Advertentie | |
|
![]() |
|
okay okay
![]() wat vind jij? even een paar vraagjes: wat kijk jij op televisie: welke liedjes vin je nou helemaal niet leuk? en als jij het een kuttopic vindt waarom reageer je dan? en ten tweede, waarom kijk je dan? maar ben ik hier de enige die r en b goed vind? ik kon die liedjes niet en daarom vraag ik het aan jou is dat zo moeilijk te begrijpen?mag ik het niet vragen dan? okay dat waren volgens mij alle fouten die ik gemaakt heb ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik dacht al "wat ik daar nou zo moeilijk aan" ![]() Ow en die liedjes.... uhmzz tja downlaoden? ![]() mjah ik vind dat leuke nummers iig op het moment.. ![]()
|
[QUOTE]addictive schreef:
[B]effe een paar vraagjes: ![]() *hoe oud ben je : *wat kijk je op tv: *welke muziek station vin jij het beste ![]() *wat vin je ervan dat mtv en tmf samen zijn geworden: *van welke muziek hou je: *wat is jou top 5: *welke liedjes vin je nou helemaal ![]() ![]() ![]() Ik ben 17. Ik kijk op tv naar ATWT GTST Sex & the City MTv en nog meer shit. Ik vind alle muziekzenders nogal crappy maar Mtv is wel eens een uitzondering. Fucked dat tmf en mtv samen zijn gegaan, eerst was het al opeens mtv nederland ipv europa en nu is tmf helemaal zuperkut en mtv bijna helemaal kut. erg zonde. tmf draait echt 10 nummers de hele dag door ik hou van punkrock, ska(punk) reggaeska 2 tone ska en nog wat waarvan ik niet weet hoe ik het moet labellen, soulwax, portishead top 5 doe ik niet aan, ik luister teveel en ik vind zoveel nummers kut
|
Ok ik ben dus 17 en ik heb ff geen zin om alles in te vullen.
Ik luister voornamelijk naar Incubus, Placebo, Silverchair en nog meer incubus. Oja wie vind dat de "befaamde" MTV awards nog enige waarde hebben. Want ik snap niet hoe al die bands op sommige na een award kunnen winnen.
|
PardonMe quote:
-------------------------------------------------------------------------------- owww joegeij.. ik dacht dat je mijn post niet snapte.. ik dacht al "wat ik daar nou zo moeilijk aan" zeker omdat je dr zelf naar vroeg dus.. sorriez ennieweejz! Ow en die liedjes.... uhmzz tja downlaoden? mjah ik vind dat leuke nummers iig op het moment.. ![]()
|
Verwijderd
|
[QUOTE]addictive schreef:
[B]effe een paar vraagjes: ![]() *hoe oud ben je : 12 *wat kijk je op tv: the box *welke muziek station vin jij het beste:the box *wat vin je ervan dat mtv en tmf samen zijn geworden: ja *van welke muziek hou je: las ktuchup *wat is jou top 5: 1) jonge poesjes 2)leuke muziek 3)the box 4)shoppen 5)snelkookpannen *welke liedjes vin je nou helemaal ![]() ![]() xxxxx Wim |
![]() |
||
Verwijderd
|
[QUOTE]Wim Wok schreef:
[B] Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
wat zou dit betekenen deadlytown | 13 | 25-08-2011 16:53 | |
Games |
Wat vind jij van de nieuwe PSP Go? Verwijderd | 16 | 18-10-2010 12:52 | |
Liefde & Relatie |
Hoe wimpel jij iemand af? Mustang_Sally | 69 | 04-12-2006 12:47 | |
Games |
Wat vind jij het allerslechtste spel ooit? Zakrosser | 97 | 02-01-2005 15:34 | |
Lifestyle |
Gothic, Punk enz. enz. So_Predictable | 2 | 21-10-2004 09:33 | |
Muziek |
Lowridershit! Tha Joker | 18 | 08-12-2003 14:27 |