Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En je kan mij niet vertellen dat jij een motor hebt die "maar" xx pk/kw heeft 303 km/h kan rijden? ![]()
||
![]() |
[QUOTE]skandalouz schreef:
[B][QUOTE]DarkImpulZe schreef: 303 kilometers per uur op m'n Suzuki GSX-R600 Supersport edition. Citaat:
|
![]() |
|
Dan moet de motor wel genoeg nm's hebben, want anders krijgt de zuiger de krukas niet eens rond!! Bovendien is het veranderen van de gearing iets wat nauwelijks ooit gebeurt bij een motorfiets!! Je kan er namelijk van uitgaan dat de fabriek de motor optimaal heeft afgestemd. Als je dus extra eindsnelheid wil, neemt het acceleratievermogen meer dan evenredig af!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
kruipent
![]() rennen iets van 25ozo? fiets denk ongeveer 40a 50?km/h snowboard . ongeveer 90 km/h auto 210 km/h vliegtuig ongveer 1000 km/h MD11 euh.. verder.. ![]() Owja 8baan , 106 km/h in die nieuwe 8baan in sixflags
Laatst gewijzigd op 25-09-2002 om 19:11. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja heb ook wel eens gevlogen, in een vliegtuig.
Maar ja laats vloog ik in een zweefvliegtuig met een open kap, is echt vet dan voel je de wind echt. Beter dan een boeing dat is zo saai, echt saai, volgend jaar weer. Op de mtb haal ik soms 50-60 km/h dat is pas een KICK!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar met 128 en mattie achterop links inhalende auto inhalen is veel phatter, zie je ze echt kijken "geef's gas opa!" ![]() |
![]() |
|
1024 afgelopen zomer op de heenweg in het vliegtuig naar Turkije. Op de terugweg is ie volgens mij niet boven de 900 gekomen (ohja, ik heb het hier over kilometers per uur).
|
Een kilometertje of 1000 per uur met het vliegtuig. Wind mee.
![]() Niet gemotoriseerd: +/- 80 km/u (grove schatting) op de ski's. Kan natuurlijk wel sneller maar ik wil niet dood.
|
940 km/h in een Boeing 747-400 Frankfurt - Bangkok
850 km/h in een Boeing 737-400 Dusseldorf - Munchen 850 km/h in een Airbus A320-200 Brussel - Frankfurt 800 km/h in een ERJ-145 Beek - Munchen 230 km/h in een A4 - Schinveld - Munchen 120 km/h in een zweefvlieg Schinveld - Schinveld 80 km/h in de auto van mijn moeder Brunssum - Sittard 60 km/h in de Interliner 420 van Sittard naar Maastricht op 25-10 En 8 km/h lopend
|
wat de hoogste snelheid is waarmee ik mij ooit verplaatst heb is geheel afhankelijk van het systeem waarin de waarnemer zich bevind.
tov de aarde zal dit ongeveer 200km/h geweest zijn. tov van een vast punt in de ruimte waarvan de afstand tot de aarde altijd het zelfde is en altijd de zelfde orientatie tot de baan van de aarde om de zon heeft zal het ongeveer 1,8X10^3km/h zijn. tov het middelputen van de zon zal het ongeveer 1,0x10^5 zijn. een absolute senlheid bestaat niet, dus die is ook niet te noemen..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |