Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2002, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
En dat is zijn goed recht.
Hmm, idd. 't mailt alleen wat lastig.
En ik heb geen zin al te veel offtopic te gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2002, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
En dat is zijn goed recht.
Ja ok.

Trouwens heeft Leonoor gelijk, deze discussie heeft niets meer met de topic zélf te maken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:56
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

1) Abt, misschien zou je je mailadres in je profiel kunnen zetten? Dan zou ik niet genoodzaakt zijn via het forum te reageren.
2) Ik vraag me af waar je uitspraken op gebaseerd zijn.
3) Antwoord mag via mail, want over dit onderwerp gaat het in deze topic niet. Net zo min als over dingen als over de forumbazen van psych en het onderwijs ed.

1) Waarom wil je uitsluitend achter gesloten deuren discusiëren? Waarom wil je telkens weer die doofpot?
2) Op de vorm en de inhoud van je reacties (als forumbaas) op dit forum. Je brengt niet of nauwelijks structuur aan in de reacties en je beloont meeloperij met en trendvolgerij van geijkte meningen. Je zou mensen met een ander gezichtspunt het liefst het woord ontnemen. Ik noem zoiets tyranniek.
Overigens zijn mijn reacties sine ira et studio. Wellicht ten overvloede: ik heb niets tegen jou als persoon.
3) Als forumbaas zul je zeker mijn e-mailadres kunnen opvragen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:58
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
1) Waarom wil je uitsluitend achter gesloten deuren discusiëren? Waarom wil je telkens weer die doofpot?
Omdat je steeds weer off topic gaat, dat lijkt me duidelijk.

Citaat:
2) Op de vorm en de inhoud van je reacties (als forumbaas) op dit forum. Je brengt niet of nauwelijks structuur aan in de reacties en je beloont meeloperij met en trendvolgerij van geijkte meningen. Je zou mensen met een ander gezichtspunt het liefst het woord ontnemen. Ik noem zoiets tyranniek.
Overigens zijn mijn reacties sine ira et studio. Wellicht ten overvloede: ik heb niets tegen jou als persoon.
Via mail, dit is offtopic.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:05
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

1) Omdat je steeds weer off topic gaat, dat lijkt me duidelijk.

2) Via mail, dit is offtopic.
1) Er zit een methodologische behoefte achter.
2) Ok dan. Mail me maar. Als je me overtuigt, zal ik dan zo eerlijk zijn om mijn ongelijk toe te geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten