![]() |
||
Citaat:
![]() en thnx van over dat plaatje ![]() KuzZzZz..............
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ja oke ergens hebben jullie ook wel gelijk nu ik het anders bekijk!
en ja ze hebben hun eigen wetten en nee die kunnen we niet veranderen! maar ik wil toch ff zeggen dat ik dit toch echt te ver vind gaan( maar dat heb ik al vaker gezegd ![]() en ik zal er nu over ophouden! ik weet niet wat ik nu allemaal weer dom loop te lullen maar ja ach boeiend! maar idd jullie hebben ergens gelijk!!!!!!!! KuzZzZz..............
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maare aan het begin van et topic was het nog haar eigen schuld volgens jou ........toch???? ![]() KuzZzZz............
Laatst gewijzigd op 18-09-2002 om 12:56. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(En volgens de al even betrouwbare Jiang Zemin is democratie relatief, dus dan valt het al helemáál mee... ![]()
|
![]() |
als ik gestenigd zou worden voor zoiets, zou ik van harte hopen dat het buitenland zich ermee zou bemoeien.
Ik vind het ook erg simpel gezegd, zo van 'ow het is een regel dus daar moet je je aan houden'. Doe jij alles wat de regering zegt? Houd jij je aan álle regels, geschreven of ongeschreven? Is iedereen het eens met de doodstraf? Ben jij het eens met alle beslissingen en alle wetten die de regering maakt? Ik denk dat niemand op alles ja zegt. Tuurlijk, er zijn regels, en natuurlijk als niemand er zich aan zou houden wordt het wel erg een chaos. Blabla. Maar om nou totaal je gevoel uit te schakelen en alleen maar te leven volgens de regels, de wetten, alle dingen die andere mensen besloten hebben, democratisch of niet, is wel erg oppervlakkig. Alsof je zelf geen verstand hebt, geen ogen en mind hebt om verder te denken. Je hebt die hersencellen niet voor niks gekregen. Als de wereld zo in mekaar zit, of zo gaat worden..ok dan ga ik wel liever dood. Blegh. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dit probeer ik nou ook al de hele tijd duidelijk te maken maarje je hebt van die mensen ![]() en idd ik zou ook blij zijn dat als ik gestenigd werd of weet ik veel wat dat andere landen me zouden helpen maar volgens mij geld dat voor iedereen! KuzZzZz............
|
![]() |
Ik heb getekend, ik vind het echt idioot dat die vrouw word gestenigd, en we bemoeien ons niet met hun regering, het gaat hier ook niet om de regering, maar om de mensen rechten die in elk land over de hele wereld moeten verspreid worden. Ik vind het eiegnlijk ook een beetje de schuld van de paus en de (rooms)Katolieke kerk, want de paus heefd gezegd dat je geen condooms mag gebruiken, en daardoor heb je mensen die dan het ene wel doen (geen condooms gebruiken), en het andere niet (geen sex buiten het huwelijk). Dat heb je altijd, en daardoor wordt ze zwanger, nou kan je niet zeggen dat het totaal 100 % haar eiegn schuld is, en dat het goed is en zoiets doms zeggen van, eigen shuld, want dat is bull shit (hey ladies, trouwens wel typisch dat het [bijna] altijd jongens zijn die dat sorrt dngen zeggen.
||
Citaat:
Als in een land een bepaalde wet geld, dan heb je je aan die wet te houden. En of je dat nou wel of niet leuk vind doet niet ter zake. Ik ben het met je eens dat dit NAAR NEDERLANDSE MAATSTAVEN een belachelijke uitspraak is. Maar dit is niet in nederland, dus moet je die nederlandse maatstaven niet toepassen.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Dus als een vrouw gedwongen word sex te hebben dan word ze niet gestraft ómdat ze zwanger is. Verder zeg ik trouwens ook niet dat ik voor steniging ben, ik vraag me alleen af welk recht het buitenland heeft om zich te gaan bemoeien met de rechtsspraak in Nigeria.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, mensen ook in dit geval speelt de gezellige Islam weer een hoofdrol, want mevr. Lawal woont in het noorden van Nigeria en daar geldt de islamitische wet, de sharia. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
'christen' die twijfelt Verwijderd | 102 | 08-08-2005 12:36 |