![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
danku ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: normaal (als in meer voorkomend), maar niet aan te raden om 't zo te laten. Rek 'm op. Hoe? Of stjif laten worden terwijl je 'm vasthoud, ofwel onder de douche je voorhuid naarachter trekken zodat 't een klein beetj prikt (maar nog houdbaar is). Als je niet kunt wachten? Ijsblokje ertegen voor zo lang je kan houden (kijk wel dat 't er niet aan blijft plakken, brr) en *SNOK*, dag velletje. |
![]() |
|
Ff aanvullen : dit horen pappie's dus te zeggen aan hun ongeveer 6 jaar oude zoon, dat 'ie z'n velletje naar achter moet krijgen, dit doen tijdens zeiken en zich daar altijd wassen, en altijd zien dat de eikel bloot blijft.
Dit dus als tip voor alle toekomstige vaders die dit probje willen voorkomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb overigens nog ergens een plaatje liggen met wat medische afbeeldingen over hoe ver dat velletje er nou er eigenlijk af moet. Maar hoe plaats je hier foto's? Laatst gewijzigd op 13-01-2003 om 12:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar dan zonder spaties achter de G van IMG.
||
Citaat:
![]() Maar ik ga dan maar ff "oefenen", hoe pijnlijk me die oefenigen ook lijken...
|
![]() |
Volgens mij is het inderdaad aardig normaal. Gezien het aantal jongens met het probleem, lijkt het me niet bepaald een afwijking of iets dergelijks.. Het zal inderdaad met de tijd wel veranderen.
Hihi, best wel lol als je denkt dat al die gozers in dit topicje nu allemaal onder de douche 'rekoefeningen' staan te doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik HAD dit ook...Heb een heel eind gelee toen over gehaald en stijf laten worden omdat ik het zo abnormaal vond...
Het was echt HEEL nipt of dat ding sprong eraf ![]() (en toen kreeg ik em gvd niet meer terug ook ![]() Het is toen geleidelijk aan gemakkelijker geworden...Nu geen problemen meer mee...maar doe me niet na, oefen gewoon, of ik was bijna mijnheer toompje kwijt!
|
![]() |
Jah,dit vinden de vrouwen natuurlijk heerlijk. lachen met problemen die zich bij de mannen voordoen..
![]() Kvind ut ook wel grappig, dankzij dit forum zijn de voorhuiden van heeel veel jongeren nu aan het uitrekken.. ![]() Maar idd, dit zouden ze in de biologielessen mogen vertellen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
fuck ik heb dit ook... aangezien deze topic alweer oud is: werkt het? en is het pijnlijk?
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 17:59. |
![]() |
||
Citaat:
anime smileys zijn kut. als in ^^ >_< ^_^. heeft nix met bewegend te maken ![]() k? achja kan je vast ook nix aan doen, genetisch bepaald ofzo :/ ![]()
|
Had er vroeger (op me 11/12e ook 'last' van, najah toen had ik hem nog nie egt nodig), maar is na verloop van tijd goedgekomen. Gewoon een paar keer per week oprekken, bij voorkeur in de douche of bad (minder pijn). Dan komt het helemaal goed.
![]()
||
Citaat:
naja gelukkig maar...laten we maar blij zijn dat we het makkelijk hebben ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm ik heb helemaal geen problemen daarmee gelukkig.. bij mij iz zelfs me eikel niet helemaal overdenkt als ie slap is (behalve in koud water dan), maar ik heb geen huis te kort als ie wel stijf is.. so there is a god, and he loves me!
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Alternatieve brandstoffen Verwijderd | 32 | 21-01-2010 15:48 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #116 rare kwast | 492 | 19-12-2007 21:11 | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Psychologie |
Probleempje Thuis Lollige | 3 | 30-11-2006 21:00 | |
Liefde & Relatie |
je weet het wel maar wilt het gwn niet zien? kissygirl | 22 | 03-01-2005 16:50 | |
Vrije tijd |
relschoppers RoelRietenstoel | 82 | 20-04-2003 14:01 |