Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm, ik heb morgen (gast)college en 's avonds een tussentoets. Liefst blijf ik thuis en leer ik voor de tussentoets maar dingen van het gastcollege komen waarschijnlijk ook terug op het tentamen. Al is het wel hetzelfde gastcollege als wat ik vorig jaar ook heb bijgewoond... Twijfel de twijfel.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat in de praktijk menige universitaire studie zich amper onderscheidt van een cursusje en meer HBO-niveau is, maakt het er natuurlijk ook niet gemakkelijker op. Oh, en het is gewoon leuk om HBO'ers op de kast te jagen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Van Dale is sowieso een vervuilende bron; die vinden dat "overnieuw" een woord is, om maar een absurd voorbeeld te noemen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik hecht ook helemaal niet zoveel waarde aan Van Dale, ik zocht er denk ik voor het eerst in 10 jaar iets in op ofzo. En maar goed ook dus dat ik er niet veel mee doe. Maar dat hoef je niet aan mijn hbo'er-zijn te hangen, oetlul ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar de collegejaren? Ik heb een goed studentenleven gehad ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar mooi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet dat taal zo werkt, en ik vind dat in principe prima en zelfs positief. Maar in principe is leuk, in de praktijk is mij aangeleerd dat bepaalde zaken fout zijn en als andere mensen die dan toch gebruiken, en het zelfs standaard wordt, blijf ik dat lelijk vinden. Dan kan dat principe niet mijn jarenlange afkeer overwinnen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heuy ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik probeer mezelf te verbeteren.
|
|