Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nah, 1 tegen 4 noem ik neit dapper meer, maar suicidaal. maar ik denk dat ik mijn mobiel wel heel per ongeluk zou laten vallen ofzo. of ik doe zoals die mariniers die ik ken dat ook deden; flashbang meenemen ![]() (alleen heb ik niet toegang tot een arsenaal aan wapens) 1 persoon, ok. kan ik hebben. 2 personen ook, maar dan zorg ik wel dat ik (hoe stom het ook mag klinken) de eerste rake klap uitdeel, en dan bij voorkeur dat de kansen weer 50/50 zijn, if you get mah point of view >:-] (*kuch* knieën *kuch*) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
nu ontopic: ik denk dat je altijd een goede afweging moet maken tussen noodweer/noodgronden en eigen rechtertje spelen. Daarvoor hebben we een rechter. Daarom ben ik het ermee eens dat de man is opgepakt echter ik denk dat het in deze situatie vrijspraak eniogszins gerechtvaardigd is.
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *skapiemode* Citaat:
als ik dan zonodig moet, dan gaat er in dat geval ook 1 van hun mee ![]() just to even the score. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
on-topic. ik blijf erbij dat die supermarktflip, goed gehandeld heeft, als wat meer mensen dat zouden doen, dan neemt het aantal overvallen misschien ook af, ik zeg misschien omdat ik geen waarzegger ben. bij dat tuig moet je het er gewoon uitslaan, gevangenis helpt toch neit, ze zitten toch al in dat criminele circuit, dus als je ze eens hardhandig op de feitten drukt, gaan ze misschien eens iets anders proberen. zelfs zij kunnen de risico's dan begrijpen. |
![]() |
||
Citaat:
REIE
|||||
Citaat:
![]() Anyway, die rechten van jou, heb je die zelf bedacht? Rechten heb je omdat andere mensen hun recht gebruiken om die van jou te bedenken. Het hele principe mensen/dierenrechten is natuurlijk grote onzin, want ik denk dat iedereen dat zelf wel mag bepalen. Je hebt geen rechten nodig om bepaalde handelingen strafbaar te stellen. Als ik echter een papiertje op straat gooi hoef ik natuurlijk ook niet aan te komen met klachten als iemand me erop aanspreekt. Iedereeen weet wat wel en niet mag en wat de motivatie erachter is. Sommige wetten/regels zijn betwistbaar, maar ik denk dat iedereen het wel eens is over stelen. Als je steelt ben je fout bezig, hoe is het dan mogelijk dat je een beroep doet op diezelfde wet die je net overtreden hebt? Word jij boos op een leraar als je een 1 krijgt voor een toets waar je gewoon niet voor geleerd hebt? Citaat:
Citaat:
Ik denk dat ze er niet van genoten hebben Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik vind het inderdaad erg vreemd zoals heel veel hier reageren ja.
je meot echt niet van mij vragen om onder mijn bed te kruipen met een mobieltje in mijn lauw en me deken half meegetrokken alser iemand inbreekt... hell no, de mag-lite (4 cells) gaat mee, de kisten gaan aan en de snijbestendige handschoenen aan, je zet die mag-lite op meest gebundelde straal en je hoeft maar ff in ze ogen te schijnen en hij ziet voorlopig ff geen flikker meer in het donker ![]() you can't hit what you can't see! |
![]() |
|
Ik kruip in m’n kast en bel McGyver, die gewapend met gepantserde oorbellen, een zaklamp met 5 batterijen (die komen harder aan) en een techniek waarmee hij van een stokvis een katapult kan maken.
Is bijna net zo effectief, Havock! Verder is het mijn inziens niet meer dan logisch dat mensen hier zo reageren. Zodra we zelf gaan bepalen wat goed of fout is, kunnen we die enorme politiemacht die men in Nederland wil ook wel afschaffen. Dat neemt overigens niet weg dat het ook een logische handeling is van de supermarktchef. Je gaat in zo’n situatie niet vragen of je even de politie mag bellen met zijn telefoon, omdat je zelf geen beltegoed hebt. Logisch, maar gelukkig nog wel strafbaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2- beter to die as a hero, than to live as a zero. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2 - Niets is zo charmant als een spreuk aan de wand. Maw, dit soort stompzinnige "wijze uitspraken" hecht ik absoluut geen waarde aan... |
![]() |
|
|