Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Men neme:
- een zak betonpoeder - een liter water - een betonmolen - een spatel - een kam Vervolgens mixt men het water en het betonpoeder. Als deze substantie een dusdanige vermenging bereikt heeft dat het ook bruikbaar is, neme men de spatel in de hand smeert het beton in het haar en gaat met de kam de haren omhoog zetten... vervolgens laten drogen... en men hebben een hanekam!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() 1) duur 2) probeer het maar eens, zo sterk als op die foto is het niet
|
Verwijderd
|
100!!
![]() uhhmm.. ik heb nog n fraagje.. of uhh.. ik wil eigeluk n bevestiging.. klopt da als je je hanekam overeind zet da je gewoon in t midde moet beginne en daar telkes hare tegeaan moet plakke?? anders lijkt t me da er alleen aan de buitenkant troep zit om m overeind te lijmen.. en aan de binnekant gewoon niex zit en dattie dan nie egt sterk is,... mjah donderdag ga ik naar de kapper.. en ik wil eigeluk wel graag wete hoe ik m tbeste overeind kan zette 1, hoe zet(te) jij je kam overeind?? 2, wa vin jij t beste werken?? thnx.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|