Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() ![]() maar goed behalve wij (playroll) en nog zo'n stinkend bandje hier uit assen hebben ze nog niks geboekt als ik het goed heb. Toch hebben ze nog steeds een illusie in hun hoofdjes, ze denken namelijk krezip, green lizard, undeclinable, de heideroosjes en neuk gratiz te kunnen krijgen, dat hebben ze ze nog gevraagd ook ![]() ![]() ![]() Ze hebben helaas nog steeds geen bericht, owja toch wel van Green Lizard, het leek ze een leuk idee ![]() ![]() ![]() voor het laatste nieuws ![]() www.grollooopenair.cjb.net
|
![]() |
ik ga in maart/april een festival met 12 punkbands organiseren, waarschijnlijk in het Bomvrij Hospitaal in Hellevoetsluis
Line up: KHHK (KontHaarHaneKam) The Lager Louts The Stinkvingers Die Nakse Bananen Antidote Disturbance Blok 1A Last To Go Beans The Filaments (engeland) Deadline (engeland) Niolism |
![]() |
|
oeh, leuk
![]() bands zoals: -incubus -garbage -coldplay -hoobastank -tool -st. germain -no doubt -deftones -korn ...zouden moeten komen! en het zou bij mij in de achtertuin zijn ![]() toelatingskosten zijn 10 euro en het zou in mei zijn, als het niet te koud en niet te heet is ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() trouwens, bandje uit je avatar is ![]() maargoed ontopic; ergens in nederland... t zou een dag of 4/5 duren... rond de 10/20.000 bezoekers (t moet geen 2e lowlands worden) en gratis drank/eten ![]() daarnaast moeten al mn vriendjes en vriendinnetjes aanwezig zijn en moet er een overschot aan leuke jongetjes rondlopen ![]() ![]() bandjes; -rancid (hoe voorspelbaar) -goldfinger -operation ivy -nine inch nails -Incubus -tool -nirvana (uhu) -murderdolls -def p en the beatbusters -four -jaya the cat -less than jake -Red hot chili peppers -ignite -disturbed -dredg -no doubt -silverchair -anti product -en k vergeet er nog zooooveel ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 20-09-2002 om 12:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ewm
op mijn slaapkamer ![]() -voodoo glow skulls -no doubt (teruggespoeld naar een paar jaar terug) -goldfinger -screeching weasel -suicide machines -vega4 -sublime (zingen natuurlijk samen met no doubt total hate) -millencolin -mark foggo -vandals -unwritten law ook maar -het jive jones tomaten gooi uurtje -system of a down -jaya the cat snachts: -dj umek -marco bailey -tom harding -lady dana -dj tiesto -warmdusher -dj jda en zo isset goed, anders kan ik natuurlijk nooit meer slapen ![]()
||
Citaat:
op Heerschfest komen veel grotere namen zoals: Den Heerschers ZuiverSchenners (als het goed is) Chalice of Hatred Bordommah Pharmacon Emphemeral Intoxication jaja, dat word wat ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #1903 Dark Phoenix | 500 | 20-01-2014 20:21 | |
Drugs & Alcohol |
Mening: Ben ik Verslaafd of Niet?? gbaspke | 26 | 06-07-2011 12:45 |