| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Och, toen ik 12/13 was kocht in albums van Blackstreet, Spice Girls en DJ Madman
![]() En vaak singles die in de bak bij de Free Record Shop voor Fl. 1,- lagen
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn eerste echte zelfgekochte cd was Nelly Furtado, Whoa Nelly, dus toen moet ik 11 geweest zijn. Maar daarvoor had ik ook al wel een cassettebandje gekocht van RHCP en wat hitzones van vriendinnen gekopieerd
Maar goed het gaat verder ook niet om of je wel of niet in muziek geïnteresseerd bent, ik kan alleen altijd slecht tegen ouders die denken dat ze hun kind zo kunnen sturen door van alles te verbieden. Deel van een weerbare volwassen persoon worden is toch ook dat je zelf dingen ontdekt. Maar goed, ik kan natuurlijk niet echt inschatten hoe dat in die omgeving was, het komt alleen zo over. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Misschien ook wel verschil in leeftijd tussen Kristaco (en mezelf) en Eline. In de tijd dat ik muziek ontdekte kon je nog niet downloaden, het internet was er toen misschien net. Toen nam ik cassettebandjes op van de radio of ik kocht cd's van mijn zakgeld. Maar nu zie je amper meer cd winkels in het straatbeeld.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|