Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik was dus Caviaatje (Caafiej werd ik ook wel genoemd) Met mij gaat t nu wel goed denk ik ![]() Ik heb op dit moment nog goed contact met 5 mensen en de rest wat of veel minder. Ik heb nu nog met Miricle contact, m'n knappe elegante zusje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vind het echt leuk dat iedereen in dit topic weer bij elkaar komt zo ![]() Knuffel, Pootje en een Likje Caviaatje Als het niet blaat, dan schaapt het niet!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als rhian het nie erg vind dan kom je lekker owk zondag en zo niet dan spreken we wel wat anders een keer af time is on my side a powerfull ally indeed ![]() maar mensjes... ik mis jullie allemaal best wel heel verschrikkelijk erg ![]() *hugs and kisses* love ya all Akkiej
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Al die mensen...
![]() Ik wil ZW terug!!! ![]() Met mij gaat het eerlijk gezegd niet zo goed... School gaat wel, maar is érg moeilijk. M'n klas is niets. Met 1 kan ik wel goed praten, met een andere ook wel, en de overige 19 zijn niets waard. Van mij mogen ze dood vallen, dat wensen ze mij ook toe! Daarnaast mag ik nauwelijks meer op internet, vooral op MSN en het forum. Hier op het forum kan ik nog wel blijven komen, van school, maar daar hebben ze (natuurlijk) geen MSN... ![]() Ik wil het óude ZW weer terug, het ZW van anderhalf jaar geleden, dát mis ik! De laatste maanden van ZW (en alle vervolgfora) waren ook niet zo geweldig... ik wil ZW terug!!! Voel me niets... ![]() Ik mis iedereen, alle steun van vroeger, nu zit ik alleen! ZE HEBBEN M'N VEILIGE HUISJE AFGEBROKEN! ![]() Kuttelatie! (a.k.a. Kut-Korrelatie...) Die kwam opeens in me op, sorry... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Owja, Ak? Ik kom om twaalf uur ![]() *knuffel* Caafiej
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmz, ik zou het zeg maar wel echt heel erg cool vinden, maar 12 uur red ik echt niet.. |
![]() |
|
![]() |
mensjes
![]() kheb er een beetje de pest in want ik had al wat getypt maar toen ging er iets mis ![]() (o let trouwens niet op de naam, is van iemand anders. ook nooit gebruikt geloof ik maar oke). ja ik zat dus ook ongeveer een jaar op zw, ik was sparkle. ik heb er niet echt spijt van, heb er leuke mensen leren kennen. met twee daarvan heb ik nog contact en de rest is eigenlijk beetje verwaterd... maar het blijven leuke mensen ![]() jah ik denk dat het wel goed is dat het forum nu weg is, je word toch wel vaak meegesleurd in die depressie-sfeer. maar ja de (h)erkenning is dan wel weer heel goed.. en je kunt nu toch ook nog contact houden met de mensen waarmee je contact wil houden ( ![]() oe komen ineens allemaal herinneringen boven ![]() ![]() ik geloof trouwens dat het met sander (kaspertje2) wel goed gaat.. hij was laatst op tv, iemand gezien? nou ja is mss paar maanden geleden maar goed. ja en ik vraag me ook wel af wat er van ellen gekomen is... nouja, ik ben blij dat het met de meesten toch goed gaat ![]() ![]() *knnnuufff* sanne |
![]() |
||
Citaat:
denk niet dat et echter leuk zal zijn ![]() Alleen ik, rhianne en syl zullen er zijn en er is een grote kans dat we naar m'n huis gaan omdat er in h'wijk niks te doen is op zondag we kunnen natuulijk owk een filmpje gaan pakken of ik kan scider en redle en anderen owk uitnodigen maar dat zal wel nie gaan *hugs* Aktai
||
Citaat:
![]() ik heb nu niet zoveel tijd, maar ik belooof dat ik dit weekend ga mailen ![]() (het voornemen is er ![]() *knuuuuuuffelll* (sorry was even offtopic ![]()
|
*denkt ook ff aan goeie tijden*
![]() Syl en de blauwbeklolly in het pannenkoekenrestaurant en euhmz...Syl en ik in de slappelach-op-de-straat-liggend-midden-in-A'dam ![]() Het huisbezoek van Matthijs, m&m-freak ![]() En euhmz...DAT POOLEN!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() Maar die speelgoedwinkel in Amsterdam en dan foto's maken sloeg echt alles ![]()
|
![]() |
ik hoor hier iedereen over 'het terugdenken aan de goeie tijden'
waarom kan ik dat niet? waarom is het eerste wat in mijn hoofd komt, de crississen enz enz enz.. pas dan kan ik denken aan de goeie vriendschappen en de lol die er beleefd heb, maar dan moet ik echt goed graven, terwijl er genoeg leuke momenten zijn geweest! Nja, t zal
||
Citaat:
*ligt vlak* en syl die er geen moer van snapte dat t hele restaurant vlak lag ![]() ik durf die speelgoedwinkel nog niet in hoor ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Owney, die stond in m'n agenda en die hebbik aan Scider gegeven, dus nu heeft hij m ![]() En het bowlen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En natuurlijk het dilemma a la D. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() SYL?????????? leg jij es uit??? *smekend kijk* IK WIL HET OOK SNAPPEN!!!!!! en nee rhiann ik snap em ook niej ![]() ![]() *huggiejs*
||
Citaat:
![]() Mjah...owkeej, kzeg owk niej dak t niej ben ![]() ![]() OWKEEEEEEEEEEEEEEJ, je hebt gelijk ![]() Als ik m maar snap huh ![]() ![]()
||
Citaat:
De crisis enzow waren echt slopend... ikzelf moest er owk niej te lang zitten... en tja... zw was owk niej positief, ik bedoel, depressies... *vaag ijlverhaaltjuh* Syl ps: rhian! dat was niej leuk!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heeeej...
Ik heb er ook een hele tijd op rondgelopen.. Ja, was niet depri ofzow, maar kwam om mensen te helpen.. (vooral Suuzj, waar ik nu eigenlijk nog maar weinig kontact mee heb...). Ik heb later nog wel wat mensen gesproken ja. Alleen met Remmy heb ik nu nog eigenlijk echt intensief kontact... Toch raar, zo'n hoofdstuk in je leven, en ineens is het over... Achja... Xxx, Suus
||
![]() |
Citaat:
Ik heb deze topic geopend omdat ik persoonlijk geen crisissen daar meegemaakt heb. Dus ik kijk er als iets (overwegends) positief op terug. De mensen die ik toen leerde kennen waren (in mijn ogen) wel depressief maar niet levensbedreigend om het zo maar te zeggen. Waren het persoonlijke erge dingen die jij als negatief aan zwaarweer ervaart of dingen waar wij allemaal vanaf wisten? (dan weet je wel wat ik bedoel denk ik) Greetz |
![]() |
|
![]() |
Nee zijn niet allemaal dingen waar iedereen van af weet denk ik.
Ik heb TEveel crisissen meegemaakt, met meerdere personen(ook wel mezelf, mja weet natuurlijk niet helemaal hoe de desbetreffende personen daarover denken), djees.. als ik aan sommige situaties trugdenk begin ik nog steeds te trillen. Was allemaal best wel erg heftig.. ouders bellen, huisarts bellen (van anderen dan he), nachtenlang smsen met iemand, bellen, msnen.. Ik zat regelmatig hier te janken achter de computer.. Nee mijn herinneringen zijn niet positief. Maar ik ben het wel met blackdolfin eens dat ik aan de meeting(s) wel leuke herinneringen heb ![]() maar niet aan zwaarweer.. Op het laatst interesseerde het me niet meer. Als er dan stond van 'Ik ga zelfmoord plegen, deed het me niets, raakte het me niet meer, dacht ik 'tot morgen, whatever, je lult' Behalve als het om de mensen ging om wie ik gaf/geef. Dan ging ik voor ze door t vuur.. tenkoste van mezelf.. In december heb ik wel wat aan het forum gehad, aan de reacties op de post van foxie(degene die me kennen weten wel waar het over gaat..) enorm zitten janken erom, maar het deed me wat goed op dat moment..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mja.. Nu is het allemaal wel gemengd met mn echte leven want het forum is er niet meer. Met Graph heb ik nog steeds veel contact. Verder hoop ik het met anderen te houden. Maar ja, zoals Lowlands.. daar dan Suuz en Bar knuffelen ![]() |
![]() |
|
*moet opeens weer aan ruziejs denken* mja, khad altijd ruzie met iemand... mja, was owk niej leuk, vooral als iemand dan zegt dat ie zelfmoord ging plegen door jouw schuld... maar aan de andere kant was er dan weer iemand anders die zow lief was om je dan weer te helpen enzow... tis allemaal zow dubbel...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
meld mij ook even, kwam hier toevallig langs
Geen idee of mensen mij kennen, ja Jessie iig nog wel. Ik ben Judith, heb dus ook een tijdje op ZW gezeten. met Dawina en Jessie heb ik op het triversum gezeten en verder heb ik nog wat contact met Fluppie/ Mattijs, Salival en Scider. Greetz |
![]() |
|
Heette je op het forum ook "judith" of zoiets?
dan weet ik nog wel wie jij was, jij had van die lieve plaatjes ![]() toch wel grappig dat er zoveel hier op scholieren komen/lezen
||
Citaat:
alles goed? x-je Laura
||
Citaat:
![]() *knuffiej* jessica
||
![]() |
Citaat:
![]() Leuk dat jullie me nog kennen, vind het ook leuk om jullie weer zo allemaal even bij elkaar te zien. 'T was een moeilijke periode maar ik heb toch fijne herinneringen aan het forum, heb er toen de tijd ook veel aan gehad. Ben nog altijd op zoek naar een forum waar ik me een beetje vertrouwd kan voelen, maar jammer genoeg kan ik 't oude sfeertje dat er was nergens anders meer terug vinden ![]() Balen, want eerlijk gezegt kan ik het hard gebruiken, maja niks aan te doen. BTW. super fijn om te lezen dat je zo'n lieve vriend heb McPhee (noem je nog maar effe zo, die naam is me vertrouwd). Nu nog snel een hokkie voor jezelf! ik duim voor je Liefs juut |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
heb jij een "psychische stoornis" ? (of hoe je dat netjes zegt) RammsteinRulez | 133 | 16-08-2009 12:12 | |
Psychologie |
Internetidentiteit Antoni | 29 | 20-08-2006 10:49 | |
Beleidszaken |
(psych) AM beleid een beetje overdreven.. ~~dolce~~ | 94 | 27-12-2003 10:24 | |
Psychologie |
Het nieuwe beleid van Psychologie Simon | 20 | 22-01-2002 12:37 |