Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Over wat poezie is en wat niet, daar kan bijna niet over gediscussiert worden, daar kan de discussie ook niet over gaan.
Wel kan er een duidelijkere grens getrokken worden wat poezie en proza betreft. hierin ben ik duidelijk. als jij het gevoel hebt dat iemand niet poezeert maar prozeert, give a reply dat JIJ het geen poezie vindt en ga een ander gedicht lezen. Art-choq is ook poezie. Alleen art-choq behandelt vaak onderwerpen die 'taboe' zijn of verkeerde reacties op kunnen wekken van (de nogal vaak jonge) lezers. Ik hoop dat mensen beseffen dat de gemmiddelde dichter ook ergens een hart heeft zitten. zo'n persoon is benieuwd naar herkenbaarheid, waardering voor z'n gedicht, interessant commentaar, opbouwend kritiek, ..maar vooral RESPECT. In 99 procent van de gevallen maakt het een dichter niets uit dat iemand zijn of haar gedicht lelijk vindt........maar het waarom van de dingen, daar is een dichter nieuwsgierig naar! Laten wij maar als miezerige mensjes een beleefd commentaar geven voor soms uit de diepten prijsgegeven onderwerpen die een dichter ons voorlegt. Ik ook hoop dat het wat verbetert. het is heerlijk een aantal totaal verschillende reacties op jou gedicht te zien, iedereen heeft een andere kijk op de dingen en dat maakt ons toffe, ellendige wezens die allemaal verschillende kleuren bezitten. Aeneas
||
Citaat:
|
|