaal geen druk, dus proberen als je het belangrijk genoeg vind en zin hebt. Anders niet.
Oud 26-05-2016, 14:34
Verwijderd
Een broer van een collega heeft het wapen van Almelo laten tatoeëren toennie achttien was en daar heeft'ie nu wel spijt van
Oud 26-05-2016, 14:37
Elin3
Elin3 is offline
Kika, als ik jou was zou ik maximaal één tentamen proberen te maken. Dat is voor jezelf beter te overzien en geeft je genoeg ruimte om het goed voor te bereiden zonder dat je te veel van jezelf vraagt.
Oud 26-05-2016, 14:37
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja, maar het punt is een beetje dat ik het zonder te leren niet ga halen, dus ik moet er hoe dan ook (veel) tijd in steken. Maakt niet uit verder, maar ik weet niet in hoeverre dat nu slim is enzo. Ik kan morgen/volgende week ook mijn boeken pakken, kijken of het lukt, lukt het niet dan niet, lukt het wel dan is het mooi meegenomen en ga ik verder.
Voorzichtig met 1 beginnen die te doen lijkt? Sowieso niet te hard van stapel lopen en je kan er altijd weer mee stoppen. Dan heb je voor je eigen gevoel wel iets geprobeerd als het niet lukt. Als het wel lukt is het des te fijner. Maar wel stapje voor stapje en rustig aan.
Oud 26-05-2016, 14:38
Verwijderd
Ieke wat leuk dat je weer zoveel hier bent! Zomaar spontaan of heb je niks beters te doen?
Oud 26-05-2016, 14:38
Ieke
Ieke is offline
Ik vraag me heel vaak af wat mensen met sommige tatoeages dachten. Waarschijnlijk niks en is dat het probleem
Oud 26-05-2016, 14:39
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Anders wacht je voor die herkansing toch gewoon tot dinsdagmorgen? Heb je op dat moment zin en wat energie, dan ga je. Heb je het kut dan ga je niet. Bij deze heb je verder helemaal geen druk, dus proberen als je het belangrijk genoeg vind en zin hebt. Anders niet.
Ja ik denk dat ik dat maar ga doen. Kan ik overdag nog wat leren enzo/doornemen.

Citaat:
Kika, als ik jou was zou ik maximaal één tentamen proberen te maken. Dat is voor jezelf beter te overzien en geeft je genoeg ruimte om het goed voor te bereiden zonder dat je te veel van jezelf vraagt.
Citaat:
Voorzichtig met 1 beginnen die te doen lijkt? Sowieso niet te hard van stapel lopen en je kan er altijd weer mee stoppen. Dan heb je voor je eigen gevoel wel iets geprobeerd als het niet lukt. Als het wel lukt is het des te fijner. Maar wel stapje voor stapje en rustig aan.
Ja ik denk dat ik dat maar ga doen, thanks dames. Ik vind het altijd lastig om het allemaal op een rijtje te zetten en ben al snel geneigd om te veel te doen. Klinkt misschien dom en super achterlijk, want het zijn echt problemen en keuzes van niks, maar ja. Ik ben een vrouw!
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik vraag me heel vaak af wat mensen met sommige tatoeages dachten. Waarschijnlijk niks en is dat het probleem
Ja bij sommige wel he.
Verwijderd
Ik at zojuist kibbeling.
Oud 26-05-2016, 14:41
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ieke wat leuk dat je weer zoveel hier bent! Zomaar spontaan of heb je niks beters te doen?
Ik heb sowieso weinig te doen, maar dat is al sinds half april zo. Maar ik dacht dat het forumen alleen weer leuker werd als ik zelf meer ging posten. Ik kijk altijd al meerdere keren per dag mee, maar postte weinig.
Oud 26-05-2016, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ja Ik moet me nu een beetje inhouden om niet allemaal lelijke tatoeages op te zoeken en hier te posten
Oud 26-05-2016, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb sowieso weinig te doen, maar dat is al sinds half april zo. Maar ik dacht dat het forumen alleen weer leuker werd als ik zelf meer ging posten. Ik kijk altijd al meerdere keren per dag mee, maar postte weinig.
Waarom heb je al sinds april niks meer te doen dan? En is het forumen leuker te geworden?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten