Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit hier met korte mouwen en met alleen een regenjas in mijn tas (jas vergeten vanmorgen omdat het best oké weer was) kou te lijden op werk
![]()
|
Het werkte meteen. Ze weet dat ik het horen van seksende mensen een beetje traumatisch vind, misschien dat dat ook wel hielp. De badkamer is om een of andere reden ook supergehorig, niet heel erg fijn
![]()
|
Verdorie, oma komt altijd onverwachts langs, of komt een boodschapje doen hier in de straat, maar nu heb ik haar even nodig en is ze in geen velden of wegen te bekennen. Niet thuis, niet bij mijn vader...
|||
Citaat:
Citaat:
Wat denk je? Ik kan niks opsturen want er staat bij safe assign dat de deadline 5 juni was. HEEL NIE, OP DE HOOFDPAGINA STAAT NOG STEEDS 20 JUNI OM 16 UUR! GLOEIENDEGRAFCHOLERA! SHOOT ME IN THE FACE! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Op de plek van de verhuizing komt woensdag een nieuwe cliënt. Anderhalve week leeg. Hoe lang het duurt voor er iemand op dr andere plek komt, is niet duidelijk. Degene die over de plaatsingen gaat, is op vakantie en er is blijkbaar geen vervanging. Wat ik weet, is dat het een beetje varieert. Nu dus anderhalve week, maar er zijn ook plekken die anderhalf, twee maanden leeg staan. Veel langer geloof ik niet, dat is meer een uitzondering.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|