Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ten eerste; hardcore is nu gewoon gezuiverd van alle commerciele rotzooi. hardcore wordt wel weer wat populairder maar zoals in midden jaren 90 zal het (gelukkig) nooit meer worden.
ten tweede; van xtc wordt je niet agressief (althans..99% vd mensen niet). alcohol & speed maken de mens veeeel agressiever ten derde; wat een ongelofelijk kortzichtige replies en vooroordelen staan er in dit topic zeg!! ![]() |
![]() |
|
thats right!!!!! end of line......
hardcore wordt weer wat populairder, zie t ook in mijn omgeving. gaan nu mensen naar thunderdome die daar 1 a 2 jaar geleden nooit aan hadden durven denken. zelf ga ik zelden meer naar echte hardcore feesten. vind t maar niks zo'n zaal vol van die skinhead wannabee mannetjes. sneue figuren over t algemeen....... maar das mijn mening ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() et gebeurd wel, kheb genoeg gabberfeesten gezien om dat te kunnen bevestigen. en die groep verneukt het meestal voor de rest
|
dacht ook nie dat t promo was, maar t komt iig uit scarface ja!
en over xtc: heel veel mensen op gabberfeesten gebruiken het! niks mis mee, maar dat zijn absoluut NIET de mensen die het verneuken! meeste komen juist met een scheve bek super vriendelijk naar je toe, een praatje maken. hoeveel heb je er op? ![]() speed/alcohol is wat de mens agressief maakt |
![]() |
||
Citaat:
je word vrolijk en praatgraag van xtc ![]() maar je hebt zat agressiefe lui op gabberfeesten dat is eigenlijk wat ik duidelijk wil maken maar dat komt niet (altijd) van de xtc daar moet ik je gelijk in geven
|||
Citaat:
Citaat:
Dat dat ff duidelijk is.
||
Citaat:
en omdat hardcore vaak geassioceerd word met drugs denkt men dat gabbers de enige mensen zijn die gebruiken. ik ben nog nooit op een ander feest geweest als waar dat ze hardcore draaide, maar ik hoor van genoeg mensen dat daar ook gebruikt word! ik ga zelf ok naar hardcore feeste toe maar ik gebruik helemaal nix! meestal zelfs geen alcohol omdat ik nogal snel out ga... ![]() maar voor mij geen probleem; ik stamp de fundering er toch wel uit hoor ![]()
|
Damn hadden die gabbers niet ff een originele naam voor hun gebonk kunnen vinden, i.p.v. een al veel langer bestaande muziekstroming, de 'echte' hardcore: jeweetwel met gitaren en drums en geschreeuw
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() -weeehhh ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ja behalve als ze gejat worden want dan zijn ze al ontstaan maar moet een groep simpele zielen ze zonodig jatten.
Tja en em a new noise.... emo core wordt nou eenmaal niet voor niets gaycore genoemd door de meeste mensen die hardcore ook maar een beetje respecteren.
||
Citaat:
![]() ![]() ontopic: ik denk niet dat hardcore terugkomt zoals het was, misschien wel in een andere, afgeslankte vorm. het zal in ieder geval meer underground blijven dan dat het +/-7 jaar geleden was. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |