Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2016, 07:37
Verwijderd
En ik denk dat het moeilijk zou zijn omdat dit:

Citaat:
En ik geloof hem wel omdat hij zoveel post en zo'n beetje de enige veertienjarige op onzin is. Qua stijl neem je toch dingen over van het foeum - ik wel, althans - en daarom typt hij anders dan andere tieners op L&R ofzo. Ik heb hier verder geen in-depth onderzoek naar gedaan maar goed.
En er is bijna niemand om hem mee te vergelijken. En ik weeet niet of dertienjarigen van vroeger betrouwbaar zouden werken. Of andere fora.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2016, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Niet zo Søren ok?
Over fel reageren gesproken.. moet je deadlock eens los zien gaan met als die reacties, lijkt net of ie de aandacht bij zichzelf weg probeert te halen.. I wonder why..
Hahahaha, ja dat zal het zijn. De enkele honderden forummers die ik ontmoet heb in de afgelopen 13 jaar kunnen stuk voor stuk bevestigen dat ik aan ongewenste intimiteiten doe

En .sann heeft het uitgemaakt omdat ik lelijk ben.
En De Veroorzaker heeft het uitgemaakt omdat ik een kleine piemel heb.
En NfS heeft het uitgemaakt omdat ik stiekem toch geen rood haar van mezelf bleek te hebben.

Citaat:
Ja thanks. Nou precies dit dus. Die "jonkies" denken boeien.. ik heb hier geen zin meer in, ik heb leuke vrienden, laat ze het daar op het forum maar lekker uitzoeken en weg zijn ze. Beetje jammer lijkt me.
Ze horen hier trouwens ook niet als ze niet tegen een stootje kunnen. En het is helemaal fucking achterlijk als je zelf wel klappen durft uit te delen maar niet durft te incasseren.

Citaat:
Nee, in tegenstelling tot jij. Jij bent een echte forumparasiet. Forumparasiet: Verspreidt zich schijnbaar ongemerkt door vele forums en leeft alleen maar door bij anderen veel ellende te veroorzaken. En is ie er eenmaal, dan komt het forum er maar moeilijk van hem af. Zijn erg schadelijk voor forums.

Hmm trouwens als jij hier al sinds 2005 bent hè.. waarom zeg je dan over die foto, dat het je vader is? Als ik even snel reken, is de kans groter dat je dat gewoon zelf bent.
Waar is dit precies een antwoord op? En heb je toevallig al eens de moeite genomen om in mijn fotoboek te kijken? Het is helemaal niet erg als je een IQ hebt van kamertemperatuur maar je lijkt er wel trots op bijna...

Citaat:
Nou wees er maar trots op. Hopelijk gaat er bij jou in je hoofd ook eindelijk een keer een lampje aan.
Deze vind ik toch wel grappig.

Citaat:
Nou dit is toch wel de meest geniale post van de afgelopen tijd zeg!
Nomineer 'm in het quote-topic!

Citaat:
ntn3d is vandaag na school overigens lekker wezen chillen op het strand met 4 vrienden en heeft niks van deze hele discussie meegekregen, want hij leest het gelukkig allemaal niet. Hij wilde z'n account verwijderen, omdat ie er toch niks meer te zoeken heeft. Maar dat vond ik zonde en te veel eer voor bepaalde mensen. Maybe dat het over een tijdje weer een beetje normaal kan. Wie zal het zeggen. Let's hope so. Peace.
Het wordt echt nog steeds dubieuzer. Het komt zo een beetje over alsof Pol Pot het voor Hitler begint op te nemen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2016, 09:52
Carn
Carn is offline
Oud 08-06-2016, 09:56
Verwijderd
Hoi Carn. Ik weet niet meer waarom jij het uitgemaakt had met me. Was het omdat ik Firefly niet de beste serie vond?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2016, 09:59
Carn
Carn is offline
Ik ben vrij coulant hoor; het is de beste, leukste en meest komische scifi-serie van de 21ste eeuw. Zo laat ik nog een deurtje open voor andere series.
Reageren

Regels voor berichten