Advertentie | |
|
![]() |
|
Op het moment nuttig ik ook geen cafeine en theine, maar dat heeft enkl medische redenen. Ik zie cafeine niet als een gevaarlijke stof.
Koffie zelf drink ik niet vaak, daar zitten echt veel slechte stoffen in. Heel soms drink ik het voor de smaak, maar ik maak er geen gewoonte van. Kopje thee is heerlijk ![]() edit: Hukkie: lieve avatar ![]()
||
![]() |
Citaat:
soms rook ik bijvoorbeeld 2 weken niet en dan de week erna een pakje, naja over t algemeen kan je t op zo'n 4 sigaretjes per week zetten. en lekker is subjectief he ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
er zijn wat basis regels voor de rest bepaald iedere sXer waar zijn grens ligt je hebt er ook bij die medicijnen weigeren etc ik drink trouwens gewoon koffie ![]()
|
Verwijderd
|
ik vind t allemaal eigenlij beetje onzinnig, als ik niet zou drinken (wat eigenlijk amper doe, 1x in de 2 weken?) zou ik in feite de regels volgen die bij sxe hoort maar ik vind t onzin om mezelf zo'n naam te geven en dan aan stomme regeltjes te houden om die naam en t kruis te mogen dragen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je sXe bent zijn die "regels" geen regels maar vanzelsprekendheden... en als je beir wil drinken maar het niet doet omdat je sXe bent dan ben je dus geen sXe....
||
Citaat:
eten wat je wil is geen probleem daar heeft het geen ruk mee te maken, en het drinken wat je wil... tsja je wil geen drank drinken anders was je niet sXe.. dat had je natuurlijk gewoon kunnen weten als je de beschaafdheid had opgebracht om eerst eens fatsoenlijk het topic door te lezen alvorens je grote bek open te trekken....
|
Verwijderd
|
Ik heb me nooit zo in sXe verdiept(wist/weet niet echt wat het inhoud), maar als ik het zo lees, dan ben ik dat ook
![]() Ik drink uit principe geen alcohol, eet uit principe geen vlees en gebruik ook uit principe geen drugs of sigaretten. Ik vind monogaam zijn belangrijker. Ben ik dan sXe'r ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() nee okee er zit wel waarheid in je verhaal
|
houden sXe'ers ook alleen van akoestische muziek en willen ze
terug naar de basis, (dus geen computer e.d.) zonderen ze zich af van grote massa's mensen dat vraag ik want dat was namelijk de mening van onze leraar maatschappijleer (nee ik weet er geen neukende reet van en ik heb het neukende stuk tekst van J.c. min of meer doorgelezen)
||
Citaat:
|
Ik heb nooit gerookt of drugsgebruikt, heb een hele tijd geleden wel es wat gedronken maar ben maar 1x aangeschoten geweest en nooit dronken. Tegenwoordig al een tijd helemaal sXe.
||
![]() |
Citaat:
kep mn lippen weer eens voorbijgepraat.. leef in principe nog steeds drugfree, en zie dat ook niet veranderen...mja voel me toch niet echt straight edge i guess.... dus voor alle zeker label ik mezelf maar niet zo ben ik nou sellout ![]()
Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 06:49. |
![]() |
|
Ik blijf het gebruik van cafeine onder straightedgers een beetje hypocriet vinden.
Drug = drug En of "jij nou niet beinvloed wordt door koffie" maakt niet uit, want sommigen merken ook geen fuck van hasj, dus die zouden ook kunnen blowen en tergelijkertijd sxe zijn. En helemaal, je hebt ook cafeinevrije koffie/cola. Als je per se cafeine binnen wilt krijgen heb je imo het hele sxe gebeuren niet helemaal begrepen. |
![]() |
|
de invloed die nicotine op je heeft is zeer klein zo kan je van allerlei stoffen wel gaan onderzoeken of het echt wat met je doet,.... the main point is dat je je door cafeine niet anders gaat voelen en ook niet anders gaat gedragen... en van hasj of wiet meestal wel op een enkele uitzondering na..
ik denk er overigens over om mezelf niet meer als sXe te bestempelen omdat ik mezelf dsan een beperking opleg en je nooit eens een uitzondering kan maken (een glaasje wijn moet imo kunnen) met het hele sXe zijn probeer(de) ik meer te laten zien dat het ook anders kan dan je helenmaal klem te zuipen en alleen maar lol te kunnen hebben als een volgetankte malloot... ik weet van mijzelf dat ik zowiezo nooit zo zou worden en dat er best situaties zijn waarop ik best wel 1 biertje of 1 glaasje wijn zou willen... dus
||
Citaat:
voor de smaak, of om wakker te blijven door de cafeine? in het eerste geval vind ik er niks mis mee. besides, kijk eens tussen wat minor threat fotootjes.. je ziet Ian MacKaye toch ook lekker met een colaatje in zn hand ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ok, zo ziet mijn hoofd er nu ongeveer uit >
![]() Het enige dat ik kan zeggen: Ik vind het heeeel erg knap als je dat kan. Mijn idee: Als je niet doodgaat aan kanker dan word je wel overgereden, de dood komt altijd onverwacht. Ik zie weinig reden om mijn leven om te vormen want ik heb het prima naar mijn zin zo.
||
Citaat:
De volgende vergelijking: Stel, je wordt ziek, en je haar valt uit. Als je weer beter bent, vind je dat kale koppie eigenlijk wel prettig en besluit je het voortaan te scheren. Zo ook bij mij: ik kon een periode niet drinken ivm leverklachten. Nu kan ik dit weer wel, maar ik vind het eigenlijk heerlijk zo zonder. Het voelt gezond, ik wil geen gif meer in m'n lijf, ik heb het niet nodig en ik wil het niet. Roken heb ik nooit gedaan uit principiele redenen en daar zal ik ook never nooit mee beginnen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sorry, ik zal wel een beetje ouderwets ingesteld zijn... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||