Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Als ik ooit trouw of een geregistreerd partnerschap aanga, zou ik ...
alleen mijn eigen achternaam voeren 12 63.16%
alleen de achternaam van mijn echtgeno(o)t(e)/geregistreerde partner voeren 1 5.26%
mijn achternaam gevolgd door die van mijn echtgeno(o)t(e)/partner voeren 1 5.26%
de achternaam van mijn echtgeno(o)t(e)/partner gevolgd door mijn eigen achternaam voeren 3 15.79%
Ik trouw nooit, ik registreer mij nooit als partner. 2 10.53%
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2016, 17:58
Verwijderd
Ik moet eerst nog aan de man zien te komen, dus ik vind het een beetje een confronterend kuttopic. #foreveralone
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2016, 20:31
Verwijderd
Ik zou trouwens nooit voor geregistreerd partnerschap gaan
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 22:47
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik moet eerst nog aan de man zien te komen, dus ik vind het een beetje een confronterend kuttopic. #foreveralone
Pffff
Met citaat reageren
Oud 14-10-2016, 04:29
Pr0xy
Pr0xy is offline
Ik ga natuurlijk nooit trouwen of een geregistreerd partnerschap aan (raar zinsdeel), maar als ik dan toch moet kiezen, dan hou ik natuurlijk m'n eigen naam. Waarom wil men trouwens de naam van een ander hebben, dat is alleen maar verwarrend.
Oud 14-10-2016, 04:31
Pr0xy
Pr0xy is offline
Maar ja, welk antwoord kies ik nou? 'Alleen mijn eigen achternaam voeren' voor de hypothetische situatie van trouwen/partnerschap, of 'Ik trouw nooit, ik registreer mij nooit als partner'. Hm *denk*.
Oud 14-10-2016, 06:31
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Maar ja, welk antwoord kies ik nou? 'Alleen mijn eigen achternaam voeren' voor de hypothetische situatie van trouwen/partnerschap, of 'Ik trouw nooit, ik registreer mij nooit als partner'. Hm *denk*.
Als je nooit trouwt/partnert hoef je niet na te denken over de achternaam, dus dan zou ik voor 'ik trouw nooit' gaan.
Oud 15-10-2016, 01:25
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Als je nooit trouwt/partnert hoef je niet na te denken over de achternaam, dus dan zou ik voor 'ik trouw nooit' gaan.
Oh.
Reageren

Regels voor berichten