Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2016, 09:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had juist een paar weken voor de klok werd verzet ineens steeds meer moeite met vroeg opstaan. Nu is mij ritme dus weer normaal omdat de klok is verzet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2016, 11:48
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik had gisteren pas 's middags door dat de klok was verzet. Dat krijg je als het allemaal automatisch gaat.
Oud 31-10-2016, 11:50
Verwijderd
Tien voor 2 alweer, tijd voor lunch.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2016, 14:19
Martinnnn
Martinnnn is offline
Oud 31-10-2016, 16:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De meeste mensen die er echt last van hebben, zijn (in mijn ervaring) de mensen met autisme. Geen idee waarom, maar op mijn werk hadden de autisten er altijd meer last van dan de rest. Duurde vaak weken voor dat over was, heel apart.

Ik heb er zelf nooit zo'n last van, ben hooguit een paar dagen een beetje meh doordat het ineens zo vroeg donker is.
Oud 31-10-2016, 16:40
Elin3
Elin3 is offline
Dit herinnert mij er aan dat de lampen in mijn huiskamer wel erg sfeervol zijn, maar toch niet zo heel veel licht geven
Oud 31-10-2016, 16:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Meh thuis komen in het donker
Oud 31-10-2016, 17:19
Verwijderd
Ik kom heel vaak thuis in het donker. Zo raar is dat toch niet?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2016, 17:37
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
wtf
Oud 31-10-2016, 17:39
aumgn
aumgn is offline
Ik kom nooit thuis in het donker want de lamp in de gang heeft een bewegingssensor.
Oud 31-10-2016, 17:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dat an sich niet nee maar wel als dat na een dagdienst werken is en het vorige week niet was.
Oud 31-10-2016, 18:08
Elin3
Elin3 is offline
Ik vind thuiskomen als het al donker is best deprimerend. Het draagt niet bij aan mijn productiviteit 's avonds
Oud 31-10-2016, 18:15
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Waarom is in het donker thuiskomen deprimerend? Wat is er überhaupt vervelend aan
Oud 31-10-2016, 18:19
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom is in het donker thuiskomen deprimerend? Wat is er überhaupt vervelend aan
Ik ga vanuit college naar huis met het idee dat ik nog uren heb om productief te zijn en nuttige dingen te doen, maar als ik dan in het donker thuis kom wil ik avondeten en dan met thee en een boek op de bank zitten, "want het is toch al avond".
Oud 31-10-2016, 18:25
Verwijderd

Citaat:
Dat an sich niet nee maar wel als dat na een dagdienst werken is en het vorige week niet was.
Korreltjezout snapt het wel
Met citaat reageren
Oud 31-10-2016, 18:31
Yannickje
Yannickje is offline
Moet je die klok nu echt iedere dag een uur terugzetten?
Oud 31-10-2016, 18:32
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
ja
Oud 31-10-2016, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Dit herinnert mij er aan dat de lampen in mijn huiskamer wel erg sfeervol zijn, maar toch niet zo heel veel licht geven
Met citaat reageren
Oud 31-10-2016, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ik had juist een paar weken voor de klok werd verzet ineens steeds meer moeite met vroeg opstaan. Nu is mij ritme dus weer normaal omdat de klok is verzet.
En dit ja! Gewoon weer voor de wekker wakkerworden
Met citaat reageren
Oud 01-11-2016, 01:13
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
De meeste mensen die er echt last van hebben, zijn (in mijn ervaring) de mensen met autisme. Geen idee waarom, maar op mijn werk hadden de autisten er altijd meer last van dan de rest. Duurde vaak weken voor dat over was, heel apart.

Ik heb er zelf nooit zo'n last van, ben hooguit een paar dagen een beetje meh doordat het ineens zo vroeg donker is.
Ken je zoveel autisten dan irl? Ik ken maar 1, mezelf niet meegetolen (sic).
Oud 01-11-2016, 08:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe laat wordt het eigenlijk donker nu in Nederland? Ik ben in Polen in de bergen en ik schrok ervan dat het tussen 16:00 en 16:30 donker is!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2016, 10:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ken je zoveel autisten dan irl? Ik ken maar 1, mezelf niet meegetolen (sic).
Ik werkte op een sociale werkplaats hč
Oud 01-11-2016, 12:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Hoe laat wordt het eigenlijk donker nu in Nederland? Ik ben in Polen in de bergen en ik schrok ervan dat het tussen 16:00 en 16:30 donker is!
Tussen half zes en zes uur.
Oud 01-11-2016, 17:50
Verwijderd
De autisten waar ik mee werk hebben gelukkig geen last van de klok.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2016, 17:59
Verwijderd
Citaat:
De autisten waar ik mee werk hebben gelukkig geen last van de klok.
Ook geen biologische wekker? Bij ons hebben ze dat allemaal en niemand kan klokkijken.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2016, 18:07
Verwijderd
Dat zal vast, maar tot nu toe gaat alles nog zoals eerst. Niemand wordt eerder dan normaal wakker of vraagt om een ander tijdstip om eten.
Het scheelt misschien dan meesten in de nacht rondspoken en daarom overdag meer slapen. Hun ritme is daarom owieso niet normaal
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 01:27
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik werkte op een sociale werkplaats hč
Oh, met van die autisten die een beetje dommig zijn?
Oud 02-11-2016, 10:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, met van die autisten die een beetje dommig zijn?
Wat een stom vooroordeel.
Oud 02-11-2016, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Dat zal vast, maar tot nu toe gaat alles nog zoals eerst. Niemand wordt eerder dan normaal wakker of vraagt om een ander tijdstip om eten.
Het scheelt misschien dan meesten in de nacht rondspoken en daarom overdag meer slapen. Hun ritme is daarom owieso niet normaal
Hier liggen ze de hele dag te slapen Of ja, een deel van hen. Was eerder niet zo.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2016, 01:12
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Wat een stom vooroordeel.
Hoezo?
Oud 05-11-2016, 13:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoezo?
Omdat je er vanuit gaat dan mensen/autisten op een sociale werkplaats allemaal "een beetje dommig" zijn.
Oud 05-11-2016, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Omdat je er vanuit gaat dan mensen/autisten op een sociale werkplaats allemaal "een beetje dommig" zijn.
Autisten zijn ook een beetje dommig. Een beetje dommig heeft wat mij betreft niet zoveel te maken met intelligentie maar met hoe iemand reageert op mensen/dingen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2016, 16:16
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Autisten zijn ook een beetje dommig. Een beetje dommig heeft wat mij betreft niet zoveel te maken met intelligentie maar met hoe iemand reageert op mensen/dingen.
Gelukkig is de Nederlandse taal niet gebouwd op wat woorden wat jou betreft betekenen. Zou een mooie boel worden. Beetje dommig is gewoon een ongelukkige woordkeuze als je autisten moet beschrijven. Beetje domme woordkeuze zelfs
Met citaat reageren
Oud 05-11-2016, 16:28
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 02:47
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig is de Nederlandse taal niet gebouwd op wat woorden wat jou betreft betekenen. Zou een mooie boel worden. Beetje dommig is gewoon een ongelukkige woordkeuze als je autisten moet beschrijven. Beetje domme woordkeuze zelfs
Nee hoor. Jouw interpretatie is wel een beetje dommig.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 03:11
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Nou, ik ben niet dommig, wel autist en ik zit niet in een sociale werkplaats
Oud 06-11-2016, 03:12
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik had het niet over alle autisten, ik had het namelijk niet over mezelf. Sterker nog, ik vind de meeste niet-autisten dommig.
Oud 06-11-2016, 04:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Och, de meeste mensen zijn dommig. De meeste beesten ook. Maar het is niet aardig om te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 04:22
Verwijderd
Het wordt bij NfS en mij straks zometeen over een uur of 2 en 38 minuten een uur vroeger.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 04:48
Jon
Jon is offline
Same here. Fall back, spring forward.
Oud 06-11-2016, 05:04
Verwijderd
Ik vind dat een hele leuke ezelsbrug
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 05:38
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Och, de meeste mensen zijn dommig. De meeste beesten ook. Maar het is niet aardig om te zeggen.
Niet? Men zegt het ook altijd tegen mij, op school was dat ook altijd zo.
Oud 06-11-2016, 08:53
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Ik had het niet over alle autisten, ik had het namelijk niet over mezelf. Sterker nog, ik vind de meeste niet-autisten dommig.
Snap ik. "van die autisten die een beetje dommig zijn" is bedoeld als een selectie uit de populatie autisten. Net als "van die bestuurders die asociaal rijden".
"Autisten zijn ook een beetje dommig." is dat niet. Dat geeft een beschrijving van autisten als zijnde dommig.
Maargoed, deadlock denkt dat je met het woord interpretatie weg kan komen als je iets doms zegt. Prima. Op onzin en scholieren.com klopt dat ongetwijfeld.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 09:28
Abby.
Abby. is offline
Ik snap niet hoe je ezelsbruggetjes nodig hebt voor zomer- en wintertijd en dat mensen het serieus nog wel eens verkeerd doen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 09:50
Verwijderd
Ik weet het ook nog steeds niet en zoek het altijd nog op. Het komt niet genoeg voor om er een gewoonte van te maken en ik vind het niet interessant genoeg om te onthouden. Moeilijk is het niet nee, maar wel.... oninteressant ofzo?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 10:15
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik weet het ook nog steeds niet en zoek het altijd nog op. Het komt niet genoeg voor om er een gewoonte van te maken en ik vind het niet interessant genoeg om te onthouden. Moeilijk is het niet nee, maar wel.... oninteressant ofzo?
Serieus, twee dingen die je moet onthouden Nee, sorry, hoe oninteressant het ook is, ik snap dat dus echt niet
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 10:22
Verwijderd
Nou ja, er zijn wel meer dan die twee dingen dat ik moet onthouden Als het alleen maar die twee dingen waren, oké, maar er zijn wel meer dingen die ik moet/wil onthouden die ik wel interessant vind
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 10:43
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Nou ja, er zijn wel meer dan die twee dingen dat ik moet onthouden Als het alleen maar die twee dingen waren, oké, maar er zijn wel meer dingen die ik moet/wil onthouden die ik wel interessant vind
Ugh. Ik.. nou ja, nevermind
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 10:43
Verwijderd
Je snapt het niet en vind het maar raar en een beetje gek dat ik die twee dingen niet onthou! Toch?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 10:47
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Je snapt het niet en vind het maar raar en een beetje gek dat ik die twee dingen niet onthou! Toch?
Ja, maar dat had ik al gezegd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten