Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Waar gaat het hierom? is het nou echt zo slecht gesteld met de nederlandse bevolking? Veganisten moordenaars??? hoe kom je daarbij. Veganisten hebben juist de bedoeling om dieren totaal niet tot last te zijn. Zij vinden dat niemand moet lijden omdat hun eten zowel mens als dier.
Omdat Volkert van de Graaf veganist en moordernaar is wilt niet zeggen dat iedere veganist een moordenaar is, in tegenstelling tot vlees eters die vermoorde elke dag een dier om dat zij zonodig moeten eten. En wat mij opvalt is dat na 11 september, dat de democratie ernstig aangetast is bij zowel links als rechts, heb je een te ernstige afwijkende mening word je gelijk als terrorist bestempeld. Ik denk dat we van de oude dogma's afmoeten, en leren met elkander om te gaan. Want anders zou er nooit vrede heersen. Een veganist is iemand die totaal niemand kwaat wilt doen, die zichzelf in een helehoop dingen beperkt zodat hij niemand totlast is. Anarchisten willen alleen maar vrede en gelijkheid. Hoe je het went of keert zijn deze "aparte" mensen willen hebben het beste voor.Hoewel het soms naief is. Wat je in tegenstelling tot rechts niet kan zeggen. Hoe dogmatichs links ook is. Hoewel je van rechts dat niet kan zeggen, dat ze snel de fout op iemand anders afschuiven Datis gewoon een feit. (kijk maar naar de jode vervolging). Ze willen meer regels en een strakker systeem. Ja helaas in deze wereld zijn er mensen die een leven nodig hebben waar alles voor hun opgeschreven staat en geregeld is. Ik ben van mening dat dat komt omdat ze nooit geleerd is dat ze ook voorzichzelf moeten denken. Met de strijd "tegen" terrorisme is zowel de Jihad als het westen fout. We hebben elkaar nodig, we moeten leren met elkaar omtegaan, iedereen moet wat inleveren, netzoals met relaties. Oorlog is toch ook terreur? Je krijgt er veel van terug. Ook de globalisering brengt de democratie in gevaar. nederland heeft een raar idee wat democratie is. Dat zie je al dat elke veganist over 1 kam word geschoren. Geen pardon voor vluchtelingen and so on. Ik ben zeer teleurgesteld in de meningen van diverse mensen op dit forum Laatst gewijzigd op 23-09-2002 om 12:18. |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Kan op dat moment leuke tafarelen opleveren, maar zal later toch negatief werken. Citaat:
Duizenden euro's gestopt in ME voor nog geen 20 man, lijkt wel een gemiddelde voetbalwedstrijd. Kregen jullie ook een glaasje melk in plaats van bier? Citaat:
De eerste gevallen van agenten die zijn veroordeeld van onnodig hard optreden wil ik trouwens nog graag een keer zien...! |
![]() |
|
![]() |
Ik ben vorige week naar de manifestatie gegaan. Ik vond het wel leuk en vooral belangrijk dat er een signaal naar de regering gaat, want zo kan het toch niet. Halverwege ben ik maar weggegaan. Het begon een beetje saai te worden en er waren m.i. te veel radicalen, maar ik vond het wel belangrijk dat ik er was.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Legalize! op Keer t Tij demonstratie Mafheid | 52 | 09-10-2004 12:59 | |
Algemene schoolzaken |
Verhoging Collegegeld Teun | 57 | 22-09-2004 17:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuw wisselforum: Keer het Tij vs Jongerenkabinet: Denk mee! AngelLena | 60 | 13-11-2003 17:08 | |
Meeting: KEER HET TIJ demonstratie 20 september Rabbi Daniel | 212 | 22-09-2003 19:19 | |
zaterdag protest IloveTECHNO | 18 | 16-09-2003 19:09 | |
Zaterdag 20 september demonstratie tegen Balkenende II niceman1984 | 193 | 11-08-2003 18:54 |