Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
In een mapje foto's met foto's van mijn ex en mij, bij mijn ouders, tijdens Pasen twee jaar terug. Waar die map staat ben ik dan wel weer compleet vergeten ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh ![]() Citaat:
![]() Purrr |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zit ook HEEL ERG te twijfelen of ik over drie weken tentamens zal maken. Het was niet de bedoeling, alleen als ik me goed voelde en dat laatste is absoluut niet zo en het was ook de afspraak met school om het vooral niet te doen als het niet zou gaan, ik moest eerst maar leuke dingen gaan doen en als ik dan nog energie had even een studieboek erbij pakken. Nou staat mijn hoofd er ook absoluut niet naar, maar ik wil toch wel iets gedaan hebben ofzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Soms komen er ook van die lijstjes voorbij met de slechtste tatoeages ever ofzo en er is er eentje die haar baarmoeder heeft getatoeëerd. Even kijken of ik 'm kan vinden. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zelf altijd zoiets van gewoon proberen. Haal je het? Super mooi, ben je ervanaf. Haal je het niet? Dan heb je het tentamen wel gezien en dat maakt meestal een herkansing makkelijker. Je weet beter welke kant ze op gaan, hoe de vraagstelling is etc. Vaak worden sommige vragen ook nog eens opnieuw gevraagd en dat vind ik helemaal bonuspunten. Als je er meerdere hebt misschien gewoon een paar uitkiezen? Vraag is even wat je een beter gevoel geeft. Maken en falen of gewoon niet maken. Daarna is het voor opleidingen toch zomervakantie, dus leuke dingen doen kan daarna misschien makkelijker omdat je minder druk of schuld voelt van dat ook de studie ligt te wachten.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Kika, als ik jou was zou ik maximaal één tentamen proberen te maken. Dat is voor jezelf beter te overzien en geeft je genoeg ruimte om het goed voor te bereiden zonder dat je te veel van jezelf vraagt.
||
Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()