Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn school heeft zeer open minded people.. maar het is dan ook een gymnasium, met mensen die dus over alles nadenken en waarsch. zoiets hebben van 'hmm er zit vast een idee achter hoe die en die zich kleed etc.' ipv van wat zijn dat voor kut gothics kom we slaan ze ofzo
niet dat ik er uberextreem bij loop hoor maar gewoon in het algemeen word er veel getolereerd
||
Verwijderd
|
Citaat:
*komt tot het besef dat ze eigenlijk op een behoorlijk stomme school zit* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met alternatief bedoel ik : gothic, punker etc. Zeer opvallende mensen dus |
![]() |
|
Bij ons zijn ze niet zo open-minded eigenlijk, maar dat komt omdat er ook weinig verschillende mensen op zitten. Alto's hebben we bijna niet, ja een klein groepje, maar dat is dan ook echt een kliekje buiten. Buitenlanders ook amper, is ook weer klein groepje apart. Blijft over veel 'normale' mode-mensen zeg maar, en een groot deel 'hockeyers' (om het ff zo te noemen he) ... sja kan er niks aan doen, zo staat de school ook bekend, supergezellig maar niet erg gemengd en een beetje een elitair karakter van vroeger uit, hoewel het dat nu helemaal niet meer is of zo. Tis tot officiele school zonder racisme verklaard, maar ja wat wil je met een kleine groep buitenlanders op de 1200 leerlingen
![]()
||
Citaat:
Wie zegt dat dat niet dom of weet ik veel wat is? Laat iedereen er gewoon bij lopen zoals ze dat zelf willen, zonder dat er altijd opmerkingen over gemaakt worden. Er is nooit ergens 'vastgesteld' wat """Normaal""" is dus wie kan er hier zeggen ---> quote LEER ER MEE LEVEN of draag normale kleren. Komt eigenlijk op hetzelfde neer als wat punkxnotdead zei,..maar goed..BOEIUH!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het nu niet over de 'mainstream' jeug cultuur, ik heb het nu over mensen met hele extreme kledingsvoorkeuren, zoals echt extreem gothic mannen met zwarte makeup enzo. En de wat extremere punkers. Als je dat soort kleren draagt is het toch wel te verwachten dat je commentaar krijgt? |
![]() |
||
Citaat:
Als zij het toch mooi vinden. Zij zeuren toch ook niet over de kleren die jij bv. draagt?! Enne het zou toch belachelijk zijn, als je je zou gaan kleden naar wat 'men ' eventueel mooi zou vinden en niet extreem. Het lijkt me toch zo dat je draagt wat je zelf mooi en fijn vind!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dat als alto niet weet dan weet ik het niet meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
enzo is het cirkeltje weer rond........
|
Verwijderd
|
Op de middelbare school liepen wel een paar alternatieve mensjes rond, maar niet echt heeeeel erg opvallende mensen.. maar het was redelijk open-minded gloof ik, kan me niet herinneren dat ooit iemand ergens last van heeft gehad..
En nu zit ik op de universiteit.. maar ik ben dr pas een week geweest, dus kweenie hoe het zit met open minded zijn daar.. |
![]() |
|
Tja, op mijn school lopen de mensen totaal verschillend rond, je hebt van elk hokje wel iemand..
In de ene klas gaan kakkers & alto's hand in hand *om t zo ff te zeggen* en in de andere klas worden er behoorlijke pesterijen over gemaakt. Bij ons overheerst t skatertype ![]() De leraren zijn over t algemeen wel relaxed, maar er is wel een leraar die sommige mensen gewoon letterlijk weggepest heeft, door telkens kut opmerkingen te maken, mensen expres apart zetten, extra streng doen etc. ![]()
|
Verwijderd
|
bij mij op school zijn ze wel redelijk openminded hoor, ze kijken je niet gek aan hoor, veel alto's, veel (rand)kakkers.... het hoort er allemaal bij.
@ topicstarter: al kijken ze je "gek" aan, je moet je wel heel gek gedragen, wil ej geen contacten krijgen met je klasgenoten. en no offense... maar het klikt zelfs of je daar trots op bent. |
![]() |
|
![]() |
de school waarop ik zit (Spit zit bij mij op school
![]() ![]() over het algemeen is iedereen open minded .. natuurlijk zijn er nog mensen die het zo nodig vinden om je stom aan te kijken of af en toe en opmerking te maken maar jah het is niks nieuws ...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
negeren = niet aandacht geven negeren = dus niet raar aankijken ....
||
Citaat:
hypocriet, closeminded en dom, eerst raar aangekeken worden en dan genegeerd worden.. dat is het tegenovergestelde.. laat je nakijken ofzo.. ![]() en als mensen wat menen te zeggen te hebben moeten ze dat maar doen, ik kan er alleen maar mee lachen.. Laatst gewijzigd op 07-09-2002 om 10:54. |
![]() |
|
Ach je hebt open-minded en narrow-minded(volgens mij, of is dit een verkeerde term?) op m'n school.
De kakkers en wannabe-kakkers die zich echt als kakker profileren zijn vaak narrow-minded, maar dat is bij de alto's ook wel zo. Alle mensen die "true" willen zijn(in welke subcultuur dan ook) op mijn school zijn wel narrow-minded. En de mensen die ik meer mag zijn de mensen die het nix boeit hoe je eruitziet/tot welke subcultuur je behoort. In Alkmaar heb je de kooltuin(altocafe, laat ik het zo maar noemen) maar daar hebben we laatst met een hele groep gezeten, alto's, normale mensen, en ik(er zijn niet echt mensen als ik op mijn school). En dat is gewoon wel leuk. |
![]() |
||
Citaat:
Dat ligt er misschien aan dat dit gymnasium in de stad ligt(alkmaar centrum bedoel ik, wij noemen het centrum 'de stad'). Want op mijn vorige gymnasium(verhuizing) was het ook veel meer open-minded. Dat was ook een kleinere school (400 man ongeveer) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|