Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() oh, en eh.. ik heb een grijze kapusjontrui over mn kleren aangetrokken ![]()
|
zwarte broek met touw aan de bovenkant waar je'm mee dichtknoopt
zwarte strakke lingsleeve met capuchon met "groovy" erop in gouden glitters zwarte sokken zwarte slippers van me vader 100 maten te groot m'n dreads 20x dubbelgevouwen in een staart op me heufd ik zie er zo aantrekkelijk uit vandaag ![]() ![]() |
![]() |
|
NOU wat IK toch aanheb vandaag!
Een wit longsleeve shirtje van Polo Jeans met daarover een wit vestje (met rits) met roze en felgroene lettertjes achterop van Replay, vale spijkerbroek van Joop! (pijpen naar binnen omgeslagen) en roze (hmmzz inmiddels niet meer echt roze) All Stars. En een witte riem. En mn haar in een hoog staartje en mn nieuwe oorbelletjes in en daarvoor verwijs ik u door naar de nieuwe-aankopen-topic ![]() Und... een gekleurd kralenkettinkje.
|
-wit shirtje van de landgraaf
-paarsachtige oranje spijkerbroek van overseas -blauwe onderbroek -witte bh -blauw horloge -roze tribalachtig ding om me nek Ik ben saai vandaag ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb...(nou komt ut
![]() een zwarte rib-rok tot net ietsiej boven mn kisten kisten dus aan ![]() ehm een grijze netpanty met daarover pikachu sokken, een zwarte beejhaa met daarover eejn zwart hempje en een onder mijn rok zit een rode string.... ![]() en verder nog un children of bodom trui ![]()
|
Godver ik krijg ineens allemaal Cyrillisch shrift te zien in reply's
![]() Ik draag vandaag: *Een ribbroek met wijde pijpen, zandkleurig van H&M *een lichtroze slim fit blouse van Express *Flip Flops van Guess
|
- wijde broek gewoon spijkerstof
- zwart hempje - rood jasje/vestje/dingetje (met wit randje) - zwart met witte sokken - zwarte skateschoentjes - rood met zwarte houten kralenketting - nog een kralenketting - standaard armband + ringen zilver - haar in soort van staartje of zo dat was t ![]() onee - ondergoed zwart gewoon |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
* zwarte ribbroek
* zwart wijd t-shirt met een heksje erop ![]() * zwarte bh * zwarte onderbroek * (nieuwe!) zwarte -goh- halfhoge doc's ![]() *wat ringen armbandjes enz. hm bladibla...ik ben zwart vandaag? ![]() ![]()
|
Een lichte kleur spijkerstovven broek met beetje wijde en wijduitlopende pijpen. (mja dat wijde is eigenlijk meer omdat ik hem een maat te groot heb gekocht... zucht)
Een zwarte tuniek met 3/4 mouwtjes van katoen. Hij komt trouwens tot op mijn knieen en heefd een split aan bijde kanten. (te hoog voor een jurkje dus is het een tuniek)
|
![]() |
spijkerbroek ( wonderwomen )
t-shirtje (vogelen ) halfe sokjes .. wit ( zeeman ) adidas ( weet naam niet meer van winkel tiz een sport winkel ) ![]() string en bh (jezus waar heb ik die gekocht... denkdenk) haar elastiekje .. ( markt ) ![]()
|
![]() |
Grijskleurige spijkerbroek van Indian Rose
Lichtgroen shirtje Hennes Mintkleurige string+beha Hennes Zwarte stijlvolle (al zeg ik t zelf, k ben dol op ze, trouwe makkers van me) slippertjes Zilveren armband Klein zilverkleurig horloge met blauw wijzerplaatje van Guess Nieuw kettinkje met steentjes eraan in allemaal kleurtjes (bruin, oranje, lichtblauw, groen) van de markt Zilveren oorbelletjes met lichtblauw steentje Mn haar in een rommelig knotje make-up: zwarte mascara, lippenbalsem
|
*
![]() *dreadlock pussy shirtjuhh (lowlands) *spitfire vest (uh amsterdam) *spijkerskatebroek met spikejuz erin (zwolluh) *dvs skateschoenen (zwolluh) *snoopy sokken (?) (eh hema ofzo?) *ondergoed (jaja) (hemaaaa ![]() *dreadz in 2 staartjuz *en ze stinken nog steeds niet* *stipje op mn kop *knijperdingutjuzketting en nog 2 andere kleinere kettinkjuz dat was het wel zo ongeveer
|
schotse geruite panty en daar overheen een zwarte panty met gate en ladders
zwart rokje die aan de zijkant los is maar vast gemaakt met veiligheidsspelden zwarthempje en een vestje maar ik kan nie uitleggen hoe dat eruit ziet en zwarte bh+string en mn schoene soort van kiste, zwart met rooje vegen (heavy duty, kent iemand da merk btw?)
|
![]() |
Legerbroek (ja, ik had het koud, had vandaag een rok aan) (ehm, die broek heb ik ooit eens geleend voor een feest 2 jaar geleden
![]() Zwart truitje met blauwe en witte strepen (H&M) Rood vest (vero moda ofzo ![]() Zwarte sokken (de markt ![]() Kralenketting Zwart bandje met Noorse Kroon (munt) eraan zo.. ook wel weer een combinatie waarvan je zegt: ja! (not) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb aaaan, een schitterende combinatie: - wijde 3kwartsbroek, Cars (Britain) - witte 'halve' sokjes (Hema) - blauwe string (Jola) - groene bh (Hema) - roze met geel gestreepte polo (H&M) - legergroen vestje (Shoeby) Bla. Ik moest net 4km gaan lopen ivm lekke band ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Lifestyle |
Hoe lifestylish was jouw dag? Verwijderd | 500 | 17-09-2004 23:24 | |
Lifestyle |