|
|
Bekijk resultaten poll: nou? | |||
SP |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 14.81% |
CDA |
0 | 0% |
SGP |
0 | 0% |
CU |
2 | 7.41% |
VVD |
2 | 7.41% |
PvdA |
0 | 0% |
Vrijzinnige Partij (Klein) |
0 | 0% |
50+ |
0 | 0% |
PVV |
1 | 3.70% |
VNL |
0 | 0% |
Forum voor Democratie |
0 | 0% |
DENK |
0 | 0% |
GroenLinks |
6 | 22.22% |
D'66 |
3 | 11.11% |
Partij voor de Dieren |
1 | 3.70% |
Piratenpartij |
4 | 14.81% |
Libertatische Partij |
0 | 0% |
Partij voor mens en spirit |
3 | 11.11% |
blanco |
1 | 3.70% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vraag onze telefonistes tevens naar de speciale aanbiedingen omtrent Wurst Willy ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je X jaar niet in Nederland woont verlies je automatisch de Nederlandse nationaliteit bijvoorbeeld. De VS (en nog meer maar van de VS weet ik het heel zeker) staan toe dat je je nationaliteit opgeeft zonder dat je een nieuwe hebt en dus statenloos wordt. En zo denk ik dat er voor allemaal wel een uitzondering te vinden is. Sorry, even hier terug mieren zoeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je verliest dus in een aantal gevallen automatisch de Nederlandse nationaliteit: https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...teit-verliezen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Let wel eah, ik heb statenloosheid apart benoemd, misschien had je daaruit kunnen opmaken dat het dus niet ging om het verliezen van de nationaliteit als de Nederlandse de enige was die je nog over had. Als je 5 jaar in Oostenrijk woont en de nationaliteit daar aanneemt, verlies je dus automatisch de Nederlandse, dat bedoelde ik.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier was eerder dit jaar, of was het begin vorig jaar toch nog een klein relletje over? Dat mensen dachten dat ze een dubbele nationaliteit hadden maar het stiekem toch niet meer hadden?
Gevonden: http://www.volkskrant.nl/archief/exp...wijt~a3584905/ |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja het aannemen van een nieuwe nationaliteit= einde verhaal voor je nederlandse nationaliteit Als je twee nationaliteiten hebt en je woont 10 jaar aaneengesloten buiten de EU dan raak je hem ook kwijt geloof ik. Als je in die tijd een nieuw NL paspoort aanvraagt dan niet geloof ik. Citaat:
Zelf ben ik brits geboren, op mijn achtiende nederlander geworden. Ik wou nog een Ierse nemen maar dan raak ik dus blijkbaar mijn Nederlandse kwijt ![]() Er zijn wel veel vage onzin verhalen die de wereld in zijn geholpen wbt nationaliteit en paspoorten. Als je gewoon alleen de Nederlandse nationaliteit hebt dan moet je echt veel moeite doen om die kwijt te raken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Okee, er zijn misschien een paar manieren om je nationaliteit kwijt te raken en statenloos te worden, maar dat is duidelijk niet de bedoeling en er zijn véél meer mensen zonder paspoort (niet nodig gehad) dan zonder nationaliteit.
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-11-2016 om 08:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ga op Norbert stemmen. Wat een lieve man is dat, zeg... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
http://nos.nl/artikel/2149947-sylvan...we-partij.html
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ben zeker geen Sylvana-fan, maar heb voor haar meer respect dan dat hele DENK, dus wmb wel een goede keuze. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wat ga je stemmen bij de TK-verkiezingen? df | 118 | 16-09-2016 12:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 233 | 22-07-2012 10:30 |