Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een vette rap van m'n ex (sinds 3 dagen) en daar ben ik echt blij mee, gaat over mij en al mijn pluspunten...en zijn liefde voor mij...Hij is een soort MC...hihi Ben ik echt trots op.
![]() Kuzzje Ik
|
Een kaart die hij me een keer gegeven heeft omdat ik ziek was en een kettinkje wat ik van m gehad had omdat hij het niet met 3 maanden of met 6 wou geven, deed hij t maar met 5. Heel logisch....
Maar bij die kaart word ik altijd helemaal warm van binnen en dat kettinkje doe ik nooit af. alleen om zo af en toe schoon te maken... ![]()
|
Verwijderd
|
Ketting met een sterretje eraan, zn 'grad' foto
![]() ![]() verder een aantal gesprekken over msn en een herinnering die ik niet van plan ben op internet te gaan zetten. ![]() |
![]() |
|
- Haar foto die ik voor m'n 17e verjaardag gehad heb
- De DVD die ik voor m'n 18e verjaardag gehad heb, was Titanic, de film die we op ons 1e afspraakje gekeken hebben - Onze ringen die we hebben laten maken toen we een half jaar samen waren - Onze paraplutjes van ons ijs bij ons jubileum-etentje (half jaar) in frankrijk (Vallont Pont d'Arc 17/8/01) - Onze foto's uit Frankrijk, die ik allemaal heb laten uitvergroten (50x75cm) - Beertje, Koe, Valentijnsbeertje en Pikachu; de knuffels die ik allemaal van haar gehad heb - Al haar mailtjes en sms-jes (allemaal bewaard ![]() - Elke herinnering samen met haar... *zwijmel* |
![]() |
|
![]() |
De ketting die hij mij vorig jaar augustus in Italië heeft gegeven. Toen hij hem bij mij om deed zei hij dat ie van me hield en dat ie hoopte dat ik hem op deze manier nooit zou vergeten. Ik heb die ketting sindsdien nooit 1 dag af gehad! Najah, 1 keer kon ik hem een week niet dragen, omdat ie onder de douche kapot was gegaan en hij dus gemaakt moest worden. Toen de ketting kapot ging heb ik heel erg gehuild.
![]() ![]() Ik heb nog heel veel andere dingen van hem die erg waardevol zijn, maar deze ketting betekend het meest voor me. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
- een bik die geluk zou moeten gebracht hebben tijdens de examens (een bloemetjesbik
![]() - een uitgedroogde narcis die hij ooit eens in mijn straat is komen leggen met een lief kaartje aan omdat ie toen mijn huisnummer nog niet wist ![]() - al zijn mailtjes, smsjes -een zelfhulpkit die hij maakte omdat ik 2 weken op reis ging (inhoud: briefjes voor elke dag, handwoordenboek Italiaans, massa's chocola, een petje, stickertjes, zijn poëzie uit zijn kindertijd, zucht hoe lief) Mwah, voor de rest zijn we luchtiger, schrijf ik zijn sigarettenpakjes altijd vol boodschapjes enzo ![]()
|
Ik heb van mijn vriend voor mn verjaardag een brief gehad ( wel meer hoor
![]()
|
![]() |
Alles wat ik van mijn vriendje heb, is waardevol voor mij... =)
Laatste valentijnsdag.. (We hadden nix....ik kende hem niet eens..) Hij vroeg wat ik wou hebben.. ik zei... JOU! (Wist niet dat hij het serieus zou opvatten ![]() ![]() Ik heb altijd een kettingkje om dat ik van hem gekregen heb..... Betekent heel veel voor mij ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Analyseren Verwijderd | 24 | 23-10-2006 20:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Respecteren, liefde? Toddish | 22 | 28-05-2006 14:35 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Aan de Christenen! Mujahideen | 56 | 06-03-2002 09:07 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |