Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2001, 11:52
Demeter
Demeter is offline
Nope, ik blow niet. Nog nooit gedaan ook, waarom weet ik niet.. ik heb er gewoon geen behoefte aan gehad. Sigaretten heb ik wel een keer geprobeerd,omdat veel mensen in mijn omgeving rookten, en ik nou benieuwd was, wat er zo lekker aan was.. Nou ik kan je vertellen dat ik dat zo GOOR vond dat ik dat ook daarna niet meer heb gedaan. Mischien is dat dan ook de reden dat ik nooit heb geblowd, wie zal het zeggen...?
-x- Demeter
Oud 17-07-2001, 14:49
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ok, begrepen. wie betaalde het?
Gewoon iedereen 1/3 deel

Citaat:
ik ook maar dat wist je al.
Idd, maar ik snap niet waarom je dan niet liever hasj hebt boven wiet. Als ik nu terugkijk heeft hasj altijd wel een groter effect.

Van mij dachten ze op school dat ik gewoon altijd stoned was maar ik ben gewoon sloom , vooral op school, vooral met die warmte
Oud 17-07-2001, 14:53
dystopia
dystopia is offline
vergat ff hierrop te reageren Kenny

Citaat:
zo'n 3 keer gemiddeld. maar ik heb nu al 5 dagen niet geblowd geloof ik. maar ik rook dan ook niet in jointjes maar gewoon in een pijpje. als ik een joint rook duurt het ook een eeuw voordat ik stoned/high ben en dan moet er ook veel meer in gedaan worden.
nadeel van een pijpje is dat het niet zo lekker in de mond zit als een joint.
en dat het vuur steeds uitgaat maar dat kan je ook als een voordeel beschouwen, want dan word er minder verspilt.
Hmmz uit een pijpje? Nou zoiets had ik nog nooit gehoord eigelijk. lijkt me er wel geinig uit zien

Doe je er verder meer of minder in dan normaal? Dan is het iig wel puur ik denk dat dat ook wel wat te maken heeft met dat uitgaan..

Kheb normaal met wiet ook wel es dat het gewoon uit gaat trouwens maar dat komt door me manier van roken. Ik vind meerdere kleine teugjes lekkerder dan een paar volle teugen hoewel het ook wel 'ns verschilt.
Oud 17-07-2001, 15:17
Isa
Isa is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Idd, maar ik snap niet waarom je dan niet liever hasj hebt boven wiet. Als ik nu terugkijk heeft hasj altijd wel een groter effect.

hasj heeft niet slechts een groter , maar een ander effect. je zegt het zelf al, van hasj word je vrolijk en actief en van wiet sloom, duf en dromerig. ik prefereer gewoon het dromerige van wiet dan de vrolijkheid van hasj. en jij prefereert de vrolijkheid van hasj. trouwens, er zijn tegenwoordig veel soorten gekweekte (neder)wiet die net zo'n groot effect hebben als hasj.

Van mij dachten ze op school dat ik gewoon altijd stoned was maar ik ben gewoon sloom , vooral op school, vooral met die warmte

dat hebben ze van moi iig nooit gedacht.
als je stoned bent kijk je toch ook heel anders uit je ogen dan als je 'gewoon' sloom bent?

Hmmz uit een pijpje? Nou zoiets had ik nog nooit gehoord eigelijk. lijkt me er wel geinig uit zien

koop er 1 in de shop zou ik zeggen.

Doe je er verder meer of minder in dan normaal?

minder dan dat je in een gemiddelde joint doet.

Dan is het iig wel puur ik denk dat dat ook wel wat te maken heeft met dat uitgaan..

Kheb normaal met wiet ook wel es dat het gewoon uit gaat trouwens maar dat komt door me manier van roken.

joints gaan soms ook uit idd, maar dan nog word er veels te veel verspilt gedurende de tijd dat je niet aan de joint zuigt.
bij een pijpje heb je iig de tijd om je keel te laten afkoelen als die weer 's volkomen verbrand is, zonder dat er tussendoor veel rook verloren gaat.

Ik vind meerdere kleine teugjes lekkerder dan een paar volle teugen hoewel het ook wel 'ns verschilt.

is ook lekkerder, maar het werkt wel minder dan een paar grote teugen denk ik. beter zoveel mogelijk in 1 klap opzuigen heeft een groter effect.

[Dit bericht is aangepast door Kenny McCormick (17-07-2001).]
Met citaat reageren
Oud 17-07-2001, 18:01
junky
junky is offline
High

Meer info over blowen en derest van die rare dingen vind je op
http://cannabis.start.be cannabis startpage http://paddo.start.be paddo startpage http://drug.start.be drug voorlichting site

en voor eens te discusieren rond en over Drugs moet je eens naar http://www.wiet.be.tf

info genoeg ???
Met citaat reageren
Oud 18-07-2001, 10:53
Isa
Isa is offline
Citaat:
junky schreef:
High

hoi.

Meer info over blowen en derest van die rare dingen vind je op
http://cannabis.start.be cannabis startpage http://paddo.start.be paddo startpage http://drug.start.be drug voorlichting site

en voor eens te discusieren rond en over Drugs moet je eens naar http://www.wiet.be.tf

info genoeg ???
die eerste kende ik al wel, maar die laatste nog niet. ff kijken dadelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2001, 12:31
junky
junky is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
is nog niet lang online en zoek daar trouwens nog hulp voor het te onderhouden en uit tebreiden. Intresse laat ons dan iets weten !!!

Met citaat reageren
Oud 19-07-2001, 19:51
Souris
Souris is offline
ik heb 2x ofzow geblowd.
de 1e keer merkte ik nix had ook maar een klein hijsie maar de 2ex keer merkte ik het meer.
en het moet geen gewoonten worden maar zo af en toe is het wel lekker
Oud 23-07-2001, 13:33
Isa
Isa is offline
Citaat:
junky schreef:
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
is nog niet lang online en zoek daar trouwens nog hulp voor het te onderhouden en uit tebreiden. Intresse laat ons dan iets weten !!!

misschien zou je niet alleen een wietforum moeten maken, maar ook over andere drugs moeten kunnen praten. je raakt anders snel uitgepraat denk ik.

Met citaat reageren
Oud 23-07-2001, 19:17
the tourist
the tourist is offline
ik heb nog nooit geblowd, en ik hoef het ook niet!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2001, 21:26
Mylana
Mylana is offline
Ik blow wel ,maar alleen als ik er zin in heb.
Het is helemaal niet zo erg ,je wordt er ruimdenkerder van en het is bewezen dat blowen "beter" is dan roken.
Dus zo erg is het niet ,ik zou zeggen geniet ervan!
Liefs M.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2001, 22:56
dystopia
dystopia is offline
Kenny wat je net zei op de chat:

kheb wel 'ns Kenny_McCormick geheten op de chat mja. Toen was ik dit programma testen:
http://freshmeat.net/projects/kenny

(ik reageer nog wel op wat je net zei ben nu ff too tired :\
Oud 24-07-2001, 15:25
drama
drama is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Citaat:
dystopia schreef:
Gister was me 2de keer. Het bevalt prima.

en de 1ste keer was op de meeting?

Van hasj wordt ik niet echt sloom maar meer vrolijk en actief. Van wiet meer moe ik ga ook vaak out van wiet (laatst weer in de trein..)

precies zoals ik al voorspelde.
ik persoonlijk hou meer van het sloom zijn dan van vrolijk en actief zijn. ik heb liever wiet.

Het smaakte bovendien ook veeeel beter dan skunk dat ik normaal heb.

welk merk koop je meestal?

En zaterdag hebben we voor 20 piek gehaald en daar kon je er best 4 van draaien da's ongeveer even duur als voorgedraaide voor mij dus qua geld scheelt het ook nie zo voor mij..

Alleen nog even leren draaien
20 piek? ik doe een maand met 2 gram wiet van 15 piek per gram.
20 piek voor vier stuks vink ook wel errug veel...ik haal er een stuk of 6 (niet zulke joekels) uit 1 gram (a meestal; fl.16,50)

Oud 24-07-2001, 19:47
aeris318
aeris318 is offline
Ik blow sinds een maand of 5,6, en dan soms elke dag of een paar weken helemaal niet.

Wie heeft er trouwens ervaring met een 'shotje' (iemand anders neemt joint met brandende deel in zen mond, je doet je handen voor de mond van die ander, en die ander blaast dan zeg maar en jij ademt die lucht in.)? Ik 1 keer gehad, toen dus halfdood
Oud 25-07-2001, 08:11
dametje
dametje is offline
is iedereen hier zo tegen blowen???? Ik blow soms, en m'n vrienden bijna elke dag. kmoet zeggen ik zit d'r niet mee, het ruikt heerlijk en het is lekker so why not?!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2001, 12:42
Isa
Isa is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Kenny wat je net zei op de chat:

kheb wel 'ns Kenny_McCormick geheten op de chat mja. Toen was ik dit programma testen:
http://freshmeat.net/projects/kenny

(ik reageer nog wel op wat je net zei ben nu ff too tired :\
ah, vandaar. locutus zei namelijk dat ik al eerder op de chat was gekomen.
en hij zei 'jij bent toch jeroen?'
Met citaat reageren
Oud 29-07-2001, 16:17
TheOnlyMe
TheOnlyMe is offline
ik blow ook weleens jah, en bij onze vrienden groep is dat best normaal. je moet het gewoon zelf weten.
maar bij een andere vriendin van mij vinden haar vriendinnen het ook stom als ze blowed.
het is toch je eigen keuze en zo eens in de zoveel tijd een joint is echt niet zo schadelijk voor je hoor.
alcohol is dan volgens mij nog schadelijker ook. (dat is namenlijk eigenlijk een hard drugs)

wist je trouwens dat huisartsen wiet voorschrijven als medicijn?

eigenlijk zijn alle drugs medicijnen,alleen als het ook als genots middel gebruikt kan worden is het meestal geen officieel medicijn.

...stephy....
Met citaat reageren
Oud 29-07-2001, 22:04
NxDgurl
NxDgurl is offline
Citaat:
VIULenin schreef:
Je bent 14 en je blowt?

:iek: :iek:

So, ik rookte ook'm'n eerste stick toen ik 14 was...big deal!

Oud 29-07-2001, 22:12
NxDgurl
NxDgurl is offline
Citaat:
aeris318 schreef:
Ik blow sinds een maand of 5,6, en dan soms elke dag of een paar weken helemaal niet.

Wie heeft er trouwens ervaring met een 'shotje' (iemand anders neemt joint met brandende deel in zen mond, je doet je handen voor de mond van die ander, en die ander blaast dan zeg maar en jij ademt die lucht in.)? Ik 1 keer gehad, toen dus halfdood

Ow, dat vind ik altijd zo relax he, vooral als iemand dat goed kan, toen ik pas blowde en ik nog niet goed kon inhaleren (ik had nog nooit gerookt) deed de vriend van mijn zus dat altijd bij mij, ben je meteen superstoned!lekker....
Oud 30-07-2001, 08:47
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
ja ik blow ook

bedacht me net dat mijn 1e x ook op mn 14e was hahaha daaamn wat jong eigenlijk. maar ben pas regelmatig gaan blowen vanaf mn 15e/16e ofzo

hash vind ik het relaxt maar met mn vriend rook ik altijd weed en hij heeft altijd wel goeie niet gewoon skunk ofzo.

in mijn vriendengroep is het best wel normaal eigenlijk.
sommige doen heht bijna elke dag en anderen alleen in het weekend ofzo... en het is toch goedkoper als alcohol!!

Met citaat reageren
Oud 30-07-2001, 11:59
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:
en het is toch goedkoper als alcohol!!
Met een tientje hasj heb je mij een week tevreden

Maar alcohol loopt idd veel sneller op als je uitgaat. Biertje, nog een biertje, een glas rooie wodka, een wodka-redbull...

Cat

Met citaat reageren
Oud 30-07-2001, 16:28
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
TheOnlyMe schreef:
wist je trouwens dat huisartsen wiet voorschrijven als medicijn?
Dat weet ik en geloof het of niet, maar mijn paps kan het in princiepe nog krijgen ook! maar dat wil hij niet en hij wil het ook niet voor mij bestellen dat gaat hem buiten z'n ethiek.. ofsoiets.. helaas!
Oud 30-07-2001, 17:58
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
en de 1ste keer was op de meeting?
Jepsers denk overigens dat ik gewoon afwissel tussen hasj en wiet

Citaat:
precies zoals ik al voorspelde.
ik persoonlijk hou meer van het sloom zijn dan van vrolijk en actief zijn. ik heb liever wiet.
Kga het afwisselen want laatst had ik totaal geen zin in hasj. Zoals bijv. vrijdag.

Was vrijdag samen met Martijn (die komt hier niet helaas) en Mark (AlBundy van het forum) een flinke joint gehad. Was erg leuk maar we blowden K2 en dat was dus best goeie. Voor ongeveer 7,50 was dat.. maar als ik dat in me eentje had gesmoked had ik aan 5 piek vet genoeg..

Citaat:
welk merk koop je meestal?
Superskunk of die kutwiet van 3 piek per gram (dat zit dan ineen voorgedraaide) maar ik koop geen voorgedraaide meer

Welk merk rook jij meestal dan?

Citaat:
20 piek voor vier stuks vink ook wel errug veel...ik haal er een stuk of 6 (niet zulke joekels) uit 1 gram (a meestal; fl.16,50)
Hmm.. jah dat zegt me dus nix
Oud 31-07-2001, 08:00
misscattie
misscattie is offline
er wordt altijd gezegd dat je aan hasj en wiet niet verslaafd kan raken...
Mijn broer zit spijtig genoeg nu in therapie om er vanaf te komen...Hij rookte voor 100 piek perdag....

KZal nooit blowen...Het is zooo verdrietig om te zien dat iemand die zo dicht bij je staat amper je naam kan onthouden omdat hij alles vergeet....
Oud 31-07-2001, 10:43
sheba
sheba is offline
Ik blowde vorig jaar wel eens,allez,uiteindelijk elke dag.Daarna ben ik bij mijn broer gaan wonen,dus zag ik de vienden niet meer waar ik dat mee deed. Dan kreeg ik een lief die het ook nog wel eens wou proberen,ik ben toen slecht gegaan. Sindsdien word ik al misselijk als ik het alleen nog maar ruik,of ga ik kokhalzen als ik probeer te inhaleren.
Nu heb ik gelukkig een vriend die der compleet tegen is en ik wil der zelfs niet meer mee beginnen!
Oud 31-07-2001, 15:43
drama
drama is offline
Citaat:
misscattie schreef:
er wordt altijd gezegd dat je aan hasj en wiet niet verslaafd kan raken...
Mijn broer zit spijtig genoeg nu in therapie om er vanaf te komen...Hij rookte voor 100 piek perdag....

KZal nooit blowen...Het is zooo verdrietig om te zien dat iemand die zo dicht bij je staat amper je naam kan onthouden omdat hij alles vergeet....
100 piek per dag...jezus, dat is iets van 8 gram per dag...da's gewoon ziek, en niet eens lekker...

Wiet/hasj is in 'normale' hoeveelheid niet lichamelijk verslavend

Oud 31-07-2001, 16:47
misscattie
misscattie is offline
Citaat:
drama schreef:
100 piek per dag...jezus, dat is iets van 8 gram per dag...da's gewoon ziek, en niet eens lekker...

Wiet/hasj is in 'normale' hoeveelheid niet lichamelijk verslavend

Dat wordt ook altijd gezegd dat het niet veslavend is, maar als jij niet kan slapen omdat je niet geblowd hebt, denk ik toch zeker wel dat je verslaafd bent...
Ik vond het gewoon echt heel erg om mijn broer zo te zien...
Ik wil jullie alleen maar "waarschuwen" dat je jezelf in de hand moet houden...
Oud 03-08-2001, 11:11
Maite
Maite is offline
Blowen is niet cool!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2001, 15:07
Isa
Isa is offline
Citaat:
Maite schreef:
Blowen is niet cool!
wel
Met citaat reageren
Oud 03-08-2001, 16:13
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
denken de mensen die hier nu zo tegen blowen weleens na over wat alcohol wel niet met je kan doen?
want ik weet zeker dat zij dus echt weleens bezopen zijn!

mn tante was verslaafd aan alcohol en haar hele huis lag dus gewoon vol met zooi...zelfs haar eigen uitwerpselen....

ik weet niet of mensen die (GEESTELIJK) verslaafd zijn aan weed of hash ook zo zijn maar ik ken er geen en heb dr ook nog nooit van gehoord.ik vraag me af waarom sommige mensen zo tegen weedjes kunnen zijn en zichzelf wel volgieten met alcohol?

wat is er zooo slecht aan weed???...dat komt gewoon o.a door die belachelijke paranoide mensen uit de U.S.A
met hun wereldwijde anti-mariuhana campagne!

Met citaat reageren
Oud 04-08-2001, 11:51
ikalto
ikalto is offline
Citaat:
tomassonmeid schreef:
ja vind je dat erg vreemd???
kom op zeg...
ik weet niet of jij alto bent...maar ik vind blowen maar meeloperij!
sommigen vinden dat het bij alto-zijn hoort!
ik vind dat juist super meeloperij......blow je niet......ben je alternatief!
MAAR DAT VINDEN ZE OPEENS NIET COOL!?
najah zeg!

Oud 04-08-2001, 16:30
drama
drama is offline
Citaat:
misscattie schreef:

Dat wordt ook altijd gezegd dat het niet veslavend is, maar als jij niet kan slapen omdat je niet geblowd hebt, denk ik toch zeker wel dat je verslaafd bent...
Ik vond het gewoon echt heel erg om mijn broer zo te zien...
Ik wil jullie alleen maar "waarschuwen" dat je jezelf in de hand moet houden...

ik val je niet aan hoor...

het is bewezen dat blowen niet lichamelijk verslavend is. Punt. Geestelijk wel, en dat is eigenlijk net zo erg.
Oud 04-08-2001, 16:34
drama
drama is offline
Citaat:
ikalto schreef:
kom op zeg...
ik weet niet of jij alto bent...maar ik vind blowen maar meeloperij!
sommigen vinden dat het bij alto-zijn hoort!
ik vind dat juist super meeloperij......blow je niet......ben je alternatief!
MAAR DAT VINDEN ZE OPEENS NIET COOL!?
najah zeg!

Dan moet je niet gaan mekkeren over het blowen zelf, maar over die losers waar je het over hebt. Wat een bullshit zeg, ooit wel eens goed rondgekeken wie er blowen in het algemeen? Het is al lang geen hippie-iets meer ofzo. (De Openbaring , zie je nou wel, de hippies hadden WEL gelijk, tis goeoeoeoed)

Oud 04-08-2001, 16:40
drama
drama is offline
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:
stukje tekst

klopt.

Het valt me op dat de mensen die anti zijn amper met argumenten komen...Van mensen die ik ken, vinden het dom, triest, en hebben er geen behoefte aan. Maar dat is niet echt een argument om tegen te zijn..
Ik drink vrijwel niet. Hoeveel mensen zuipen zich elk weekend kapot? Ik niet, dus niet zeiken dat ik blow. Kom eerst met goede argumenten tegen.

Oud 04-08-2001, 19:04
Zwartislicht
Zwartislicht is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Ik rook sowieso, en als ik blow rook ik alleen maar hasj. Ik reageer verkeerd op wiet. Krijg ik 9 van de 10 keer een rotgevoel van.
Ik blow zeker niet elke dag. Net als dat iemand eens in de zoveel tijd geniet van een goed glas wijn bij het eten, heb ik af en toe hasj en rook dat niet allemaal achter elkaar op.
Moet toegeven dat ik vroeger wel elke dag hasj of wiet rookte, tot ik me er niet goed meer bij ging voelen.

Cat

Dat verschil tussen hasj en wiet heb ik dus precies zo!!!!
Oud 05-08-2001, 15:38
as15
as15 is offline
Citaat:
josie schreef:
maar hoe kom je daan aan dat wiet vraag ik me af ??
gewoon uit de coffeeshop!!
of van dealers, of vrienden.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2001, 04:23
dystopia
dystopia is offline
Kenny reageer je nog?
Oud 07-08-2001, 16:40
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Kenny reageer je nog?

en om half vijf een beetje tegen mij zeggen dat je gaat slapen

Oud 07-08-2001, 16:50
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
en om half vijf een beetje tegen mij zeggen dat je gaat slapen

Ja kwas teruggekomen want ik was nog nie moe heb er nog een paar gezopen toen
Oud 07-08-2001, 17:51
predsletjee
predsletjee is offline
elke dag toch zeker wel 10 tot 20 gulden ja.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2001, 11:01
Isa
Isa is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Kenny reageer je nog?

m'n beste, je hebt op de verkeerde reply gereageerd. je hebt dubbel op dezelfde topic gereageerd.
m'n reply staat al bovenaan deze pagina.
Hierop moest je reageren:

Citaat:
dystopia schreef

hasj heeft niet slechts een groter , maar een ander effect. je zegt het zelf al, van hasj word je vrolijk en actief en van wiet sloom, duf en dromerig. ik prefereer gewoon het dromerige van wiet dan de vrolijkheid van hasj. en jij prefereert de vrolijkheid van hasj. trouwens, er zijn tegenwoordig veel soorten gekweekte (neder)wiet die net zo'n groot effect hebben als hasj.

dat hebben ze van moi iig nooit gedacht.
als je stoned bent kijk je toch ook heel anders uit je ogen dan als je 'gewoon' sloom bent?

koop er 1 in de shop zou ik zeggen.

Doe je er verder meer of minder in dan normaal?

minder dan dat je in een gemiddelde joint doet.
[b]
Dan is het iig wel puur ik denk dat dat ook wel wat te maken heeft met dat uitgaan..
Kheb normaal met wiet ook wel es dat het gewoon uit gaat trouwens maar dat komt door me manier van roken.

joints gaan soms ook uit idd, maar dan nog word er veels te veel verspilt gedurende de tijd dat je niet aan de joint zuigt.
bij een pijpje heb je iig de tijd om je keel te laten afkoelen als die weer 's volkomen verbrand is, zonder dat er tussendoor veel rook verloren gaat.

Ik vind meerdere kleine teugjes lekkerder dan een paar volle teugen hoewel het ook wel 'ns verschilt.

is ook lekkerder, maar het werkt wel minder dan een paar grote teugen denk ik. beter zoveel mogelijk in 1 klap opzuigen heeft een groter effect.

Met citaat reageren
Oud 08-08-2001, 11:09
Isa
Isa is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Kga het afwisselen want laatst had ik totaal geen zin in hasj. Zoals bijv. vrijdag.

Was vrijdag samen met Martijn (die komt hier niet helaas)

isda een vriend van je.
en Mark (AlBundy van het forum) een flinke joint gehad. Was erg leuk maar we blowden K2 en dat was dus best goeie. Voor ongeveer 7,50 was dat.. maar als ik dat in me eentje had gesmoked had ik aan 5 piek vet genoeg..

ik heb nu ook K2.
Superskunk of die kutwiet van 3 piek per gram (dat zit dan ineen voorgedraaide) maar ik koop geen voorgedraaide meer

Welk merk rook jij meestal dan?

ik heb nu K2 zoals ik al zei. maar over 4 weken kan ik pas zelf kopen, dan word ik pas 18.
Ik haat leeftijdsgrenzen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2001, 19:40
Isa
Isa is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Kenny reageer je nog?

jahoor, en nu jij weer reageren.

Met citaat reageren
Oud 10-08-2001, 11:21
*supergirl*
*supergirl* is offline
neu bahhh
Met citaat reageren
Oud 12-08-2001, 01:35
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
*supergirl* schreef:
neu bahhh

hoezo bah?
Oud 14-08-2001, 12:59
Isa
Isa is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:

hoezo bah?

is gewoon weer zo'n bevooroordeeld figuur.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 17:35
dreadje
dreadje is offline
blowen is niet beter dan roken maar weed is beter dan tabak.....alleen als je een joint rookt dan krijg je ook tabak binnen dus dat maakt niet uit.
Ik blow heel af en toe (als een ander het bij heeft want ik ga het niet zelf kopen).
Oud 17-08-2001, 12:20
Woutz
Woutz is offline
Altijd leuk, die mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben
Met citaat reageren
Oud 17-08-2001, 16:33
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Woutz schreef:
Altijd leuk, die mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben
vink nie.....al dat onbegrip
Oud 17-08-2001, 18:11
*marije*
*marije* is offline
Citaat:
tomassonmeid schreef:
ik heb weeens gehoord dat het beter is da roken?? ik blow alleen in de vakantie omdat ik het gewoon leuk vind. is dit zo fout? want ik heb een par vriendinnen (ik weet niet of ik het nog vriendinnen ka noemen) di me negeren omdat ik deze week heb geblowed!! das toch gek?
SOms mag ht toch???
dus blowen jullie?
JA
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten