![]() |
||
![]() |
vergat ff hierrop te reageren Kenny
![]() Citaat:
![]() Doe je er verder meer of minder in dan normaal? Dan is het iig wel puur ik denk dat dat ook wel wat te maken heeft met dat uitgaan.. Kheb normaal met wiet ook wel es dat het gewoon uit gaat trouwens maar dat komt door me manier van roken. Ik vind meerdere kleine teugjes lekkerder dan een paar volle teugen hoewel het ook wel 'ns verschilt.
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Kenny McCormick (17-07-2001).] |
![]() |
|
![]() |
High
Meer info over blowen en derest van die rare dingen vind je op http://cannabis.start.be cannabis startpage http://paddo.start.be paddo startpage http://drug.start.be drug voorlichting site en voor eens te discusieren rond en over Drugs moet je eens naar http://www.wiet.be.tf info genoeg ??? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Kenny wat je net zei op de chat:
kheb wel 'ns Kenny_McCormick geheten op de chat mja. Toen was ik dit programma testen: http://freshmeat.net/projects/kenny (ik reageer nog wel op wat je net zei ben nu ff too tired :\
|||
Citaat:
|
![]() |
Ik blow sinds een maand of 5,6, en dan soms elke dag of een paar weken helemaal niet.
Wie heeft er trouwens ervaring met een 'shotje' (iemand anders neemt joint met brandende deel in zen mond, je doet je handen voor de mond van die ander, en die ander blaast dan zeg maar en jij ademt die lucht in.)? Ik 1 keer gehad, toen dus halfdood ![]()
||
Citaat:
en hij zei 'jij bent toch jeroen?' |
![]() |
|
![]() |
ik blow ook weleens jah, en bij onze vrienden groep is dat best normaal. je moet het gewoon zelf weten.
maar bij een andere vriendin van mij vinden haar vriendinnen het ook stom als ze blowed. het is toch je eigen keuze en zo eens in de zoveel tijd een joint is echt niet zo schadelijk voor je hoor. alcohol is dan volgens mij nog schadelijker ook. (dat is namenlijk eigenlijk een hard drugs) wist je trouwens dat huisartsen wiet voorschrijven als medicijn? eigenlijk zijn alle drugs medicijnen,alleen als het ook als genots middel gebruikt kan worden is het meestal geen officieel medicijn. ...stephy.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ow, dat vind ik altijd zo relax he, vooral als iemand dat goed kan, toen ik pas blowde en ik nog niet goed kon inhaleren (ik had nog nooit gerookt) deed de vriend van mijn zus dat altijd bij mij, ben je meteen superstoned!lekker....
|
![]() |
ja ik blow ook
bedacht me net dat mijn 1e x ook op mn 14e was hahaha daaamn wat jong eigenlijk. maar ben pas regelmatig gaan blowen vanaf mn 15e/16e ofzo hash vind ik het relaxt maar met mn vriend rook ik altijd weed en hij heeft altijd wel goeie niet gewoon skunk ofzo. in mijn vriendengroep is het best wel normaal eigenlijk. sommige doen heht bijna elke dag en anderen alleen in het weekend ofzo... en het is toch goedkoper als alcohol!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|||||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Was vrijdag samen met Martijn (die komt hier niet helaas) en Mark (AlBundy van het forum) een flinke joint gehad. Was erg leuk maar we blowden K2 en dat was dus best goeie. Voor ongeveer 7,50 was dat.. maar als ik dat in me eentje had gesmoked had ik aan 5 piek vet genoeg.. Citaat:
![]() Welk merk rook jij meestal dan? Citaat:
![]()
|
![]() |
er wordt altijd gezegd dat je aan hasj en wiet niet verslaafd kan raken...
Mijn broer zit spijtig genoeg nu in therapie om er vanaf te komen...Hij rookte voor 100 piek perdag.... KZal nooit blowen...Het is zooo verdrietig om te zien dat iemand die zo dicht bij je staat amper je naam kan onthouden omdat hij alles vergeet....
|
![]() |
Ik blowde vorig jaar wel eens,allez,uiteindelijk elke dag.Daarna ben ik bij mijn broer gaan wonen,dus zag ik de vienden niet meer waar ik dat mee deed. Dan kreeg ik een lief die het ook nog wel eens wou proberen,ik ben toen slecht gegaan. Sindsdien word ik al misselijk als ik het alleen nog maar ruik,of ga ik kokhalzen als ik probeer te inhaleren.
Nu heb ik gelukkig een vriend die der compleet tegen is en ik wil der zelfs niet meer mee beginnen!
||
Citaat:
Wiet/hasj is in 'normale' hoeveelheid niet lichamelijk verslavend
||
![]() |
Citaat:
Ik vond het gewoon echt heel erg om mijn broer zo te zien... Ik wil jullie alleen maar "waarschuwen" dat je jezelf in de hand moet houden...
|
![]() |
denken de mensen die hier nu zo tegen blowen weleens na over wat alcohol wel niet met je kan doen?
want ik weet zeker dat zij dus echt weleens bezopen zijn! mn tante was verslaafd aan alcohol en haar hele huis lag dus gewoon vol met zooi...zelfs haar eigen uitwerpselen.... ik weet niet of mensen die (GEESTELIJK) verslaafd zijn aan weed of hash ook zo zijn maar ik ken er geen en heb dr ook nog nooit van gehoord.ik vraag me af waarom sommige mensen zo tegen weedjes kunnen zijn en zichzelf wel volgieten met alcohol? wat is er zooo slecht aan weed???...dat komt gewoon o.a door die belachelijke paranoide mensen uit de U.S.A met hun wereldwijde anti-mariuhana campagne! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet niet of jij alto bent...maar ik vind blowen maar meeloperij! sommigen vinden dat het bij alto-zijn hoort! ik vind dat juist super meeloperij......blow je niet......ben je alternatief! MAAR DAT VINDEN ZE OPEENS NIET COOL!? najah zeg!
||
Citaat:
ik val je niet aan hoor... het is bewezen dat blowen niet lichamelijk verslavend is. Punt. Geestelijk wel, en dat is eigenlijk net zo erg.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
klopt. Het valt me op dat de mensen die anti zijn amper met argumenten komen...Van mensen die ik ken, vinden het dom, triest, en hebben er geen behoefte aan. Maar dat is niet echt een argument om tegen te zijn.. Ik drink vrijwel niet. Hoeveel mensen zuipen zich elk weekend kapot? Ik niet, dus niet zeiken dat ik blow. Kom eerst met goede argumenten tegen.
||
![]() |
Citaat:
Dat verschil tussen hasj en wiet heb ik dus precies zo!!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
m'n reply staat al bovenaan deze pagina. Hierop moest je reageren: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
blowen is niet beter dan roken maar weed is beter dan tabak.....alleen als je een joint rookt dan krijg je ook tabak binnen dus dat maakt niet uit.
Ik blow heel af en toe (als een ander het bij heeft want ik ga het niet zelf kopen).
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
knipperknipper kaasklontje | 9 | 07-06-2006 09:45 | |