Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2017, 18:17
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Heel goed eigenlijk. Lekker aan het werk, boel is allemaal wat gestabiliseerd en veel goede dingen in het vooruitzicht.
Alleen binnenkort de eerste jaarlijkse controle, ergens toch altijd een beetje spannend.
En met jou?
Ah wat fijn! En ik kan me voorstellen dat dat spannend is ja. Hopelijk is alles in orde.

Met mij gaat het momenteel niet geweldig, maar dat komt wel weer. Het moet even zomer worden, dat scheelt al een hoop!
Advertentie
Oud 12-01-2017, 19:39
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ah wat fijn! En ik kan me voorstellen dat dat spannend is ja. Hopelijk is alles in orde.

Met mij gaat het momenteel niet geweldig, maar dat komt wel weer. Het moet even zomer worden, dat scheelt al een hoop!
Mja, winter is altijd minder. Kan je nog wel dingen doen op het moment?
Ik ben echt voor zomer.

Ga ervanuit. Maar toch beetje een ding. Meer dan ik verwacht had, maar goed komt vast goed.
Oud 12-01-2017, 19:41
Holland Oates
Holland Oates is offline
Hallo schattenpoepjes.
Oud 12-01-2017, 19:49
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mja, winter is altijd minder. Kan je nog wel dingen doen op het moment?
Ik ben echt voor zomer.

Ga ervanuit. Maar toch beetje een ding. Meer dan ik verwacht had, maar goed komt vast goed.
Het is lastig. Sinds mijn medicijnen niet meer leverbaar zijn is het eigenlijk één groot drama en heb ik godzijdank de mogelijkheid gekregen om mijn huidige stage thuis af te maken. Ik had genoeg praktijkuren gemaakt en men was tevreden over mijn praktijk prestaties, dus dat was fijn. Maar 1 februari begin ik met mijn afstudeerstage dus dat is wel echt een beetje kut. Aan de andere kant is het wel weer fijn om iets heel leuks en nieuws te doen en tegen die tijd is mijn medicatie er weer zoals het er nu naar uit ziet, dus komt wel goed hopelijk! Ik heb er in ieder geval heel veel zin in, dus dat is fijn. En verder zal het ook wel beter gaan als het minder vochtig is en het warmer is, maar dat duurt nog eventjes.

Dat is ook niet zo gek. Wanneer heb je je controle? Succes in ieder geval!
Oud 12-01-2017, 19:49
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Hallo schattenpoepjes.
HALLO
Oud 12-01-2017, 19:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat voor medicatie van je is er niet leverbaar, Kikaa? Stom is dat zeg. Ik heb het een tijdje gehad maar toen kon ik via de internationale apotheek in Venlo uit Duitsland krijgen.
Oud 12-01-2017, 20:04
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat voor medicatie van je is er niet leverbaar, Kikaa? Stom is dat zeg. Ik heb het een tijdje gehad maar toen kon ik via de internationale apotheek in Venlo uit Duitsland krijgen.
Ontstekingsremmers, dus ik barst nu van de ontstekingen in in mijn gewrichten en spieren. En het probleem is dat ik lactose intolerant ben en in alle andere medicijnen lactose zit. En met zetpillen gebeurde er dingen die ik nooit voor mogelijk had kunnen houden dus dat was ook geen optie. Ach ja, eerst zou het er in april weer zijn en vandaag belde ik de farmaceut en kreeg ik te horen dat het er in week 4 is dus dat was een vreugde moment
Oud 12-01-2017, 20:15
Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Okeeeeee gisteren was het nog onduidelijk of ik een vast contract zou krijgen, maar nu lijkt het er best een beetje op dat ik een vast contact krijg en zijn er al twee groepen die me willen hebben
Jeeeeeeeej van harte!!!
Oud 12-01-2017, 20:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ontstekingsremmers, dus ik barst nu van de ontstekingen in in mijn gewrichten en spieren. En het probleem is dat ik lactose intolerant ben en in alle andere medicijnen lactose zit. En met zetpillen gebeurde er dingen die ik nooit voor mogelijk had kunnen houden dus dat was ook geen optie. Ach ja, eerst zou het er in april weer zijn en vandaag belde ik de farmaceut en kreeg ik te horen dat het er in week 4 is dus dat was een vreugde moment
Wat ongelukkig allemaal maar wel fijn dat het er binnenkort weer is hopelijk duurt het dan niet heel lang voor alles weer rustiger is.
Oud 12-01-2017, 20:19
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat ongelukkig allemaal maar wel fijn dat het er binnenkort weer is hopelijk duurt het dan niet heel lang voor alles weer rustiger is.
Ik heb nog vier pillen die ik met mijn leven bewaar.
Oud 12-01-2017, 20:24
Verwijderd
Dit is mijn koelkastmagnetenverzameling:
Verwijderd
Alle magnetenplekken ben ik dus geweest.
Verwijderd
Het omcirkelde is voor Fok, verder niet relevant, de vier nieuwste aanwinsten.
Oud 12-01-2017, 20:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Haha

Bij mij was het alles of niets, als ik een pil mis, is mijn bloedspiegel niet goed en werkt het niet.
Oud 12-01-2017, 20:28
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dit is mijn koelkastmagnetenverzameling:
[afbeelding]

Citaat:
Dit wilde ik dus vragen MAAR DAN NIET HE
Oud 12-01-2017, 20:35
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Hoe bedoel je, niet relevant? JIJ VUILE VREEMDGANGER!
Oud 12-01-2017, 20:36
Verwijderd
Iemand vroeg daar naar m'n souvenirs die kwijt waren (met m'n koffer) maar aangezien die terug is, is dit ook terug. Dus ik moest foto posten en de souvenirs zijn omcirkeld. Behalve het Beertjee Paddington wat ik voor m'n nichtje heb gekocht.
Oud 12-01-2017, 22:26
Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Wat stom . Kan je ze niet uit het buitenland laten komen? ik heb zelf medicijnen die in Nederland niet vergoed of voorgeschreven worden maar die haalt mijn dokter uit duitsland. Kost wat maar anders kan ik alleen in bed liggen en pijn hebben.
Oud 12-01-2017, 23:54
WolterB
WolterB is offline
Niet kunnen slapen is stom, maar buiten ligt een mooie laag sneeuw
Oud 12-01-2017, 23:59
Verwijderd
Oja hier ook
Oud 13-01-2017, 01:13
Verwijderd
Jaarafrekening energie is binnen. 51 euro bijbetalen
Oud 13-01-2017, 05:26
Verwijderd
Ik wilde vandaag naar de stad gaan om wat spullen te kopen, maar de sneeuw is te extreem
Oud 13-01-2017, 05:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hier gelukkig geen sneeuw. Hopelijk ook niet glad.
Oud 13-01-2017, 05:38
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat stom . Kan je ze niet uit het buitenland laten komen? ik heb zelf medicijnen die in Nederland niet vergoed of voorgeschreven worden maar die haalt mijn dokter uit duitsland. Kost wat maar anders kan ik alleen in bed liggen en pijn hebben.
Nee, er is echt van alles geprobeerd maar de grondstoffen waren op. En er zijn genoeg andere oplossingen maar die bevatten allemaal een lading lactose waar je u tegen zegt. Ach ja, nog even waarschijnlijk!
Oud 13-01-2017, 05:39
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde vandaag naar de stad gaan om wat spullen te kopen, maar de sneeuw is te extreem
Die 2cm sneeuw?
Oud 13-01-2017, 05:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nee, er is echt van alles geprobeerd maar de grondstoffen waren op. En er zijn genoeg andere oplossingen maar die bevatten allemaal een lading lactose waar je u tegen zegt. Ach ja, nog even waarschijnlijk!
En van die lactasedingen bijslikken heb je vast ook geprobeerd?
Oud 13-01-2017, 06:33
Verwijderd
Citaat:
tering
Oud 13-01-2017, 06:53
Verwijderd
Oud 13-01-2017, 07:16
Verwijderd
Penelope, krijg je de deur nog wel open of zit die dichtgesneeuwd?
Oud 13-01-2017, 07:17
Verwijderd
Oh, en dank allemaal voor de felicitaties voor mijn vaste contract
Oud 13-01-2017, 07:20
Verwijderd
Oh die post heb ik gemist! Gefeliciteerd rooie!
Oud 13-01-2017, 07:25
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Oh, en dank allemaal voor de felicitaties voor mijn vaste contract
Gefeliciteerd! Super fijn joh
Oud 13-01-2017, 07:29
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Het is lastig. Sinds mijn medicijnen niet meer leverbaar zijn is het eigenlijk één groot drama en heb ik godzijdank de mogelijkheid gekregen om mijn huidige stage thuis af te maken. Ik had genoeg praktijkuren gemaakt en men was tevreden over mijn praktijk prestaties, dus dat was fijn. Maar 1 februari begin ik met mijn afstudeerstage dus dat is wel echt een beetje kut. Aan de andere kant is het wel weer fijn om iets heel leuks en nieuws te doen en tegen die tijd is mijn medicatie er weer zoals het er nu naar uit ziet, dus komt wel goed hopelijk! Ik heb er in ieder geval heel veel zin in, dus dat is fijn. En verder zal het ook wel beter gaan als het minder vochtig is en het warmer is, maar dat duurt nog eventjes.

Dat is ook niet zo gek. Wanneer heb je je controle? Succes in ieder geval!
Wat een ellende met het niet leverbaar zijn van je medicatie zeg. Ik vind dat er dikke boetes op zouden moeten staan, wat een gezeur
Fijn iig dat het met deze stage te regelen is en hopelijk is het weer snel leverbaar. Gaat het snel beter als je ze weer hebt of heb je dan ook nog weken nodig?

6 februari. Kreeg de brief vlak voor de kerst en had hem niet verwacht nog in het vorige jaar maar ach, nu komt het er gewoon rustig aan.
Oud 13-01-2017, 07:31
Verwijderd
Idd Ieke. Dat is ook zo met Thyrax. Ik was 3 jaar bezig met de dosis goed krijgen. Bloedtesten erbij. Valt lekker onder het eigen risico.
En dan moet je overstappen omdat de fabriek verhuist. Dus weer al die bloedtesten om de dosis goed te krijgen. Mag je lekker zelf betalen.
Oud 13-01-2017, 07:42
Verwijderd
Ik vind het echt bizar dat dat blijkbaar kan en mag.
Oud 13-01-2017, 07:48
Verwijderd
Eens. En ondertussen lekker gammel voelen.
Oud 13-01-2017, 07:51
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
En van die lactasedingen bijslikken heb je vast ook geprobeerd?
Het is bij mij niet alleen de lactose, dat is het probleem helaas. En drie maanden van die pilletjes slikken is ook niet echt de oplossing..

Citaat:
Wat een ellende met het niet leverbaar zijn van je medicatie zeg. Ik vind dat er dikke boetes op zouden moeten staan, wat een gezeur
Fijn iig dat het met deze stage te regelen is en hopelijk is het weer snel leverbaar. Gaat het snel beter als je ze weer hebt of heb je dan ook nog weken nodig?

6 februari. Kreeg de brief vlak voor de kerst en had hem niet verwacht nog in het vorige jaar maar ach, nu komt het er gewoon rustig aan.
Ja, echt zo stom. Je hoort het de laatste tijd zo vaak. Ook nog een ander reuma medicijn dat ik niet meer slik, maar je zal het verdomme beide slikken. In één maand tijd is dan gewoon je medicatie niet meer beschikbaar.

Qua pijnmedicatie helpt het wel snel
, maar ik heb momenteel zoveel ontstekingen dat het wel even duurt totdat dat weg gaat, ben ik bang. Kan me ook niet voorstellen dat de hoeveelheid ontstekingen momenteel goed zijn, ben doodsbang voor nog meer beschadigingen. Maar goed, gaat wel weer goed komen. ik heb dus nog vier pillen, dus een paar dagen voordat ik ze heb kan ik beginnen. Dan is hopelijk de allerergste pijn voor m'n nieuwe stage weg.

AH nog even dus. Wil je me een PM sturen daarna?
Oud 13-01-2017, 08:08
Verwijderd
Jinx heeft me potverdorie al twee keer gebeten, zoveel houdt ze van me schijtbeest.
Oud 13-01-2017, 08:16
Verwijderd
Mijn schatje bijt me nooit! Rent tegenwoordig wel door mn huis heen. En springen van bank naar bank. Mn nichtje vind het geweldig!
Oud 13-01-2017, 08:21
Verwijderd
Toen weer onze ratten nog hadden, vond ons neefje die ook fantastisch. Sowieso, door beesten waren echt een succes bij kleine kinderen. Ik wil opnieuw ratten
Oud 13-01-2017, 09:25
Carn
Carn is offline
Wat een ellende weer. Maar D’Artagnaniël is wel stoer
Oud 13-01-2017, 09:49
Verwijderd
Oud 13-01-2017, 11:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Toen weer onze ratten nog hadden, vond ons neefje die ook fantastisch. Sowieso, door beesten waren echt een succes bij kleine kinderen. Ik wil opnieuw ratten
Nou, mijn neefjes pletten zich helemaal tegen de muur om maar zo ver mogelijk van de rattenkooi vandaan te zijn haha. Als ze aan de andere kant van de speeltuin een kat zagen lopen was er dikke paniek. Als er een VLIEG op de tafel landde was het al dikke paniek. Inmiddels gaat het wel iets beter maar ik verwacht niet dat dieren snel een succes zullen zijn bij ze
Oud 13-01-2017, 11:42
Verwijderd
Oud 13-01-2017, 11:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Sa^ga had een vriend van me die op de ratjes toen paste in zijn neus gebeten Ik moest stiekem wel lachen. Awh, ik mis ze ook wel
Oud 13-01-2017, 14:42
df
df is offline
Oud 13-01-2017, 14:47
WolterB
WolterB is offline
Fantastische aflevering was dat
Oud 13-01-2017, 14:54
Yne
Yne is offline
Twee nachtjes naar Groningen, was weer fijn. Zelfs nog naar een hipstertent geweest waar een gek punkbandje optrad ivm Eurosonic
Oud 13-01-2017, 15:39
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
helemaal jouw straatje
Oud 13-01-2017, 16:31
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Wat een ellende weer. Maar D’Artagnaniël is wel stoer
Oh man

Zo'n D’Artagnaniël kan later gewoon als Daniel door het leven, en zelfs T’cxzayneau kan zich gewoon voorstellen als Zeno, maar Rayviënshellinne, Andrianiaina en Sheorphedelion?

Regels voor berichten